021-66475620

صبح کنکور چیکار کنیم

سرفصل‌ها

علاوه بر تمامی تلاش هایی که داوطلبان برای موفقیت در کنکور انجام می دهند، اعمال و عملکرد آنها در صبح کنکور نقش بسزایی در نتیجه حاصله دارد. لازم به ذکر است که داوطلبان باید شب قبل کنکور خواب خوب و کافی داشته باشند تا سر جلسه کنکور دچار خواب آلودگی و کاهش تمرکز نشوند.

همچنین مهم است که صبح کنکور، دارو یا خوراکی جدیدی مصرف نشود زیرا امکان هرگونه حساسیت وجود دارد. صبح کنکور، صبحانه ی کامل میل کنید تا قند خون تان را برای مدت زیادی بالا نگه دارد. همچنین از خوراکی هایی مانند شکلات، آبمیوه و خرما سر جلسه کنکور استفاده کنید.

به هیچ عنوان بدون تجویز پزشک از دارو یا خوراکی هایی جهت افزایش تمرکز و کاهش خواب آلودگی استفاده نکنید زیرا می تواند آسیب های زیادی به سلامتی شما وارد آورد. بهتر است حداقل نیم ساعت قبل شروع کنکور در محل امتحان حاضر باشید تا استرس دیر رسیدن را متحمل نشوید و درصورت وجود ترافیک یا مشکلات احتمالی، دیر به امتحان نرسید.

نکته مهم دیگر این است که زمانی که در سالن امتحان، منتظر شروع امتحان هستید، سعی کنید با سایر داوطلبان صحبت نکنید زیرا ممکن است حرف هایی زده شود که استرس را به شما منتقل کند و یا اطلاعات غلط رد و بدل شود. بهتر است که احتمال وجود شرایط نامناسب مانند سرما، گرما یا سروصدا را در نظر بگیرید تا درصورت وقوع، شوکه نشوید.

مصاحبه با رتبه های برتر کنکور روانشناسی

کیهان روان

راز موفقیت رتبه های برتر
مقالاتی که شاید دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://kayhanravan.ir/?p=28617