.
hed

دانلود رایگان
دفترچه سؤالات و پاسخنامه کنکور سراسری
کارشناسی ارشد روانشناسی

1394






دفترچه سوالات کنکور سراسری کارشناسی ارشد روانشناسی1 سال 1394

کلیک کنید


دفترچه سوالات به همراه  پاسخ کلیدی کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی2 

 کلیک کنید


 


 

مطالب مرتبط:

 

کلیک کنید:

نکات, نکات کنکوری, نکات تست زنی, تست زنی, نقش تست زنی در موفقیت, آمادگی جهت کنکور, آمادگی کنکور, بانک تست, کتاب تست, تست جامع, مرور, مرور مطالب, مرور با تست, تسلط بر مطالب, تسلط بر تست ها, کنکور کارشناسی ارشد, کنکور ارشد روانشناسی, کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی, روانشناسی بالینی, کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی

دفترچه سؤالات 94، پاسخنامه تشریحی 94، پاسخنامه کلیدی 94،  کنکور کارشناسی ارشد 94،  سراسری 94، روانشناسی عمومی 94، روانشناسی بالینی 94، ارشد بالینی 94، ارشد روانشناسی 94، کلید آزمون 94، منابع روانشناسی 94، جزوات روانشناسی 94دفترچه سؤالات 94، پاسخنامه تشریحی 94، پاسخنامه کلیدی 94،  کنکور کارشناسی ارشد 94،  سراسری 94، روانشناسی عمومی 94، روانشناسی بالینی 94، ارشد بالینی 94، ارشد روانشناسی 94، کلید آزمون 94، منابع روانشناسی 94، جزوات روانشناسی 94دفترچه سؤالات 94، پاسخنامه تشریحی 94، پاسخنامه کلیدی 94،  کنکور کارشناسی ارشد 94،  سراسری 94، روانشناسی عمومی 94، روانشناسی بالینی 94، ارشد بالینی 94، ارشد روانشناسی 94، کلید آزمون 94، منابع روانشناسی 94، جزوات روانشناسی 94دفترچه سؤالات 94، پاسخنامه تشریحی 94، پاسخنامه کلیدی 94،  کنکور کارشناسی ارشد 94،  سراسری 94، روانشناسی عمومی 94، روانشناسی بالینی 94، ارشد بالینی 94، ارشد روانشناسی 94، کلید آزمون 94، منابع روانشناسی 94، جزوات روانشناسی

نظرات بينندگان
غیر قابل انتشار : 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته : 189
فاطی
|
1399/03/16 - 11:37
0
0
درصدا چقد باید باشه ک ازاد وپیام نور قبول بشم بچه ها
پاسخ ها
کیهان
|
1399/03/16 - 12:20
سلام دوست گرامی
اگر در زمینه کنکور ارشد به راهنمایی نیاز دارید، می توانید در طرح مشاوره رایگان کیهان ثبت نام کنید تا مشاوران به طور کلی راهنمایی تان کنند.
مشاوره رایگان
موفق باشید:) 

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
همین حالا با ما در ارتباط باشید:

Image result for whatsapp

ناشناس
|
1394/12/29 - 12:25
0
0
سلام ببخشید پاسخنامه تشریحی بقیه سالها رو ندارید؟
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1395/01/05 - 12:06
سلام دوست عزیز


در کتاب تست کنکور کیهان،پاسخ تشریحی هشت سال گذشته رو میتونید داشته باشید.




موفق باشید :)
گروه اموزشی کیهان
ارشد و دکترای روانشناسی
عامری
|
1394/07/09 - 16:47
0
0
با تشکر
AMERI
|
1394/07/09 - 16:45
0
0
BA TASHAKOR
افسانه
|
1393/12/06 - 16:43
0
0
سلام دوستان. توی سوالاتی که از dsm5اومده بود یک سوالش مربوط به افسرده خویی میشد ، که من جوابش رو از روی جروه dsm 5 خوندم که میشد افسردگی مزمن اما تو کلید سنجش زده افسردگی پایدار .. واقعا قضیش چیه؟؟؟ این سوالو با اطمینان 100 در 100 زدم ولی اینجوری شد!!!!!!!!!
پاسخ ها
کیهان
|
1393/12/08 - 12:45
سلام افسانه

این سوال را در مشاوره رایگان بپرسید.

اشکان
|
1393/12/09 - 10:45
سلام . کتاب گنجی براساس dsm5 زده افسردگی پایدار
khakhs
|
1393/11/30 - 10:20
4
0
با این درصد ها چند میشم . زبان 64 بالینی 57 مرضی57 علم75 رشد 38 هیجان 38 و امار30 ممنئن
پاسخ ها
کیهان
|
1393/11/30 - 10:27
سلام خودتان را با رتبه‌ها مقایسه کنید دوست عزیز به پاسخ درست می رسید: 
http://kayhanravan.ir/fa/karnameh.aspx
\\\\\\\
|
1393/11/27 - 23:36
5
0
بالینی60 اسیب54 رشد30 زبان40 علم54 امار30 فیزیو30 مشاوران کیهان امیدی هست؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/11/28 - 17:07
مشاوران کیهان روی سایت نیستند دوست عزیز 
http://kayhanravan.ir/fa/freecon.aspx
ع .ش
|
1393/11/29 - 09:52
س. فکر کنم بین 350 تا 450 بشی .احتمالش بسیار کم هست
\\\\\\\
|
1393/11/27 - 23:35
5
1
بالینی60 اسیب54 رشد30 زبان40 علم54 امار30 فیزیو30 مشاوران کیهان امیدی هست؟
زهرا
|
1393/11/27 - 01:10
4
0
سلام، خسته نباشید، درصدهای من آمار 15،مرضی20،رشد57،علم النفس60، بالینی 40، عمومی 23.33، فیزیو 16.67 ، من که افتضاح بود، امیدوارم موفق باشید
ناشناس
|
1393/11/26 - 23:07
8
0
درصدای من نخندین فقط :) زبان ۳۵٪ آمار ۳۵٪ مرضی ۳۶٪ رشد ۵۶٪ علم ۴۵٪ بالینی ۴۵٪. عمومی ۸٪ فیزیولوژیک انگیزش ۶٪ یعنی قبول نمیشم؟؟؟ ))))):
پاسخ ها
سمیه
|
1393/11/27 - 01:41
مجاز میشی ولی اصلا امیدوار نباش که جایی قبول بشی خیلی متاسفم که اینو بهت میگم
ناشناس
|
1393/11/26 - 09:29
7
0
سلام خسته نباشید با این درصدها کجا قبول میشم امار20 کودکان استثنایی30 روانشناسی رشد30 علم النفس 45 روانشناسی عمومی 40 انگیزش و هیجان50 زبان صفر
زهرا
|
1393/11/22 - 21:25
11
1
سلام.میشه ی نفر بگه میانگین درصدام چقدر باید باشه تا دولتی های تهران قبول شم.شباته یا روزانه.هرکدوم از زیر مجموعه های روان ش 1.
پاسخ ها
اشکان
|
1393/11/25 - 09:57
سلام . با معدل خوب و اعمال ضرایب باید میانگین درصد هات بالای 59 باشه تا تهران قبول بشی
امیر
|
1393/11/21 - 01:07
9
2
با سلام .با میانگین 45 میشه تو شبانه دانشگاه شبانه تبریز قبول شد.
پاسخ ها
---
|
1393/11/21 - 09:04
البته من کیهانی نیستم ولی نظر خودم رو میگم اگر میانگین رتبه ها همگی پایین باشه شاید بتونی ولی اگر بخوای با احتساب میانگین های پارسال در نظر بگیری نه . شما میانگین درصدت در مقایسه با بقیه حساب میشه و نه به تنهایی . تا 1 شنبه صبر کن ببین دیگران در چه وضعیتی هستند. تا پارسال تا میانگین 51 تا 53 _ 54 میتونست شبانه قبول بشه . پس چند روزی صبر کن چون این جور که معلوم هست امسال درصد ها پایین خواهد بود. پس نا امید نباش
مجتبی
|
1393/11/21 - 00:52
12
1
با سلام..هر کی اینارو داده یا عقده ای بوده یا مریض..فکر کرده تو سوالات تغییر ایجاد کرده خیلی بدبخت وقت با کلمات بازی کرده .این مرضی چی بود داده بود سوالات خوب گذاشته رفته درصد تعیین میکنه .عرضه ندارن سوال طرح کنن برن تو دهاتشون شخم بزنن. الکی که مدرک گرفتن شدن دکتر اینطوری میشه..سوال سخت بدن ولی استاندارد . انگار حال نداشت سوال طرح کنه ..4بار کتاب های رشد خوندم 10تا سوال زدم.از بچه های کیهان بپرسم ببینم با میانگین 45 میشه از دانشگاه شبانه تبریز قبول شد .ممنون میشم بهم بگید
پاسخ ها
ناشناس
|
1393/11/21 - 10:03
سلام بعید میدونم . شاید هم اگه معدل خ بالا باشه شانس قبولی داری
آرزو
|
1393/11/20 - 23:31
10
1
سلام دوستان پارسه جوابها رو گذاشته تو سایتش تا جواب سنجش نیومده فعلا غنیمته حداقل یه حدودی دست ادم میده من که واقعا با دیدن سوالات امار امسال حالم بد شد، مرضی رو هم مشکل داشتم.
شریفه
|
1393/11/20 - 16:35
10
2
کلید رو که سنجش نزده.... فقط سوالا اومد .واسه کلید نوشته 26/11انگار خود سنجشم باید رو جوابا فکر کنه....خخخخخخخخ
nikbin
|
1393/11/20 - 15:51
9
1
سلام دوستان اگ ممکنه راجع ب مرضی بیشتر نظر بدید؛فکر میکنید میانگین درصدتون تو این درس چند بشه؟
پاسخ ها
لیلا
|
1393/11/20 - 18:40
نگران نباش دوست عزیز مهم این هست که تلاشت رو کردی و بقیه رو بسپار به اوستا کریم . ولی خیلی خوبه که بچه ها بعد از اومدن کلید درصدهاشون رو بگن .
k
|
1393/11/20 - 14:27
15
2
آها.کلید.فکرکردم سوالاتو میگید.کلید26می زنن
k
|
1393/11/20 - 09:14
9
2
کلید وکه دیروز سنجش زد بچه ها جواب اینارو میدونید? طرح ترکیبی اکتشافی متوالی طولی میشه? محقق جوهرواساس تجربیات انسانی رآن طور که توسط مشارکت کننده هاتوصیف میشودشناسایی میکند?روایی خواننده رابه شناخت فرهنگ سوق میدهد?قوم نگاری مطالعات تک آزمودنی? قبل ازآزمایشی تهدیدعوامل درونی? اثرآزمایش کننده ومداخله آزمایشی
نسیم
|
1393/11/19 - 20:16
9
2
آقا کلید کی میاد من یادم میره چیا رو زدم:(((
هیچ
|
1393/11/19 - 18:17
9
5
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است، تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی، و آن جا «انسانیت» است!
شریفه
|
1393/11/19 - 18:08
11
4
سلام خسته نباشید به همه من که زبان رو کلا نزدم و امار رو با اینکه کلاسای یک دکتر بسیار معروف رو میرفتم و حساب 100 رو کرده بودم نتونستم خوب بزنم .در کل فقط امار و رشد سخت بود عمومی هم یه جوری بود یکی از سوالاش که نصفه بود.امید وارم یه روزی بشه که این کنکور برداشته شه چون واقعا روش مناسبی نیست.
هیچ
|
1393/11/19 - 18:08
9
5
دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ ای هیچ برای هیچ در هیچ مپیچ دوستان کنکور تموم شد چه خوب چه بد برنامه بعدی زندگیتون چیه؟
پاسخ ها
سمیه
|
1393/11/19 - 19:51
برنامه ی زندگیه من تغییری نمیکنه چون من در کنار برنامه های زندگیم واسه ارشد هم میخوندم اولش که شروع کردم به خوندم خواستم از شغلم استعفا بدم ولی ندادم
مونا
|
1393/11/19 - 15:10
14
7
آمار و رشد سخت بود .زبان متن ها ساده ولی سوالات سخت بود .علم النفس متوسط و مثل قبل بود .عمومی ساده ولی از شدت سادگی سخت بود . درکل کنکوری قابل یش بینی نبود و طبق سال های قبل نبود .
ناشناس
|
1393/11/19 - 14:15
10
7
آزمون 94 فقط و فقط بازی با کلمات بود _ 100 ساله هم بشم ، مدرک پسا دکتری هم بگیرم باز هم همین حرف رو میزنم _ بدترین آزمون 10 سال اخیر بود و ربطی هم به خوندن نداشت .
مریم
|
1393/11/19 - 13:32
23
4
سلام بچه ها اگه درصدبالای پنجاه تودرسی زدید.لطفامنبعی که مطالعه کردیدو هم ذکرکنید.ازچه کتاب یاجزوه ای بوده.مخصوصا اسم کتاب.ممنون میشم.اینجوری کمک بزرگی به من وامثال من برای کنکوربعدی میکنید
پاسخ ها
لیلا
|
1393/11/19 - 14:12
بیشتر کدوم درس هارو میخوای؟ و اینکه اگر تو درس زبان ok هستی که هیچ اگر نه پکیج پیشرفته رو از دست نده ف پشیمون نمیشی
!!!!!!!!!!
|
1393/11/19 - 17:18
اجازه بده جواب کنکور بیاد تا دوستان از درصد هاشون مطمئن بشن یا حداقل کلید سوالا بیاد درضمن بهترین منبع واسه اطلاع از جزوات رتبه های برتر کنکور هر سال هستن میتونی از اونا بپرسی
اشکان
|
1393/11/20 - 10:35
سلام.رشد 60 زدم کتاب خلعتبری نشر ساد عالیست.علم النفس 85 زدم 2 کتاب خلعتبری و کجباف خوندم.یا علی
زهره
|
1393/11/22 - 16:19
اشکان کیهان رو میخوندی که 80 به بالا میزدی! من خودم 75 زدم با کیهان رشد رو علم النفس هم با کیهان 65 به بالا میزنم البته یخرده خراب کردم همه موفق باشید
ندا
|
1393/11/19 - 13:22
5
26
یه خسته نباشید به همه . ایشالا که ههمون به اون چیزی که مستحقش هستیم برسیم . کنکور واقعا جالبی بود ، همه ی درسا عجیب غریب بود اما زبان چرا اونقدر آسون بود ؟؟؟؟؟ من فقظ 2تا سوال passage 6 رو نزدم اونم چون وقت کم آوردم :O میخواستم اصلا نزنم زبان رو واس همینم گذاشتمش برای ساعت 5-5:30 :| اما حالا مطمئنم 85-90 % زدم :| همه چیز این کنکور جالب بود ! تحلیل های این کنکور چی بشه !!!!!!!!! با آرزوی موفقیت برای همه و یه تشکر از کیهان . سایتتون فوق العادست ! هرجیز و هر کسی که موفق و پیروز میشه دشمناش زیاد میشن و در مورد شما هم همین قضیه صدق میکنه ! رضایت کاربرا از عملکرد سایت و مشاورین محترمتون گویای همه چیزه خداقوت کیهان و کیهانی ها
پاسخ ها
مریم
|
1393/11/19 - 15:02
اگه اینقدر زبانت خوبه که طی نیم ساعت 85-90% زدی پس چرا از اول میخواستی قیدشو بزنی و کنارش بذاری عجبببببببببب
ناشناس
|
1393/11/19 - 17:08
بین 5 تا 5:30 28 تا سوال زدی؟؟ چه سرعت عملی!!! خوش به حالت..
---
|
1393/11/19 - 17:14
30 دقیقه = 28 سوال . خیلی خوبه
ندا
|
1393/11/19 - 19:21
مریم آخه بقیه درسارو هم خونده بودم هم تست زده بودم اما زبان رو فقط سرسری خونده بودم ! با یه معلومات خیلی کم از زبان تخصصی هم میشد به اون سوالا جواب داد من زبانم خوبه چون 5سال کانون زبان ایران رفته بودم ،پایه ی زبانم قویه اما رو کتاب منبع مسلط نبودم واس همینم اصلا نمی خواستم جواب بدم ! اما وقتی سر آزمون دیدم نوع طرح سوالشونو واقعا جا خوردم تنها درسیه که خوب زدم :|
ندا
|
1393/11/19 - 19:24
ناشناس خودمم سر آزمون باورم نمی شد که اینقدر آسون باشه . 2تا سوال آخرو نرسیدم که بزنم passage 6 از بقیه تخصصی تر بود و همینطور مفهومی تر . برای اون به وقت بیشتری نیاز داشتم که نشد متاسفانه
ناشناس
|
1393/11/19 - 20:52
ان شالله تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی عزیز
ندا
|
1393/11/19 - 23:20
ناشناس خیلی ممنون از شما . شما هم همینطور :)
مینا
|
1393/11/19 - 10:22
9
9
خوش به حال هرکسی که خوب خوند نتیجه میگیره، منم خوندم خیلی اما نتیجه که نمیگرم. کجاست پس عدالت....
پاسخ ها
ناشناس
|
1393/11/20 - 17:20
از کجا میدونی که نتیجه نمیگیری ؟؟؟؟؟ توکلت به خدا باشه
علی
|
1393/11/19 - 10:19
9
7
با سلام مرضی ورشد و علم النفس سخت بود
سحر
|
1393/11/18 - 21:00
25
2
سلام به همگی......از نظر من که کنکور خ خ خ خ راحت بود.....کسی که خونده بود میتونستج بده .....البته من از جزوات کیهان استفاده نکردم.....که بخوام روش نظر بدم......فقط فهمیدم که کنکور قول نیست.....ولی به حق رشد خ سخت بود...
پاسخ ها
!!!!!!!!!!!!
|
1393/11/19 - 14:56
انشالا که شما قبولی ولی تجربه ثابت کرده اونایی که بعد از کنکور خیلی خوشحال هستن و واسشون اسون بوده یا سال اولیه که کنکور میدن واز دنیای رقابت بی خبرن یا کلا از واقعیت جدان و دچارسایکوز شدن
زهره
|
1393/11/23 - 02:44
دوست "!!!!!!" میشه بگی این تجربه گرانقدرتو از کجا آوردی؟!؟! منم مثل سحر کنکورمو خوب دادم ! از کیهان هم استفاده کردم برعکس این دوستمون. عااااالی هم زدم! کنکورهای قبلی هم عااااالی بودم! نتیجه هم مطمئنم که شایسته م هست و عاااااالی میشم ! ایشالا تو هم موفق باشی و به جای حرص خوردن، خوب و درست تلاش کنی .
....
|
1393/11/18 - 16:45
9
6
سلام.من که گفتم خدایا به امید خودت وهمه رو زدم
پاسخ ها
----
|
1393/11/18 - 19:54
بهترین کار رو تو کردی چون این سوالات رو باید همین جور جواب میدادیم
....
|
1393/11/18 - 16:44
11
5
سلام.من که گفتم خدایا به امید خودت وهمه رو زدم
پاسخ ها
مهدی
|
1393/11/18 - 20:32
شما dsm5رو مگه نخوندید؟؟؟؟ طیف اوتیسم شامل آسپرگر، از هم پاشیدگی دوران کودکی، رت و خود اوتیسم همه شدن طیف اوتیسم.....پس جواب مشکلات اجتماعیه 100درصد
mo
|
1393/11/18 - 14:42
9
1
یعنی آسپرگر یه نوع اوتیسم?نمی دونستم.من امسال که نخوندم اصلاولی پارسال که خوندم شرکت کردم .توی جزوه چیزی راجع به این مساله نگفته بودفقط یادمه اختلالات فراگیر آسپرگر.اوتیسم و رت بود. ممنون بابت توضیحتون.
پاسخ ها
سمیه شهابی
|
1393/11/18 - 17:14
کی گفته آسپرگر یه نوع اوتیسمه؟ اوتیسم مشخصش اینه که زبان اختلال داره اما آسپرگر نه!
...
|
1393/11/18 - 22:02
در DSM5،اختلالات اوتیسم،آسپرگر و فروپاشنده کودکی جزء اختلالات طیف اوتیسم به شمار می روند و در یک پیوستار مشخص می شوند.
فرزانه
|
1393/11/18 - 22:55
آسپرگر یکی از اختلالات طیف اوتیسمه! این سوالم از dsm5 بوده. فکر کنم 4 تاسوال ازش اومده بود:(
زهرا
|
1393/11/18 - 14:10
9
2
کنکور واقعا جالبی بود، من شخصا از تنها درسی که میترسیدم زبان بود، همه ی درسا رو خونده بودم و تستای سالای پیشو در حدود 60،70 حتی تو بعضی درسا 80 میزدم، اما تنها درسی که تو کنکور مطمینم خوب زدم یعنی بالای 60 همون زبانه که ازش میترسیدم و بقیه رو هیچ نظری نمیتونم بدم.
حمید
|
1393/11/18 - 13:56
8
2
سوالات امسال خیلی نسبت به سالای گذشته فرق داشتند مخصوصا که امار خیلی سخت بود زبان اسون بود بقیه هم نسبتا سخت بودند
جواد تشانی
|
1393/11/18 - 11:30
18
2
سلام دوستان آامر و روش تحقیق دشوار بود ولی میشد با مطالعه کتابهای دلاور درصد 50روگرفت مرضی امسال زیاد دشوار نبود کتاب پوران برای درصد حتی 60کفایت می کرد رشد : برخلاف تصور همه اینبار غیرمنتظره بود . هرچند سوالات از دوتا کتاب لورا برک و پنتیک بود و لی تاکید بیشتر بر لورا برک بود .و چندتا از سوالاتش کاملا خطی بود. علم النفس:یه کم گسترده تر شده بود با بنی جمال و پوران و کتاب احدی فقط میشد 60درصد پاسخ داد. بالینی:فقط دانش گسترده فرد رو اندازه گیری می کرد ولی سوالاتش اسون بود. عمومی: تقریبا همش جز یکی دوتا از هیلگارد بود هرچند یکی از سوالات ناقص بود فیزیولوژی : نسبت به سالهای قبل اسانتر بود سوال تکراری داشت .تاکید بر انگیزش و هیجان بود و یکی دوتا سوال از مارشال ریو اومده بود. خلاصه کنکور امسال سطح دشواری آنچنان زیادی نداشت.
پاسخ ها
-
|
1393/11/18 - 12:32
جناب تشانی اجازه بدین اول کلید تست ها بیاد بعد قضاوت کنید.کتاب های دلاور برای آمار به نسبت ساده پارسال در خوشبینانه ترین حالت 50 جواب می داد نه امسال. کتاب پوران برای درس مرضی قوی عمل نکرده.من از دو کمک آموزشی تاپ استفاده کردم و مرضیم هم خیلی خوب بود با این حال مطمئن نیستم که حتی 60 زده باشم!
سمیه
|
1393/11/18 - 11:20
8
1
سلام بچه ها شما گزینه های زبان رو یادتون میمونه که چی زدین? واسه درصد گیری زبان میگم
پاسخ ها
لیلا
|
1393/11/18 - 12:37
سوالات که دستت برسه با نگاه کردن به سوالات ناخودآگاه یادت میوفته
mo
|
1393/11/18 - 11:16
8
1
قوه ی حافظه ازدید ابن سیناچی بود?بیشترین مشکل چشمی انکسار? کدام هورمونها قندوکاهش وافزایش میده ?بیشترین مشکل اوتیسم که همه دارند زبانی? هسته زیتونی ازچه مسیری می گذره?همانندی باجنس پرخاشگر در چه دوره ای هست جواب کربوکسیل داشتیم توسوالا? تاکیدگزل وپیاژه رو سن همسالان هست? سوال راجع به خواب چی بود جوابش?فیلاکسی
پاسخ ها
...
|
1393/11/18 - 12:42
قوه حافظه:ذاکره-بله،انکسار بود-انسولین کاهش و گلوکاگون افزایش می دهد-من مشکل اجتماعی را زدم چون بین اختلالات طیف اوتیسم آسپرگری ها مشکل زبانی ندارند و اوتیسمی ها مشکل حرکتی ندارند ولی همه مشکل اجتماعی دارند-هسته زیتونی مربوط به شنوایی-کاربوکسیل بود ولی جواب نمی شد گزینه ها را یادم نمی آید-خواب REM فکر می کنم.
ریحانه
|
1393/11/18 - 13:12
قوه حافظه :متذکره
نیره
|
1393/11/18 - 10:30
8
4
دوباره سلام .من اولین سالی بود که ارشد شرکت می کردم .به نظر من یک تناقض اساسی در هدف واجرای آزمون هست و آن این که اگر سوال ها مفهومی است که باید وقت بیشتری منظور شود حتی در حدبیست دقیقه .از طرفی اگر می خواهند محفوظات را بسنجند که دیگر نیازی به سوال های عمیق مفهومی نیست .
پاسخ ها
صفا
|
1393/11/18 - 12:40
واقعا ها
فرزانه
|
1393/11/18 - 21:26
کاش سوالا واقعا مفهومی بودن آدم دلش نمی سوخت میگفت یه کار مثبته که دارن مفهموی سوالا ی کنکوررا در میارن. ولی بعضی سوالا پرت و بی مزه و نامهم بودن. یا با واژه ها بازی میکنن و وقتمون را الکی میگیرن. به نظرم این اسمش مفهموی نیست. وقتی می خوان با 20 سوال دانش بچه ها را بسنجن و بینشون خوب ها را انتخاب کنند باید بیشتراز این وقت بذارن و سوالای خوب و مفهمومی و استاندارد طرح کنند. باید تاسف خورد...
میلاد
|
1393/11/18 - 10:22
8
0
سلام دوستان من تغییر رشته ای هستم و دارم برای ارشد دانشگاه آزاد میخونم راستش با خوندن کامنتای شما تو دلم داره خالی میشه ولی باید بگم نگران نباشید. در این نوع آزمون بچه هایی که بیشتر خوندن در نهایت موفق میشن
پاسخ ها
لیلا
|
1393/11/18 - 12:01
این آزمونی که من دیدم ربطی به خوندن نداشت ، واقعآ واقعآ میگم که ربطی نداشت . شما هم نگران کنکور آزاد نباش موفق میشی ان شالله...
صفا
|
1393/11/18 - 12:40
كنكور سراسري با اينكه خيلي مي ارزه ولي اينطوري هم بقول شما ته دل آدم خالي ميشه . آدم نمي تونه اميدوار باشه به خوندن بيشتر. نمي فهمم منظورشون چيه؟؟؟؟برا دانشگاه آزاد هم نگران نباشيد حتما قبولين چون در اين حد خوندن نمي خواد ...من خودم برا آزاد خيلي كم خونده بودم اما تبريز قبول شدم با رتبه 103 ولي نرفتم چون فكر كردم يه تلاشي هم برا سراسري بكنم اما ...آدم اينطوري واقعا نااميد ميشه.موفق باشين
مثل هیچ کس
|
1393/11/20 - 12:30
با نظر لیلا موافقا واقعا ربطی به خوندن نداشت ،واقعا
صفا
|
1393/11/18 - 10:19
8
1
سلام بچه ها همگي خسته نباشيد.من فكر مي كردم چون تغيير رشته اي هستم و سال اولمه وحشت كردم. آمار كه واقعا سخت بود.رشد خيلي گنگ بود معلوم نبود سوالات رو از كدوم منبع دادن. مرضي اينهمه تاكيد روي صفحات 20 تا 40 جزوه بود و هرسال چند تا سوال ازشون ميومد اما امسال چي..خوب همه انتظار داريم كه متفاوت از سالهاي قبل باشه اما نه در اين حد. كلا بيشتر سخت از نوع گنگ بودن سوالا ، تا اينكه از نوع سخت ولي شفاف. مشاورا دستم به دامنتون ما ضربه سخت روحي خورديم همه !
leila
|
1393/11/18 - 08:16
8
3
از همه دوستانی که زحمت کشیدن و کامنت گذاشتن یه خواهشی دارم _ 26 بهمن ماه کلید سوالات رو سازمان سنجش روی سایت قرار میده اگر بچه ها درصدهاشون رو کامنت کنن بد نمیشه ، حداقل میفهمیم همین تعداد هم چه جوری کار کردن و تا یه حدی میشه تخمین زد که نتیجه چه جوریه .
شیرین
|
1393/11/17 - 23:39
9
5
سلام اینکه توی کنکور من نتیجه بگیرم یا نگیرم بازم میگم موسسه کیهان خیلی خوبه و به همه دوستان هم پیشنهاد میکنم از خدماتش استفاده کنند. من همه تلاشمو کردم و واقعا درس خوندم اما دیگه این اطمینانو دارم که اشکال از من نیست از این کنکور مسخره است که هیچ پایایی ندا ره و هرجور دلشون بخواد سوال میدن. تا روز قبل کنکور همه میگفتن سوالا که از اسمون نیست تو اینقد خوندی میتونی از پسش بر بیای. اما من فهمیدم که سنجش قابلیت اینو داره که از اسمونم سوال طرح کنه. با اینکه من خیلیم داغون ندادم اما از این همه تنوع سرجلسه شوکه شدم.
پاسخ ها
leila
|
1393/11/18 - 08:06
من هم موافقم _ سوالات هیچ ثباتی نداره و معلوم نیست سیاستشون چیه_ به خصوص این 2 سال اخیر واقعآ گل کاشتن با این طراحی سوالاتشون
خدیجه
|
1393/11/17 - 23:04
16
4
سلام من ربان هیچی نزدم.امابه نظرم بقیه روبالای 40 زدم به نظرتون قبول میشم.?
پاسخ ها
اشکان
|
1393/11/19 - 10:30
سلام.اگه میانگین کل با اعمال درصد ها زیر 53 دزصد باشه شانس شبانه داری ولی روزانه نه
خدیجه
|
1393/11/17 - 22:53
8
2
سلام من ربان هیچی نزدم.امابه نظرم بقیه روبالای 40 زدم به نظرتون قبول میشم.
-
|
1393/11/17 - 21:10
7
3
طبق نظر فارابی کدامیک صحیح می شد؟ 1.نفس کمال جسم و عقل کمال نفس است.2.عقل مادی ماهیت اشیا را درک نمی کند.
سمیه
|
1393/11/17 - 19:59
7
2
سوتعبیر علایم جسمانی خودبیمارپنداری میشه ?
پاسخ ها
..
|
1393/11/17 - 20:55
بله:)
ناشناس
|
1393/11/17 - 21:44
مرسی 😃😃😃😃
asma
|
1393/11/18 - 11:38
75% تشخیصهایی که در DSM4 خودبیمارپنداری بود در DSM5 جزو علایم جسمانی تشخیص داده میشه 25% هم جزو اختلال اضطراب بیماری و خود بیمار پنداری در DSM5 حذف شده پس احتمالا گزینه جسمانی سازی درسته
سمیه
|
1393/11/18 - 12:22
😞
محمد پارسا
|
1393/11/18 - 23:16
اسما خانم ، فکر کنم خود بیمار پنداری رو با تبدیل قاطی کردید !
asma
|
1393/11/19 - 14:41
اقای پارسا این که من نوشتم دقیقا جمله DSM5شاید مترجم هیستریک رو با هیپوکندریا اشتباه گرفته باشه و حق با شما باشه
ریحانه
|
1393/11/17 - 19:58
8
4
کدوم نظربه مکانیزم های دفاعی رو مخل می دونست؟ وظیفه دروازه بانی مربوط به کدوم قسمت هست؟
پاسخ ها
سمیه شهابی
|
1393/11/17 - 20:45
انسان نگری ، راجرز بود که می گفت دفاعها مخلند.
....
|
1393/11/17 - 20:54
دومی هم قشر مخ می شد.
ناشناس
|
1393/11/17 - 21:45
قشر مخ، تالاموس؟؟؟
...
|
1393/11/17 - 23:49
هر دوشون وظیفه دروازه بانی رو دارند.قشر مخ وظیفه اصلی تر.بستگی دارد در بین گزینه ها کدامیک آورده شده بود.من گزینه ها رو به یاد نمی آورم.
!!!!!!!!!
|
1393/11/19 - 15:07
اره قشر مخ-تالاموس
#
|
1393/11/17 - 15:45
7
9
همه سوالات یک طرف ولی این( اختلال شارژ ) واقعأ چی بود؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
|
1393/11/17 - 19:37
😃 اولش فک کردم غلط تایپیه .😃😃😃
سمیه شهابی
|
1393/11/17 - 20:05
سلام...منم خیلی بهش فکر کردم سرجلسه که نفهمیدم اما امروز که سوالتون رو دیدم باز بهش فکر کردم..شارژ فکر کنم منظورش عود کردن باشه...می تونه حمله پانیک باشه شایدم یه اختلال دیگه والله من سرجلسه به چشمام شک کردم
...
|
1393/11/17 - 22:04
من سرچ کردم یک سندرم میکس ژنتکیه ولی مشکل بارز کودکان مبتلا به سندرم شارژ کری و کوری مادرزادیه.CHARGE مخففcoloboma.heart defect.astresia.retardation.genital می باشد
#
|
1393/11/18 - 08:03
کلأ آزمون جالبی بود _
مثل هیچ کس
|
1393/11/20 - 12:23
اختلال شارژ خخخخخخ منم فک کردم اشتباه تایپه
مریم
|
1393/11/17 - 14:39
15
7
سلام من تمام سوالات ده سال پیش و زده بودم اما هیچ کدوم سوالات امسال حتی شباهت هم به کنکورهای دیگه نداشت اما جا داره از موسسه کیهان و آقای فلاح بابت کارگاه زبان تشکر ویژه بکنم واقعا اگز کارگاه و دفترچه نبود من مجبور میشدم زبان رو صفر بزنم اما با وجود این دو خیلی از عملکردم تو درس زبان راضی هستم پایدار باشید :)
پاسخ ها
لیلا
|
1393/11/17 - 15:25
من هم موافق نظر مریم هستم با اینکه انتظارم از زبان خیلی بیشتر بودچون سوالات سال های قبل رو همه رو بالای 50 میزدم ولی تو آزمون تونستم فقط به 15 سوال جواب بدم که واقعأ میتونم بگم پکیج زبان خیلی کمکم کرد وگرنه من هم خالی میذاشتم
حسین
|
1393/11/17 - 13:57
7
2
راستی یه سوال!در DSM5 برای تشخیص اسکیزوفرنی فقط توهمات شنوایی حذف شده یا کل نشانه های درجه اول اسکیزوفرنی؟
پاسخ ها
ناشناس
|
1393/11/17 - 15:43
من خودم کل نشانه های درجه اول رو زدم
asma
|
1393/11/18 - 11:58
توهمات شنوایی به عنوان نشانه درجه اول=گزینه 2 درسته (نه توهمات شنوایی=گزینه3)
ریحانه
|
1393/11/17 - 13:19
7
6
سوال رشد خودمیان بینی علی می شد؟
پاسخ ها
محمد جانبلاغی
|
1393/11/17 - 16:05
دقیقا همون هست
حسین
|
1393/11/17 - 13:18
8
4
سلام.سوالات رشد و امار سخت بود.سوالات مرضی و بالینی به نظرم راحت بود ولی مساله اینه که از چه منبعی طرح شده باشن.مثلا اختلال هرزه خواری توبعضی منبع 18 ماهگیه و تو یه منبع هم 2 سال زده بود.ویا اینکه چنددرصد عقب ماندگی ها ژنتیکه تو کتابای قبلی حدوده 50 درصد بوده ولی تو یه کتابه دیگه زده 25 تا 30.فیزیولوژیک و علم النفس مثله قبلا بوده.زبان هم بنده 15تا تولا زدم که به نظرم خیلی راحت بود.سوالات dsm5 هم که با اینکه راحت بود اشتباه زدم.البته من بعد از چندسال از اتمام درسم امسال کنکور دادم و یکم کم تجربگی کردم توی زمانبندی.به نظرتون با میانگین حدود 50 امیدی هست؟
پاسخ ها
فرزانه
|
1393/11/17 - 22:13
اینجور سوالا بی خردی طراح سوال را نشون میده. ملت میشینن میخونن درس مرضی و این همه تشخیص افتراقی و ... بعد سوال از درصد و چند ماهگی و... میدن.
مائده
|
1393/11/17 - 13:13
8
2
اگه جز زبان و علم النفس بقيه رو ٣٠-٤٠٪ باشه خيلي بده ؟
مائده
|
1393/11/17 - 13:11
7
2
سوالاي امار واقعا خيلي سخت بود .. زبانش روون بود .. من كنكور خوبي ندادم و خيلي ناراحتم .. شايد جز امار و علم النفس رو ٣٠-٤٠٪ زده باشم .. خيلي بده؟
پاسخ ها
.
|
1393/11/17 - 14:03
می دانید که کنکور ماهیت رقابتی دارد پس خوب بودن یا بد بودن درصدهای شما بستگی به این دارد که بقیه چه کار کرده اند.
---
|
1393/11/17 - 15:47
این جور که پیداست اکثر دوستان از دروس آمار و رشد خیلی شاکی هستن _ یه جورایی همه تو یه سطح حساب میشن و ربطی به درصد فقط 1 نفر نداره
-
|
1393/11/17 - 12:51
12
5
عجیب ترین درس ها آمار و.رشد بود و ساده ترین ها فیزیو و نفس.زبان هم مثل پارسال ماهیت درک مطلبی داشت و متن ها کمتر تخصصی بود.تا حدی روی سوال های تافلی مانور داده بودند.متاسفانه من برای دو متن آخر وقت کم آوردم. برای رشد هم با وجود اینکه از جزوه کیهان و دو کمک آآموزشی دیگر استفاده کرده بودم نتوانستم خوب بزنم.متاسفانه وقتی سوزن پرگار طراح روی درسی گیر کند حتی اگر از منابع خیلی خوبی هم استفاده کرده باشیباز نمی توانی به درصد راضی کننده ای برسی و این اعتبار منابع را زیر سوال نمی برد بلکه بازهم به این واقعیت ناراحت کننده برمی گردد که کنکور،آزمون استانداردی نیست
مثل هیچ کس
|
1393/11/17 - 12:47
7
2
اقای عزیزی شما از معدود داوطلبایی هستین که میگین همه دروس رو خوب دادین و راضی هستین.واقعا بهتون تبریک میگم و خوشحالم حداقل شما خستگیت رفع شد بعد این همه تلاش که همه این مدت کردیم.بچه هایی که خوب دادین.خواهش میکنم بگید در درسی مثل رشد و امار و بالینی و اسیب چطور کار کردید صادقانه بگین چون ما تو کیهان همه با هم رفیقیم و همه کیهانیا تلاش میکنن بچه ها به ارزوشون برسن.ممنون میشم.
پاسخ ها
احسان
|
1393/11/17 - 20:36
من به آقای عزیز میگم : اگه 50،60 درصد یقینی هست و شکی نیست خوش به حالتون نوش جونتون لطف خدا و تلاش خودتون وبده
asma
|
1393/11/18 - 23:05
مرضی و رشد و امار ودرصدی نمیتونم بدم چون مطمئن نیستم ولی منصفانه قضاوت کنیم حداقل 75% سوالای بالینی تو کل جزوات کیهان بود
SARA
|
1393/11/17 - 12:46
7
2
من منابعم اوکی بود. فقط مشکلم با سوالاست. به نظر من که هرچی دیگه به جز کیهان میخوندیم بهتر از این نمیشد جواب داد. من یه سری از چیزایی که تو کیهان میدیدمو واقعا جاهای دیگه مدرسان و ... نمیدیدم.
shiva
|
1393/11/17 - 11:46
6
2
سلام مهراد اگه لطف کنی و این تحلیل رو بذاری ممنون میشم من میام چک میکنم حتما من واقعا گیج شدم :-(
پاسخ ها
مهراد
|
1393/11/17 - 21:52
بله حتما نقد خواهم کرد بصورت مفصل چون الان 3سال دارم کنکور میدم اون 2بار ازمایشی بود امسال کنکور اصلیم بود
مهراد
|
1393/11/17 - 11:27
7
5
سلام من واسه دومین بار نظر میدم انشاالله با اومدن سوالا روی سایت یخ تحلیل کامل و جامع میخوام از سوالا بذارم یعنی میخوام یه نقد کامل کنمشون امیدوارم خوشتون بیاد
پاسخ ها
کیهان
|
1393/11/17 - 11:31
مهردادجان استقبال می‌کنیم ! دوستان می‌تونید تحلیل‌های خودتون رو به طور کلی و جامع برامون ارسال کنید و ما در بخش "باکیهانی‌ها" قرارش بدیم برای دیگر دوستان :)
بهنام
|
1393/11/17 - 10:56
7
4
با سلام خدمت شما عزیزان کنکور امسال نمیشه بگی سخت بود ولی واقعا متفاوت و کمی عجیب و غریب به نظر می رسید مخصوصا سوالات رشد که من یکی رو شگفت زده کرد زبان متنش تقریبا آسون ولی سوالات پیچیده ای داشت آمار هم واسه من یکی که سخت بود و خیلی کم تونستم تست بزنم.
عزیزی
|
1393/11/17 - 10:34
6
3
من انگلیسی رو وقت کم اوردم ولی بقیه درسهارو عالی زدم حداقل همه روبالای50؛60 میزنم قبول دارم امار سولپرایز بود ولی اون دوستانی که از کیهان انتقاد میکنن بی انصافی میکنن من ازجزوه مرضی کیهان بینهایت سپاسگذارم چون کامل روبالینی هم تاثیر داشت باامید موفقیت همه دوستان
پاسخ ها
اکرم
|
1393/11/19 - 14:07
سلام دوست عزیز شمافقط کیهانو خونده بودین که انقد خوب زدین؟
اکرم
|
1393/11/17 - 09:05
6
4
کیهان خوب بود هرچند خیلی سوال های امسالو پوشش نمیداد این مسئله هم برمیگرده به طراحای سوال معلومه امسال اعصاباشون خورد بوده سر ما بیچاره ها خالی کردن 😢 😆
پاسخ ها
کیهان
|
1393/11/20 - 12:44
اکرم جان نگران نباش سوالات رشد را که 81٪ پوشش داده که فکر نمی‌کنیم بیشتر از آن جزوه‌ای تسلط به داوطلب بدهد. با این حال باقی درسها را هم داریم بررسی میکنیم و مشاوران نظر کارشناسانه‌شان را خواهند داد موفق باشدی
لیلا
|
1393/11/17 - 07:48
6
6
در جواب دوست عزیزمون فاطمه | 1393/11/16 - 23:40 به جزوه رشد کیهان شک نکن مخصوصآ مباحث مربوط به نظریه پردازهاش خیلی خوب گفته شده (من خودم در مورد خیلی نظریه پردازها همیشه به مشکل برمیخوردم چون یا مطالب پراکنده بود و یا خیلی مختصر نوشته بود ولی کیهان همه رو یک جا جمع کرده و واقعآ هم قابل فهم هستش) . من با سوالات رشد امسال کاری ندارم (دور از انتظار من بود) ، چون ربط زیادی با ماده امتحانی با عنوان روانشناسی رشد نداشت ، ولی خودم به شخصه میگم ، من یه شهرستانی هستم و موسسه کیهان رو هم تا حالا از نزدیک ندیدم ولی اعتماد کردم و جزوه رو خریدم و پشیمون هم نیستم ، جزوه ها رو تک تک هم میفروشن، میتونی یه محکی بزنی و بعد قضاوت کنی ، تو جزوه رشد اون چیزی اومده که مربوط به مبحث روانشناسی رشد هستش ، مثل مراحل رشد انسان و نظریه های روانشناسی رشد_ موفق باشی
لیلا
|
1393/11/17 - 07:20
9
11
اول از همه از دوستان مشاور کیهان یه خواهش دارم ، بعد از بررسی نظرات و سوالات لطفآ جانب حق رو در نظر بگیرید و نگید سوالات مثل سال های قبل بود چون واقعآ این طور نبود _ وقتی از سوالات تا این حد حمایت میکنید به خود من شخصآ احساس خنگ بودن دست میده _ ممنون میشم صادقانه قضاوت کنید_ مطلب دوم در مورد دوستانی هست که درباره جزوات نظر دادن ، کیهان و پرسنل اش مثل همه ما انسان هستن و از یه سرزمین دیگه نیومدن ، مثل ما دانشجو هستن و دارن تمام تلاششون رو میکنن ، اینکه جزوه رشد امسال تونسته بود سوالات رو پوشش بده یا نده والا ربط زیادی به جزوه نداره ، به نظر من سوالات کنکور رشد باید اون چیزی می بود که تو کتاب های رشد خوندیم ویا جزوه کیهان _ حالا اینکه طراح های محترم سیاستشون از این کارها چیه که تا این حد تنوع طلب شدن یه موضوع دیگه است_ پس لطفا کیهان رو اینجوری محکوم نکنید _ باید قبول کرد تو این 2 سال آخر چیدمان سوالات کلآ عوض شده و سال بعد هم ممکن هست یا بهتر بشه و یا بدتر_ ولی آزمون خیلی بهتر تر از این میتونست باشه و یا حداقل برای این سوالات 150 دقیقه کم بود _ من به شخصه ناراحت این هم هستم که زبان خیلی آسون بود ولی برای سوالات زبان این زمان خیلی کم بود_ برای همه دوستان آرزوی موفقیت دارم و به همه پرسنل کیهان هم خسته نباشید میگم
ss
|
1393/11/17 - 06:18
8
2
فک میکردم فقط من رشد و آمار رو خراب کردم . الان یکم امیدوارتر شدم . من موندم چرا واس سوالا اسم میذارن ؟ چرا طبقه بندی میکنن ! اسما ک الکین ! چرا مینویسن رشد و بالینی و آسیب ! از همچی ک سوال میدن ! فک کنم فقط علم النفسه ک سوالاش واقا علم النفسه ! بقیه رو از هرجا و هرچی ک دوس دارن طرح میکنن ! امسال واقا سوالای درس رشد , رشد نبود شخصیت بود . هم مار مسخره کردن هم خودشونو .
پاسخ ها
مهدی
|
1393/11/17 - 13:04
50 درصد
سمیه
|
1393/11/17 - 03:17
6
2
چند درصد از عقب ماندگی ذهنی ژنتیکی هستند?
پاسخ ها
-
|
1393/11/17 - 13:55
من 25%را زدم استنباطم این بود که بیشتر عقب ماندگی ها از نوع خفیف هستند که عقب ماندگی خفیف ناشی از عوامل محیطی است نه ژنتیکی.
!!!!!!!!
|
1393/11/18 - 22:56
دوست عزیز ع.خفیف کاملا ارثیه
سمیه
|
1393/11/19 - 18:02
خودم 50 درصد رو زدم ولی فک کنم اشتباهه 75 درصد درسته
سمیه
|
1393/11/19 - 18:02
خودم 50 درصد رو زدم ولی فک کنم اشتباهه 75 درصد درسته
یه داوطلب
|
1393/11/17 - 02:36
6
1
جزوات کیهان خیلی خوبه من هم گفتم تو کنکور ازمایشی با جزوات کیهان عالی میتونستم بزنم ولی واقیت سر جلسه کنکور امسال برای من این بود که نتونستم خوب بزنم رشد و بالینی و مرضی رو با وجود خوندن شاید هم باید بهتر از این میخوندم در کل من همیشه از انتخاب موسسه کیهان راضی بودم بی اغراق .نتیجه نگرفتن ها کمی بی انصافی طراح سوال بود و کمی کم تمرکز نکردن ما فکرشم نمیکردم اینقدر مفهومی بیارن
ناشناس
|
1393/11/17 - 01:55
7
4
من امار برام خيلي سخت بود و بر خلاف انتظارم خيلي كم زدم مرضي هم بنظرم معمولي رو به سخت بود اما در مجموع سئوالات وقت گير بودن و من با وجود اسون بودن زبان نرسيدم دو متن اخر رو بزنم، بنظرم جزوه رشد سئوالات رشد رو تا نود درصد پوشش داده بود من از كيفيت جزوه ها خيلي راضيم و اگر زمانم رو درست مديريت ميكردم مطمئنن نتيجه خيلي بهتري ميگرفتم
مهدی
|
1393/11/17 - 01:41
9
5
سلام.بنظر من که امسال بدترین سوالای این 10سال اخیرو داده بودن مخصوصا رشد و آمار که کاملا غیرمنتظره بود. من تو کنکور پارسال رشد 80 درصد زدم ولی امسال به زور 60 بشه شایدم کمتر، آمار که نگو اصلا معلوم نیس منبع طراحا برا طرح سوال چی هس!!!! زبان شاید متنش آسون بود ولی سوالاش خیلی سخت بود در ضمن اصلا انقد وقت گذاشتیم برا آمار و رشد که برا زبان نرسیدم و 20 دقیه آخرو فقط زدم اونم با کلی استرس که مراقب هی میگفت زود باش وقت داره تموم میشه!!!! اصلا فکرشم نمیکردم وقتمو انقد آمار و رشد بگیره البته آسیبم همچین راحت نبودا.در کل بنظرم امسال برا همه سخت بود من که روزی 9ساعت مطالعه مفید داشتم اینطور شدم وای به حال بقیه..... طرح واره و فراشناخت، پردازش اطلاته یا بافت شناسی؟؟؟ افسردگی درون زاد بخاطر باور و احساساته یا خودبیمار انگاری؟؟؟
پاسخ ها
-
|
1393/11/17 - 11:06
من هم سر سوال افسردگی درون زاد دو گزینه دیگر را رد کردم و بین همین دو گزینه ای که شما ذکر کردین مردد ماندم در آخر هم به نظرم سنگینی وزنه باور و احساسات بیشتر آمد و آن را انتخاب کردم
سمیه
|
1393/11/17 - 01:40
6
6
همه اونایی که تو اون سایت جزوات کیهان رو مسخره کردن خودشون کنکورشون رو خراب کردن معلوم نیست چرا کیهان رو مسخره میکنن!!!!!! من امسال فقط کیهان رو خوندم و به نسبت وقت کمی که داشتم کنکور امسال رو خیلی بهتر از پارسال جواب دادم
ali
|
1393/11/17 - 01:34
9
4
منم از سه تا جزوه ای که از کیهان گرفتم راضی بودم. پشت سر همه حرف خوب و بد میزنن، اما من خودم رفتم حضوری دیدم،و بعد خرید کردم. وقتی میشه بررسی کرد چرا با حرف دیگران که معلوم نیست با چه نیتی زده میشه عمل کنیم؟ هیچوقت یا حرف دیگران تصمیم مهم نگرفتم و نمیگیرم مخصوصا اگه توی یک وبلاگ نوشته شده باشه که هیچ تعهدی پشتش نیست و هیچ مکان مشخصی برای مراجعه نداره...
پاسخ ها
احسان
|
1393/11/17 - 20:29
آخه علی جان ! شما تهرانی میتونی بری مقاسیه کنی من که مشهد هستم چه کنم !؟
farzaneh
|
1393/11/17 - 01:04
7
4
مرضی و آمار سخت بود. رشد خیلی با سالهای پیش فرق داشت ولی سخت نبود. علم النفس و فیزیولوژی و بالینی خوب بود. زبان هم که به سلامتی وقت کم آوردم نمیدونم چطور بود. در مورد جزوه رشد کیهان بگم من هیچ منبعی نخونده بودم و فقط کیهان را خونده بودم و به نظرم کیهان عالییییی بود و مطلب های کنکور امسال را هم مثل پارسال می پوشند. فقط نحوه سوالای امسال با سالهای پیش فرق داشت. کیهان حرف اول را میزنه من شخصا خیلی راضی بودم. نتیجه خوب نیوردنم هم بر میگرده به تلاش کم خودم.
.
|
1393/11/17 - 00:00
6
3
فاطمه جون شما ایمیلتو بده تا من بگم حق با کیه!
پاسخ ها
فاطمه
|
1393/11/17 - 02:06
من خواستم پاسخ فاطمه رو بدم که موفق نشدم. تو کار پیدا کردن حقیقت به یک جواب اونم از منبعی که صاحب نفع هست اکتفا نکنید.
زیبا
|
1393/11/17 - 00:00
7
5
سوالات بسیار مسخره بود واقعا که این سوالارو از کجا پیدا میکنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
یه داوطلب
|
1393/11/16 - 23:58
7
3
مشاوران عزیز که همراهمون بودید شما نظرتون رو بگید لطفا ما هنوز داغیم من که هنگم
پاسخ ها
کیهان
|
1393/11/17 - 00:06
چشم مشاورها نظرشون رو به طور کامل و جامع می‌دن، ولی بعد از بررسی تک تک سوالات تک تک دروس :)
فاطمه
|
1393/11/16 - 23:58
6
2
لطفا جواب منو بدین. اگر جزوه رشد شما خوبه و میشه باهاش صد زد پس چرا بچه ها تو اون سایت گفتند که با جزوه شما هیچی نتونستن بزنن و گفتن گند زدن؟ اگه کنکور عوض شده که نخرم. جواب بدید دیگه
پاسخ ها
کیهان
|
1393/11/17 - 00:05
گزاره اول شما درسته: جزوه رشد کیهان خوبه گزاره دوم شما درست نیست: میشه باهاش صد زد. به ما در سایت هم گفتیم اینکه پارسال میشده 100 زد دلیل نمیشه که همیشه 100 بزنیم! ولی احتمال اینکه جزوه ای بهتر از این باشه خیلی کمه گزاره سوم شما مربوط به اظهارنظرهایی که ما نظرمون رو در سایت درباره شون دادیم :) گزاره آخر هم، کمی صبر کنید تا مشاورهای ما سوالا رو ببینن. مرسی :)
یه داوطلب
|
1393/11/16 - 23:57
7
3
خیلی چرند این سنجش من با جزوات کیهان تو کنکور ازمایشی سنجش راحت میتونستم رشد و مرضی بزنم علم النفس هم خیلی بهتر میزدم فقط بالینیش برام سخت بود ولی کنکور اصلی اصلا یه چیز دیگه بود رشد و مرضی ش من نمیدونم این کنکور ازمایشی رو پس واسه خنده گذاشتن
زیبا
|
1393/11/16 - 23:56
13
3
من خیلی خوب دادم به نظرم خیلی اسون بود همه ی سوالات با اطمینان بالا زدم بهدغیر از زبان که اصلا نخوندهدبودم درکل نسبت به پارسال برام اسونتر بود c
یه داوطلب
|
1393/11/16 - 23:40
10
5
کنکور سخت بود شایدم من بد خوندم نمیدونم ولی سوالا خیلی شفاف نبود
پاسخ ها
اکرم
|
1393/11/19 - 13:42
سلام اسما جان با این اطمینان که حرف میزنی پکیج کیهان چقدر تو کنکور امسال بهت کمک کرد؟
asma
|
1393/11/19 - 15:46
سلام اکرم جان من نوشتم "موسسه کیهان" ننوشتم"پکیج کیهان "یعنی مجمومه پکیج اصلی_مشاوران_جزوه های تکمیلی و راهنمایی های به موقع و برنامه ریزی همه درکنار هم میتونه خیال شما رو راحت کنه که بالقوه میتونی جزو بهترین ها باشی حالا من جزو اون 30 نفر یا حتی 100 نفر نباشم ایمان دارم که مشکل از طرف خودم بوده(استرس- کم کاری-و بی دقتی سرجلسه و... در ضمن موسسه ها فقط یک کاتالیزورن نه تضمین کننده موفقیت ما
فاطمه
|
1393/11/16 - 23:40
6
4
سلام. من ی سوال دارم. مگه داوطلبای شما چه مشکلی داشتن که توی سایت خانم حاج رسولی ها نوشته شده وای به حال داوطلبای کیهان بدبختا. من میخام پکیج رو بخرم اما توی اون سایت خیلی به شک افتادم. تو رو خدا یکی راستشو به من بگه و فقط فکر رقابت نباشید.
پاسخ ها
کیهان
|
1393/11/16 - 23:49
سلام فاطمه 
فکر کنم بتونید همینجا و یا در جاهای دیگر سایت با مطالعه نظرات کلی دوستان پاسختان را بگیرید، با گرفتن نظر "چند نفر" می‌توانید به پاسخی دقیق‌تر برسید.
همیشه نظرات دانشجویان کیهان به خودی خود موید نتیجه کار کیهان بوده و هست و به همین جهت کیهان تا کنون هیچ تبلیغاتی از کار خود به جز یک سات که وسیله ارتباطی با شما دوستان است نداشته است. نتیجه کار داوطلبان امسال نیز با صداقت تمام بررسی و خدمت همه دوستان ارائه خواهد شد. حالا اینکه در یک جاهایی دوستان با قصد و غرض‌های مختلف اظهارنظرهایی بکنند، به خود ایشان مربوط است که البته خودشان باید پیش وجدان خودشان پاسخ‌گوی اظهاراتشان باشند. شما تمام بررسی‌هایتان را بکنید و در نهایت آن چه را که به خیر و صلاح‌تان هست انتخاب بفرمائید.
ما سعی میکنیم در کیهان با این باور عمل کنیم: "هر کس ذره ای کار خیر کند، حتما حتما نتیجه اش را می‌بیند، هر کس هم که ذره ای کار خیر کند، حتما حتما نتیجه اش را می‌بیند" 
موفق باشید :) 
asma
|
1393/11/18 - 11:15
سلام فاطمه جان من امسال 9ماه جزوه های کیهان رو واسه گرایش بالینی مطالعه کردم به نظرم واسه رتبه 1 تا 30 شدن با خیال راحت میتونی به این موسسه اعتماد کنی
یه داوطلب
|
1393/11/16 - 23:40
7
6
رشد وامار بالینی سخت بود.فیزیو هم تنها عمومی خیلی راحت بود و علم النفس مرضی هم متوسط بود در کل امسال سوالا یه دست و شفاف نبود نامردا هر سال بدتر میشه ما چه گناهی کردیم برید کنکورای سال 90 به قبل رو ببینید کنکور این دو سال رو ببینید
پاسخ ها
محمد
|
1393/11/17 - 20:21
کنکورهای 90 به قبل یه جور قطعیت و صد درصد قبولی بود برای کسانی که میخوندن ! ولی الان آدم نمیدونه چی میشه ، حتی اگر باز هم خونده باشی... غیرقابل پیش بینی بودن فشار روانی زیادی به آدم وارد میکنه ..
س
|
1393/11/16 - 23:40
8
7
سوالات واقعا نسبت به قلب تفاوت زیادی داشت مثل اینکه خواستن تحلیلی بیارن ولی سوالات عجیب بود. بعضی سوالات خیلی ساده و بعضی به شدت سخت! عجیبترین کنکور! من که کارم تمومه!
مریم
|
1393/11/16 - 23:23
7
5
سوالای کنکور و کی میذاره?
پاسخ ها
کیهان
|
1393/11/16 - 23:31
سلام مریم 
ما هم منتظریم 
لیلا
|
1393/11/17 - 07:02
سوالات یکشنبه 19 بهمن روی سایت گذاشته میشه و کلید سوالات 26 بهمن ماه روی سایت قرار میدن _
ناشناس
|
1393/11/16 - 23:23
8
6
رشد چرا اینجوری بود O: خیلی فرق میکرد با سال های قبل یعنی میخواستن متفاوت باشن با این سوالای مسخرشون /:
مهراد
|
1393/11/16 - 22:41
10
8
اول از همه یه انتقاد دارم به سازمان سنجش واسه نحوه برگذاری ازمون حالا یا حوضه ما اینجوری بود یا کلا همه جا.حدود ساعت یه ربع به دو میشینی سر جلسه تا ساعت سه که ازمون شروع میشه اینجوری داوطلب کلا ذهنش پراکنده میشه تمرکزش از دست میده نه اینکه من بلکه خیلیا دیدم ناراضی بودن. از کیهانی های عزیز متشکرم.سوالات امار و علم و نفس بدترین میتونم بگم مسخره ترین سوالات تاریخ کنکورا بود اخه هدفشون چی از اینجور سوالات.رشدم تقریبا همینطور.
عاطفه
|
1393/11/16 - 22:41
9
7
سلام دوستان.همگی خسته نباشید.آمارخیلی سخت بود.زبان برخلاف متن های قابل فهمش سوالات خیلی سختی داشت من وقت کم آوردم بالینی نسبت به پارسال بد نبود مرضی فیزیولوژی علم النفس خوب بود رشد چرا این مدلی بود.
پرستو
|
1393/11/16 - 22:38
8
9
اول از همه میخواستم از زحمت مشاورم آقای فلاح تشکر کنم . چون هر سوالی که میدیدم یاداور نکاتی بود که ایشون میگفتن باید مطالعه بشه ولی من نکردم. به نظر من زبانش نسبت به سال های گذشته آسون تر بود و کمتر تخصصی. به جز passage 6 که در مورد فرایند حافظه بود. ولی رشد خیلی فرق داشت . وبه نظرم فیزیولو ژی واقعا سخت بود. چون امار نصفه خونده بودم نمی تونم در موردش نظر خاصی بدم . ولی خدا رو شکر که اسیب رو استثنایی زیاد کار کرده بودم وگرنه نمی دونستم چی میشد.
الهام
|
1393/11/16 - 22:29
8
7
اول تشكر فراوان از گروه تخصصي كيهان سوالا در دروس رشد و آمار واقعا" سخت بود. سر رشد من هي ميشمردم كه چرا اينقدر كم تونستم جواب بدم! راستي فرق ملاحظه مادر با حساسيت مادر چيه واقعا؟!!! در مورد تست رشد. چرا با كلمات بازي ميكنن آخه؟!!! زبان خوب بود. علم و فيزيو هم مثل قبل بودن.
daneshjooooe
|
1393/11/16 - 21:21
8
9
خیلی غیر منتظره بودن مخصوصا امار و رشد
شیرین
|
1393/11/16 - 21:02
9
9
سلام سوالای امار جدید بود، فیزیو، علم النفس و بالینی سوالاش خوب بود، مرضی هم بد نبود سوالای جدیدم توش کم نبود، رشدم که خیلی سوالاش شبیه رشد نبود، زبانم متن ها خیلی اسون و قابل فهم بود ولی سوالاش سخت بود. من کلا وقت کم اوردم😢
فریبا
|
1393/11/16 - 20:47
12
10
در کل سوالات نسبت به سال قبل خیلی سخت بود
فاطمه
|
1393/11/16 - 20:37
8
9
آمار تخیلی بووود! مرضی سخت و به قول بچه ها غیرمنتظره، رشدم همین طور!! فقط زبانش نسبت به سال های پیش فوق العاده آسان بود وهمین طور بالینی.
فاطمه
|
1393/11/16 - 20:33
9
6
یکی بگه چرا مرضی و رشد این مدلی بود! :-/
سمیه
|
1393/11/16 - 20:26
8
9
زبان خیلی برام سخت .آمار خیلی با سالای پیش فرق داشت .
محسن
|
1393/11/16 - 20:20
8
12
ای بابا، هر سال سوالا عوض میشه. اقافلاح گفته بود خودتو واسه همچی آماده کنا... ایرانه دیگه.. حساب کتاب نداره آقا من تلاشمو کردم هرچی بشه دیگه خیره
پاسخ ها
محمد پارسا
|
1393/11/17 - 20:13
آخ گفتی محسن ! واقعا آمار سخت بود ، مرضی هم گنگ بود ! برای من که رشد و مرضی خیلی خوب بود... بالینی از آسون بودن آدم هنگ میکرد ! آدم احساس " غیر قابل پیش بینی بودن " میکنه...
لیلا
|
1393/11/16 - 20:14
11
17
فقط سوالات فیزیو و علم النفس سوال کنکور روانشناسی بود _ بقیه تقریباشبیه به هر چی بو جز سوال کنکور مخصوآ رشد و اسیب_ کلآ تو این 2 سال آخر سوالات از اون حالت یکدست بودن در اومده _ یعنی باید خودت رو واسه هر جور سوال آماده کنی_ به هر حال همگی دوستان خسته نباشید و ارزو میکنم به هر آنجه که تو دلتون دارید برسید.
lili
|
1393/11/16 - 19:57
9
10
سلام همگی خسته نباشید. مخصوصا مشاوران کیهان که خیلی زحمت کشیدند.به نظر من سوالات امار و رشد با سال های قبل فرق داشت.
نیره
|
1393/11/16 - 19:48
8
9
آمار سخت بود مرضی غیر منتظره دوتا سوال فقط از هرزه خواری بود رشد خیلی مفهومی علم النفس وفیزیولوژی آسون وبالینی هم خوب بود
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : * 
 
متن بالا را وارد نماييد* 
 
.