کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی

از مهم ترین مسائل مربوط به کنکور و ورود به مقطع کارشناسی ارشد، اشراف روی مطالب و یادگیری مسائل پایه است است. بسیاری از داوطلبین یا از رشته های غیر روانشناسی قصد ادامه تحصیل در کارشناسی ارشد روانشناسی دارند و یا علی رغم تحصیل در رشته روانشناسی، به هر دلیلی (کلاس های آنلاین، عدم مطالعه درس در آن و زمان و…) کاملا بر آن مسلط نیستند. علاوه بر آن بعضي از دروس مانند آمار و روش تحقيق و متون تخصصي برای اکثر داوطلبین نیاز به تمرین و تکرار بیشتری دارد. خبر خوب اينكه شما جدا از مطالب كتاب‌ها و جزوات،‌ میتوانید از کلاس‌های آموزشی کیهان استفاده کنید.

کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره

محتوای آکارئون

یکی از دغدغه‌های داوطلبین، فهم و یادگیری درست مطالب است. خیلی از داوطلبین کنکور، در مقطع کارشناسی، رشته ديگری را خوانده باشند که فهم دروس ممکن است برایشان مشکل باشد، البته که این مساله تنها مختص داوطلبین تغییر رشته‌ای نیست و هر کسی ممکن است با یکی از دروس چالش داشته باشد. علاوه بر آن بعضی از دروس مانند آمار و روش تحقيق و متون تخصصی برای اكثر داوطلبين چالش برانگيز هستند. در بسياری از مواقع مشكلاتی تا اين حد با دروس، با مطالعه فردی رفع نمی‌شود و نیاز به کمک بیرونی و آموزش دارد.

خبر خوب اينكه شما جدا از مطالب كتاب‌ها و جزوات،‌ می‌توانید از کلاس‌های آموزشی کیهان استفاده کنید. اين كلاس‌ها كه همگی توسط اساتيدی در مقطع دكترا برگزار می‌شود و محتوی كلاس شامل همه مباحث آن درس می‌شود. همچنين كلاس‌ها و برنامه آموزشی مطابق با آخرين تغييرات و سوالات كنكور است.

مشاهده توضیحات بیشتر

داوطلبانی که مطالعه کافی و مفید داشتند می‌توانند با استفاده از کلاس های نکته و تست , هم مهارت تست زنی خود را تقویت کرده و هم مطالب مطالعه شده را مرور و جمع بندی کنند.

و همچنین داوطلبانی که تاکنون, مطالعه کافی و مفید نداشتند با استفاده از این کلاس ها میتواندد مهم تریم مطالب را فراگرفته و نتیجه مطلوب تری کسب کنند.

مشاهده توضیحات بیشتر

با عضویت در کانال، فایل صوتی ترجمه  متون، به طور متناوب در روزهای هفته در اختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید با خواندن اصل متن انگلیسی و گوش دادن به ترجمه مدرس، با نکات گرامر و ترجمه آشنا شوید.

مشاهده توضیحات بیشتر

مبحث دارو شناسی همراه یکی از مهمترین موضوعات برای دانشجویان رشته روانشناسی و مشاوره بوده است. در این کاراگاه به طور فشرده و کاربردی به مهمترین داروهای روانپزشکی و نکات کنکوری آن‌ها می‌پردازیم.

مشاهده توضیحات بیشتر