021-66475620

کتاب‌های رفرنس برای کلیه رشته‌های روانشناسی

سرفصل‌ها

*کتاب روانشناسی عمومی هیلگارد*

"معرفی کتاب " روانشناسی عمومی هیلگارد

معرفی اولیه کتاب

کتاب روانشناسی عمومی هیلگارد ، در 768 صفحه نگاشته شده است.این کتاب به ماهیت و بنیاد های زیستی و …روانشناسی اشاره دارد لذا مطالعه این کتاب برای دانشجویان تمام گرایش های روانشناسی توصیه می شود.

مترجم

کتاب روانشناسی عمومی هیلگارد توسط گروهی از مترجمین ازجمله محمدنقی براهنی ، یکی از موسسین انجمن روانشناسی ایران ترجمه شده استکه از دیگر افتخارات ایشان ترجمه،تدوین و گردآوری کتاب واژه نامه روانشناسی و علوم وابسته به عنوان یکی از فرهنگ های معتبر در رشته روانشناسی است.از دیگر مترجمان این کتاب می توان به بهروز بیرشک ، مهرداد بیک ، رضا زمانی ، مهرناز شهرآرای ، اشاره کرد.

ناشر

کتاب روانشناسی عمومی هیلگارد را انتشارات رشد به چاپ رسانده است که بزرگترین هدف آن عرضه ی غنی ترین و مفیدترین آثار مکتوب در زمینه ی علوم انسانی بخصوص روان شناسی و رشته های وابسته به آن بوده است.

محتوا

اين كتاب در دو زمينه آگاهي بخش است : نخست وضع كنوني دانش روانشناسي را عرضه مي‌دارد، به اين معنا كه يافته‌هاي مهم اين رشته را از نظر مي‌گذراند تا با واقعيت‌هاي اثبات شده اين رشته آشنا شويد. دوم آنكه ماهيت پژوهش در روانشناسي را وارسي مي‌كند يعني روشن مي‌سازد كه روانشناس چگونه برنامه پژوهشي خاصي براي فراهم آوردن شواهدي در تاييد يا رد فرضيه تدوين مي‌نمايد. به اين ترتيب شما در مي‌يابيد كه براي پشتيباني از هر ادعاي تازه چه نوع شواهدي بايد ارائه شود.

قیمت

با افزایش قیمت کاغذ و کتاب در سالهای اخیر، قیمت آن رفته رفته به بیش از 290 هزار تومان رسیده است.

توضیحات پایانی کیهان درباره این کتاب

مطالعه کامل این کتاب برای هر دانشجوی روانشناسی به طور جدی توصیه می شود. چرا که اطلاعات شما را در زمینه تشخیص و درمان اختلالات روانی  به طور قابل ملاحظه ای بالا می برد.

*کتاب روانشناسی آسیب شناسی روانی هالجین*

 کتاب روانشناسی آسیب شناسی روانی هالجین

معرفی اولیه کتاب
کتاب روانشناسی آسیب شناسی هالجین ،در یک جلد به چاپ رسیده است. آسیب شناسی روانی از جمله مباحث تخصصی گرایش های بالینی و در عین حال جذاب، برای دانشجویان محسوب می شود. هدف از نوشتن این کتاب، در میان گذاشتن اطلاعات با دانشجویانی است که با پیشینه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی گوناگون و اهداف تحصیلی مختلف، این درس را می گیرند و کتاب حاضر بر اساس DSM5 می باشد.

مترجم
کتاب روانشناسی آسیب شناسی هالجین  را دکتر یحیی سیدمحمدی ترجمه کرده است. دکتر سیدمحمدی، مترجم بسیاری از کتاب های پرفروش روانشناسی دانشگاه است و در حال حاضر عضو هیئت علمی گروه روانشناسی دانشگاه آزادروهن است.

ناشر
کتاب روانشناسی آسیب شناسی هالجین را انتشارات ارسباران و روان چاپ کرده اند. ارسباران، ناشر بسیاری از کتاب های دانشگاهی پرفروش روانشناسی از جمله روانشناسی رشد لورا برک و روش تحقیق دکتر علی دلاور (البته با عنوان «نشر ویرایش») است. ارسباران از ناشران قدیمی و برجسته در حوزه روانشناسی است.

محتوا
هالجین در این کتاب به بررسی دیدگاه بالینی در مورد اختلالات روانی مانند اختلالات عصبی ، حرکتی و رفتاری و… بر اساس DSM5 می پردازد، DSM 5 در مقایسه با DSM-IV برای دور شدن از سیستم طبقه ‏ای (مطلق) و نزدیک شدن به سیستم ابعادی یا پیوستاری اولین قدم را برداشته است.

قیمت
با افزایش قیمت کاغذ و کتاب در سالهای اخیر، قیمت آن رفته رفته به بیش از 120 هزار تومان رسیده است.

توضیحات پایانی کیهان درباره این کتاب
مطالعه کامل این کتاب برای هر دانشجوی روانشناسی به طور جدی توصیه می شود. چرا که اطلاعات شما را در زمینه تشخیص و درمان اختلالات روانی  به طور قابل ملاحظه ای بالا می برد.

چطور «روانشناسی آسیب شناسی روانی هالجین » را تهیه کنیم؟

این کتاب را می توانید ازفروشگاه اینترنتی کیهان تهیه کنید.

*کتاب مرجع روانشناسی بالینی فیرس*

کتاب مرجع روانشناسی بالینی فیرس

معرفی اولیه کتاب
کتاب روانشناسی بالینی فیرس ، در 19 فصل نگاشته شده است و در یک جلد به چاپ رسیده است. روانشناسی بالینی فیرس، سال هاست به عنوان یکی از منابع اصلی درس روانشناسی بالینی در آزمون های کارشناسی ارشد مورد توجه طراحان سوال قرار دارد و داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد ، به خوبی با این کتاب آشنا هستند.

مترجم
کتاب روانشناسی بالینی فیرس را آقای “مهرداد فیروزبخت” ترجمه کرده است. ایشان مترجم بسیاری از کتاب های پرفروش روانشناسی هستند.

ناشر
کتاب روانشناسی بالینی فیرس را انتشارات رشد چاپ کرده است. رشد، ناشر بسیاری از کتاب های پرفروش روانشناسی است و به طور تخصصی در پخش کتب روانشناسی و علوم تربیتی ، سال هاست که فعالیت می کند.

محتوا
ویراست ششم کتاب روانشناسی بالینی فیرس ، آخرین ویراست موجود در بازار است که در این کتاب  روانشناسی بالینی به گونه ای جامع مطرح و مرور شده و مطالب درسی سودمندی برای دانشجویان رشته های روان شناسی، مشاوره، روانپزشکی، مددکاری اجتماعی و سایر رشته های وابسته محسوب می شود. نویسندگان کتاب، جری فیرس و تیموتی ترال توضیحات مبسوط و جذابی درباره ریشه های تاریخی، نظریه ها و روشهای تحقیق، سنجش و درمان، و تخصص های اصلی در رشته روان شناسی بالینی ارایه می دهند. همچنین تاثیر روندهای فعلی را بر روان شناسی بالینی تشریح می کند.

قیمت
با افزایش قیمت کاغذ و کتاب در سالهای اخیر، قیمت آن رفته رفته  بیشتر شده و حالا به بیش از 170 هزار تومان رسیده است.

توضیحات پایانی کیهان درباره این کتاب
مطالعه کامل این کتاب برای هر دانشجوی روانشناسی که به گرایش بالینی علاقه مند هست به طور جدی توصیه می شود. چرا که دانش شما را از روانشناسی بالینی به طور قابل ملاحظه ای بالا می برد.  و مفاهیم پایه ای را به خوبی مطرح می کند.


جزوه روانشناسی عمومی کیهان

منابع کنکور ارشد روانشناسی عمومی برای داوطلبان این رشته از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که این رشته جزء رشته های اصلی آزمون کارشناسی ارشد می باشد به دلیل بررسی ابعاد و گرایش های مختلف روانشناسی، این درس حجم زیادی دارد و داوطلب با مطالب گسترده ای روبرو است.  با این وجود مطالعه این درس، به فهم بهتر سایر درس های رشته روانشناسی نیز کمک زیادی می کند.


خدمات مشاوره رایگان کیهان

موسسه کیهان  جهت رفاه حال داوطلبان گرامی در ابتدای مسیر مطالعاتی داوطلبان عزیز اقدام به ارائه خدمات مشاوره رایگان نموده است . این نوع مشاوره  سبب می شود که داوطلب از احساس سردرگمی نجات پیدا کند  و در جهت صرفه جویی در زمان و هزینه بتواند با خیال راحت از خدمات کیهان متناسب با نیاز خود بهره مند گردد

"معرفی کتاب " روانشناسی عمومی هیلگارد

مقالاتی که شاید دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://kayhanravan.ir/?p=10584