مشاوره و برنامه‌ریزی

طی یک مسیر، به خصوص مسیری طولانی و سخت که نیارمند تلاش و البته شناخت این راه است,خیلی از افرادی که برای کنکور آماده می‌شوند، تلاش مناسب و کافی را دارند اما گاهی به سبب نابلدی مسیر، درگیر مشکلاتی می‌شوند یا تلاش خود را در راه اشتباهی انجام می‌دهند.

راه‌حل این موضوع همراهی گرفتن از فردی است که جلوتر از ما این راه را بلد باشد، خود آن را طی کرده باشد و از همه مهمتر بتواند به ما هم کمک کند.

در بخش مشاوره کیهان شما می‌توانید از همراهی کسانی استفاده کنید که در رشته و گرایش مد نظر شما رتبه شده‌اند و برنامه‌ریزی، مشورت برای مطالعه، حل مشکلات طی مسیر را با آنها داشته‌ باشید.

خدمات مشاوره کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره

محتوای آکارئون

مشاوره در شروع هر کاری و استفاده از نظر کارشناسانی که در آن امر خبره هستند امری بدیهی هست . حال اگر فردی تصمیم به طی مسیری داشته باشد که جریان زندگی او را مشخص می کند استفاده از نظر یک صاحب نظر و کارشناسی که آن مسیر را طی نموده کاملا ضروری به نظر می رسد.

موسسه اموزشی کیهان امکان استفاده از مشاوره ی رایگان با رتبه های برتر کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره را برای داوطلبان عزیز فراهم آورده تا اگردر جایی دچار ابهام شدند و یا به اطلاعاتی برای شروع مسیر مطالعاتی نیاز دارند بتوانند سوالات خود را مطرح کنند.

مشاهده توضیحات بیشتر

در بخش مشاوره تخصصی کیهان شما می‌توانید از همراهی کسانی استفاده کنید که در رشته و گرایش مد نظر شما رتبه شده‌اند و برنامه‌ریزی، مشورت برای مطالعه، حل مشکلات طی مسیر را با آنها داشته‌ باشید.

در این جلسات شما می‌توانید برنامه‌ریزی کوتاه مدت، بلند مدت، مشورت درباره منابع مطالعاتی و از همه مهم‌تر، بررسی و در صورت نیاز، تلاش برای بهبود شرایط روحی و روند کارتان داشته باشید.

داوطلبان گرامی لطفا بعد از رزرو جلسه از طریق سایت،

برای هماهنگی روز و ساعت جلسه خود ، با پذیرش (02166475618-20) تماس بگیرید.

درباره مشاوره‌های رایگان و تخصصی کیهان

  • در کیهان، مشاور هر رشته (روانشناسی-مشاوره)، الزاماً رتبه برتر همان رشته است و بر آن آزمون کاملاً مسلط است.
  • روش های برنامه ریزی و مشاوره کیهان، از یافته­ های علمی و تجربی استخراج می­شود و سپس در دپارتمان مشاوران تصویب می ­شود.
  • کیهان از حضور چندین مشاور تخصصی (رتبه های برتر) بهره می ­برد که این قدرت انتخاب دانشجو را بالا می­برد.
  • تمام جلسات مشاوره کیهان تحت نظارت سوپروایرز های مجموعه کیهان  (آقایان  دکتر فلاح و دکتر نیک منش) برگزار می­ شود.
  • هزینه جلسات مشاوره در کیهان مطابق نرخ مصوب عمومی است.

نتایج نظر‌سنجی‌ها: رضایت حداکثری از تخصص مشاوران

  • 98٪ رضایت : دانشجویان کیهان از مشاوره‌های تخصصی با مشاوران کیهان 98٪ راضی بوده‌اند.
  • 90٪ اعتماد: داوطلبان کنکور سراسری به جزوات کیهان 90٪ اعتماد داشته اند.

جهت رزرو مشاوره و برنامه‌ریزی تخصصی کلیک کنید

برای رسیدن به یک هدف، مانند رتبه ای خوب و یا قبولی در رشته دلخواه، عوامل بیرونی و درونی تاثیرگذار هستند. عوامل درونی مانند کیفیت مطالعه، فهم دروس و مسائلی که کاملا در دستان شماست. اما عوامل بیرونی ای هم هستند که بر نتیجه یا حتی عوامل درونی هم تاثیرگذارند. عواملی مانند برنامه ریزی و چک شدن برنامه، کمک گرفتن از یک نفر که این مسیر را قبلا رفته و نظارت دقیق بر برنامه، ویدئوهای آموزشی، کتاب های تست و جمع بندی، آزمون های تعیین سطح و آزمايشی، یک جلسه انتخاب رشته بعد از کنکور و…. کیهان این امکان را برای شما فراهم کرده که میتونید تمام این موارد را در پکیج و با هم تهیه کنید.

مشاهده توضیحات بیشتر

انتخاب رشته درست و همچنین انتخاب دانشگاه به اندازه ی مسیری که تا کنکور پشت سر گذاشته‌اید مهم است. شرایطی که می‌تواند زحمات شما را به بهترین نتیجه ممکن برساند.

با مشاوره انتخاب رشته شما می‌توانید از کمک های یک فرد متخصص در این زمینه بهره‌مند شوید.

مشاهده توضیحات بیشتر

کنکور پلاس

محتوای آکارئون

مشاوره تخصصی مقاله نویسی کیهان

(فقط رشته‌های مرتبط با روانشناسی و مشاوره)

مقاله‌نویسی یکی از بخش‌های مهم آموزش آکادمیک دانشجویان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) رشته‌های روانشناسی و مشاوره است. معمولا در دوران تحصیلی، دانشجویان با کمک اساتید چندین مقاله منتشر می‌کنند. چاپ مقاله استخراج شده پس از نگارش پایان‌نامه نیز یکی از مهم‌ترین بخش‌های سیستم دانشگاهی ایران برای تحصیلات تکمیلی است.

با توجه به نیاز و درخواست داوطلبان کیهانی، خدمات مشاوره مقاله نویسی، بطور تخصصی و فقط برای رشته‌های مرتبط با روان‌شناسی و مشاوره، از زمان نگارش مقاله تا پذیرش و چاپ مقاله ISI به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری این رشته‌ها ارائه می‌شود.

خدمات مشاوره مقاله‌ و پایان‌نامه کیهان:

  • راهنمایی و مشاوره به داوطلب در انتخاب موضوع مناسب و به‌روز
  • راهنمایی و مشاوره در انتخاب روش تحقیقاتی مناسب برای موضوع مورد نظر
  • مشاوره در زمینه نوشتن پروپوزال، مقدمه و بیان مسئله
  • راهنمایی و مشاوره در تبدیل پایان‌نامه‌های روان‌شناسی و مشاوره به مقالات معتبر
  • آموزش نحوه نگارش مقاله در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری
  • راهنمایی در کلیه مراحل مقاله تا پذیرش
  • و …

موفقیت در فرآیند پذیرش در مقطع دکتری روانشناسی و مشاوره فقط منوط به موفقیت در آزمون کتبی نیست. بخش مهمی از پذیرش در گرو موفقیت در جلسه مصاحبه دکتری است. در جلسه مصاحبه دکتری، اساتید دانشگاه مقصد، به دنبال پاسخ به این سوال هستند که از بین افرادی که از نظر کتبی نمره لازم را برای قبولی کسب کرده‌اند، کدام نفرات برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری مناسب‌تر و شایسته‌تر هستند.

اگر داوطلب از قبل بداند چه موارد و مسائلی در جلسه مصاحبه مورد بررسی قرار می‌گیرد و برای اساتید چه مواردی مهم و تعیین کننده است، قطعا ‌می‌تواند با آمادگی بهتری در جلسه حاضر شود و شانس خود را برای جلب نظر اساتید و پذیرش نهایی افزایش می‌دهد.

گروه آموزشی کیهان با 11 سال سابقه کار تخصصی در کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره، در کنار شماست تا نکات لازم و ضروری که باید قبل از جلسه مصاحبه بدانید را با شما در میان بگذارید.

شدیدا توصیه می‌کنیم بدون مشاوره گرفتن از رتبه‌های برتر سال‌های قبل که در جلسه مصاحبه موفق بوده‌اند و وارد مقطع دکتری شده‌اند، پا در جلسه مصاحبه نگذارید. چرا که ممکن است نتیجه ماه‌ها مطالعات خود را به خطر بندازید.

کیهان با دو ابزار کارآمد در زمینه مصاحبه دکتری در کنار شماست:

  1. مشاوره تخصصی مصاحبه دکتری روانشناسی و مشاوره
  2. فیلم آموزشی موفقیت در مصاحبه دکتری روانشناسی و مشاوره

اپلای در روانشناسی و مشاوره

اپلای در روانشناسی و مشاوره به فرایندی گفته می‌شود که در طی آن شما درخواستی رسمی­ برای پذیرش در دانشگاهی در کشورهای خارجی ارسال می­‌کنید. سپس دانشگاه مقصد درخواست شما را بررسی می­‌کند و با توجه به درخواست سایر دانشجویان و شایستگی‌­های شما و دیگران در مورد اعطا پذیرش یا عدم پذیرش تصمیم می­‌گیرد و به شما اطلاع می‌دهد. پس از این مراحل شما باید برای اخذ ویزای تحصیلی آن کشور اقدام کنید. برای اپلای روانشناسی و مشاوره اهداف و انگیزه‌­های گوناگونی وجود دارد. عده‌­ای از دانشجویان برای ارتقا دانش علمی و عملی خود در این رشته و برخی دیگر برای زندگی در خارج از کشور و گرفتن اقامت دائم اپلای می­‌کنند.

محتوای آکارئون

دانشجوهای بسیاری در پی مهاجرت تحصیلی در رشته روانشناسی و مشاوره هستند. بعضی از دانشجویان هنوز تصمیم نگرفته‌­اند که به ادامه تحصیل در خارج از ایران بپردازند و یا در ایران بمانند، برخی از دانشجویان تصمیم قطعی برای اپلای گرفته­‌اند ولی نمی­‌دانند از کجا باید شروع کنند، و برخی دیگر شروع کرده­‌اند و در طی مراحل مختلف دچار ابهام و بلاتکلیفی می­‌شوند. برای تصمیم­‌گیری و یافتن پاسخ این سوال‌­ها منابع و جواب‌­های ضد و نقیض بسیار است. ما در کیهان اپسای برای رفع این دغدغه شما در تلاش هستیم.

به منظور دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل کنید:

فرم درخواست مشاوره رایگان اپلای در روانشناسی و مشاوره

برای اطلاعات بیشتر هم می‌توانید با ما تماس بگیرید:

20 – 19 – 02166475618

مهاجرت تحصیلی الان دغدغه خیلی از دانشجوها است. بسیاری از فارغ‌ا‌لتحصیلان رشته روانشناسی به فکر اپلای کردن برای دانشگاه‌های خارج از کشورند. انتخاب کشور مقصد، رشته‌ها و گرایش‌های مرتبط با روانشناسی و مشاوره، الویت‌ها و محدودیت‌ها، مراحل اپلای، مدارک مورد نیاز و بسیاری از مسائل دیگر باعث سرگردانی دانشجویان می‌شود. گرچه اطلاعات در این زمینه زیاد است، ولی لزوما همه این اطلاعات صحیح نیستند و همچنین به دست آوردن اطلاعات صحیح و پیدا کردن مناسب‌ترین راه حل برای اپلای نیازمند تجربه انبوه و صرف وقت زیاد است. به دلیل همین دغدغه روز افزون دانشجویان رشته روانشناسی و مشاوره ما تصمیم گرفتیم که راهنمای شما در این مسیر باشیم. ما در کیهان‌اپسای تلاش میکنیم با ارائه انوع خدمات مثل مشاوره، مربی‌گری، تصحیح اسناد مورد نیاز و غیره، روشنایی مسیر شما باشیم.

توجه: خدمات کوچینگ اپسای به زودی راه‌اندازی و اطلاع رسانی خواهد شد. در حال تهیه بهترین برنامه‌ریزی برای شما عزیزان هستیم.