.
تبلیغات

منابع, منابع کنکور, منابع کنکور ارشد, کنکور, کنکور ارشد, کنکور کارشناسی ارشد, کنکور ارشد روانشناسی, ارشد روانشناسی, روانشناسی 2, روانشناسی تربیتی, راهنمایی و مشاوره, مشاوره, منابع کنکور ارشد مشاوره, منابع کنکور ارشد روانشناسی 2, مجموعه روانشناسی 2

مورد تأیید خانم سحر احسانی
رتبه 7 گرایش عمومی کنکور ارشد سراسری 95




«از این پس دانشجویان رشته های علوم تربیتی و مشاوره هم میتوانند از خدمات کیهان استفاده کنند»


آخرین تاریخ به روز رسانی: 1396/01/22
 

آزمون کارشناسی ارشد در رشته مجموعه روانشناسی (2) با ارائه دو دفترچه برگزار می شود.

 
دفترچه اول شامل 150 سؤال و دروس:
  • زبان عمومی و تخصصی (انگلیسی، فرانسه) با 30 سؤال،
  • آمار و روش های تحقیق با 20 سؤال،
  • روان شناسی تربیتی با 20 سؤال،
  • روان شناسی رشد با 20 سؤال،
  • روان شناسی عمومی با 20 سؤال،
  • مبانی مشاوره و راهنمایی با 20 سؤال،
  • روش ها و فنون راهنمایی در مشاوره با 20 سؤال می باشد.
برای 150 سؤال دفترچه اول 105 دقیقه مهلت پاسخگویی در نظر گرفته شده است.
دفترچه دوم شامل 120 سؤال و دروس:
  • سنجش و اندازه گیری در تعلیم و تربیت با 20 سؤال،
  • روان شناسی کودکان استثنایی با 20 سؤال،
  • آموزش و پرورش کودکان استثنایی با 20 سؤال،
  • نظریه های مشاوره و روان درمانی با 20 سؤال،
  • روان شناسی شخصیت با 20 سؤال،
  • کاربرد آزمون های روانی در مشاوره با 20 سؤال می باشد.
برای 120 سؤال دفترچه دوم 45 دقیقه مهلت پاسخگویی منظور شده است.

 
منابع, منابع کنکور, منابع کنکور ارشد, کنکور, کنکور ارشد, کنکور کارشناسی ارشد, کنکور ارشد روانشناسی, ارشد روانشناسی, روانشناسی 2, روانشناسی تربیتی, راهنمایی و مشاوره, مشاوره, منابع کنکور ارشد مشاوره, منابع کنکور ارشد روانشناسی 2, مجموعه روانشناسی 2
 

 

گرایش مشاوره و راهنمایی زیرمجموعه روانشناسی 2 محسوب می شود و آزمون این گرایش شامل مواد امتحانی زیر است:
  • زبان عمومی و تخصصی
  • آمار و روش تحقیق
  • مبانی مشاوره و راهنمایی
  • روش ها و فنون راهنمایی و مشاوره
  • نظریه های مشاوره و روان درمانی
  • کاربرد آزمون های روانی در مشاوره
  • روانشناسی شخصیت


گرایش مشاوره و راهنمایی دارای دروس، مواد امتحانی و ضرایب یکسانی با گرایش مشاوره (مدرسه ای، شغلی، خانواده ای و توانبخشی) در آزمون کارشناسی ارشد می باشد. بنابراین هر دو گرایش می توانند از منابع پیشنهادی زیر استفاده نمایند.
 

لیست منابع و ضرایب:

زبان عمومی و تخصصی: (ضریب 3)

تعداد سؤالات این درس در آزمون 30 سؤال می‌باشد. تعدادی از سؤالات این درس زبان عمومی و تعدادی از سوالات نیز مربوط به اصطلاحات و متون تخصصی رشته علوم تربیتی (2) می‌باشد. اگر دانشجویان در درس زبان حداقل‌هایی را داشته باشند مطالعه و سرمایه‌گذاری در این درس می‌تواند منطقی باشد. معمولاً منبع درس زبان تخصصی در اکثر رشته‌ها در دانشگاه‌های مختلف فرق می‌کند و اساتید این درس به صورت سلیقه‌ای منابع و یا جزوات مورد نظر خود را به دانشجویان معرفی می‌کنند. کتاب زبان تخصصی علوم تربیتی (2) نوشته محسن طالب‌زاده در بعضی دانشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. خواندن کتاب‌های زبان عمومی برای رسیدن به تسلط در این درس کفایت می‌کند.
  • زبان تخصصی علوم تربیتی، کیانوش هاشمیان
  • زبان تخصصی علوم تربیتی دکتر طالب زاده، انتشارات سمت
  • زبان عمومی essential word, 504 مریم صبوری، درك مطلب Breakthrough معصومه امینی کاشانی

 
آمار و روش تحقیق: (ضریب 2)

ضریب این درس برای تمام گرایش‌ها (2) و تعداد سؤالات آن در‌ آزمون دانشگاه دولتی 20 سؤال می‌باشد. منابع مهم این درس در دانشگاهها کتاب‌های آقای دکتر علی دلاور می‌باشد. کتاب‌های روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی، احتمالات و آمار کاربردی در روانشناسی و علوم تربیتی و تحلیل آماری در روانشناسی و علوم تربیتی از جمله این کتب می‌باشند. در برخی دانشگاهها اساتید از روی «کتاب روش‌های تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی» تألیف دکتر اسماعیل بیانگرد و یا حتی جزوه‌ی شخصی خود برای تدریس این درس استفاده می‌کنند.
  • احتمالات و آمار کاربردی در روانشناسی و علوم تربیتی  دکتر علی دلاور
  • روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی  دکتر علی دلاور
  • روش تحقیق در علوم رفتاری، سرمد بازرگان حجاری
  • تحلیل آماری در روانشناسی و علوم تربیتی، ترجمه ی دکتر علی دلاور و دکتر سیامک نقشبندی
  • روش های آماری در علوم رفتاری، حسن پاشا شریفی، جعفر نجفی زند و نسرین شریفی
  • روش های تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی  دکتر اسماعیل بیابانگرد

منابع ارشد روانشناسی بالینی،‌ منایع ارشد بالینی، منابع روانشناسی بالینی، کنکور ارشد روانشناسی عمومی، مشاوره، رتبه های برتر روانشناسی، رتبه های برتر روانشناسی، ارشد روانشناسی، ارشد روانشناسی بالینی، مصاحبه با رتبه های برتر روانشناسی، ارشد بالینی، منابع ارشد بالینی
 

موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری برای همه ما مهم است. این موفقیت نهایی به عملکرد مناسب در تک تک درس ها بستگی دارد که در بین آنها برخی دروس ممکن است مشکلات بیشتری برای داوطلبان ایجاد کنند. درس آمار و روش تحقیق در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته مجموعه گرایش های رشته روانشناسی و علوم تربیتی، از جمله این دروس است که عملکرد مناسب در آزمون برای این درس بستگی به فهم کافی و و عمیق از مفاهیم گسترده آمار و روش تحقیق دارد. ابزارهای متفاوتی برای افزایش وسعت و عمق فهم و همچنین تسلط ما در این درس در دسترس هستند که شرکت در کلاس های خوب و کارآمد یکی از آنهاست. با این حال، شرکت در این کلاس های کارآمد ممکن است برای همه مقدور نباشد و موانعی از جمله هزنیه بالای ثبت نام، زمان محدود، خستگی های رفت و آمد به کلاس و ... برای برخی داوطلبان میسر نباشد. 

به همین جهت، گروه آموزشی کیهان، در راستای ارتقای حداکثری تراز و رتبه داوطلبان کنکورهای روانشناسی و علوم تربیتی، فیلم کارگاه 24 ساعته ی آمار و روش تحقیق خانم اسماعیلیان، مدرس مطرح درس آمار و روش تحقیق در دانشگاه شهید بهشتی را با کیفیت صدا و تصویر عالی در اختیار داوطلبان گرامی قرار داده است.

 

 

برای مشاهده اطلاعات دقیق پکیج و قیمت و سفارش، کلیک کنید. 

نظرسنجی از شرکت کنندگان این کارگاه، رضایتمندی 93 درصدی را نشان داد.
 


مبانی مشاوره و راهنمایی: (ضریب 2)

ضریب این درس در آزمون دانشگاه دولتی برای گرایش مشاوره (2) و تعداد سؤالات آن 20 سؤال می‌باشد. منابع مهم این درس کتاب پویایی گروه و مشاوره گروهی تألیف دکتر شفیع آبادی، کتاب خانواده درمانی مینوچین ترجمه‌ی دکتر صفایی و همچنین کتاب مقدمه برنامه‌ریزی راهنمایی و مشاوره دکتر شفیع آبادی می‌باشد.
  • خانواده درمانی مینوچین ترجمه ی دکتر ثنایی
  • پویایی گروه و مشاوره گروهی دکتر شفیع آبادی
  • مقدمات برنامه ریزی راهنمایی و مشاوره دکتر شفیع آبادی
  • خانواده درمانی دکتر تبریزی
  • مشاوره تحصیلی و شغلی دکتر شفیع آبادی
 
روش ها و فنون راهنمایی و مشاوره: (ضریب 3)

تعداد سؤالات این درس 20 سؤال و ضریب آن در دانشگاه دولتی برای گرایش مشاوره (3) می‌باشد. کتاب‌های مرجع این درس کتاب «روش‌ها و فنون راهنمایی و مشاوره» تألیف دکتر عبداله شفیع آبادی و همچنین کتاب تکنیک‌های خرد در مصاحبه‌های مشاوره‌ای ترجمه سیمین حسینیان می‌باشند. در این درس روش‌های مشاوره از جمله تعقلی، تحلیل روانی، روش‌های یادگیری و روانشناسی انسان، مقایسه‌ی شیوه‌های مشاوره، دستورالعمل‌های درمانی، تمایز مشاوره و روان درمانی، بررسی می‌شود. به دلیل ضریب بالای این درس لازم است، داوطلبان در این درس به تسلط کافی برسند. کسب درصد بالا در این درس توسط رتبه‌های تک رقمی موسسه دیده شده است.
  • مشاوره شغلی و حرفه ای دکتر شفیع آبادی
  • روش ها و فنون راهنمایی و مشاوره، دکتر عبداله شفیع آبادی
  • تکنیک های خرد در مصاحبه های مشاوره ای، دیوید گلدارد، ترجمۀ سیمین حسینیا ن
  • مهارت های پایه و پیشرفته در مشاوره ، سیمین حسینیان و کولایی
 
نظریه های مشاوره و روان درمانی: (ضریب 3)

تعداد سؤالات این درس در آزمون دانشگاه دولتی 20 و ضریب آن برای  گرایش مشاوره (3) می‌باشد. این درس از بین 7 درس داوطلبان گرایش مشاوره، جزء 3 درس مهم محسوب می‌شود. با توجه به مشکلات داوطلبان در درس زبان معمولاً داوطلبان این گرایش سعی می‌کنند در این درس تئوری به درصد بالایی دست پیدا کنند تا قبولی خود را تضمین نمایند. در این درس هم کتاب دکتر عبداله شفیع‌آبادی جزء کتاب‌های مرجع می‌باشد. کتاب دیگری که برای کارشناسی ارشد در این زمینه در دانشگاه‌های مختلف معرفی می‌شود، کتاب نظریه‌های مشاوره و روان درمانی شیلینگ، ترجمه‌ی خدیجه آرین می‌باشد به دلیل ترجمه بودن کتاب دوم و همچنین جدید نبودن منابع، نیاز به ارایه کتابی کامل و منطبق بر سؤالات جدید می‌باشند. 
  • نظریه های مشاوره و روان درمانی، دکتر عبداله شفیع آبادی و دکتر ناصری
  • نظریه های مشاوره و روان درمانی شیلینگ ترجمه ی خدیجه آرین
  • نظریه های مشاوره و روان درمانی، شارف
  • نظریه های مشاوره در توانبخشی کولایی نژاد
منابع تکمیلی: نظریه های مشاوره و روان درمانی حوریه بانو رحیمیان، نظریه های روان درمانی پروچاسکا ترجمه سید محمدی

کاربرد آزمونهای روانی در مشاوره: (ضریب 2)

تعداد سؤالات این درس در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی 20 سؤال و ضریب آن برای گرایش مشاوره (2) می‌باشد. برای این درس سه کتاب به تألیف دکتر پاشا شریف، دکتر هادی بهرامی و دکتر حمزه گنجی می‌باشد. در این درس توزیع‌های آماری، آزمون‌های فرضیه و خطاهای آزمون، نمونه‌گیری رگرسیون و همبستگی، متغیرهای کنترل تعدیل و همراه و پایایی یا روایی، آنالیز واریانس مورد مطالعه قرار می‌گیرند. این درس به دلیل تلفیق مباحث آن با مباحث آمار برای داوطلبان کمی مشکل به نظر می‌رسد. 
  • کاربرد آزمون های روانی در مشاوره، هوش و شخصیت، دکتر پاشا شریفی
  • کاربرد آزمون های روانی در مشاوره، دکتر هادی بهرامی
  • کاربرد آزمون های روانی در مشاوره، حمزه گنجی
  • آزمون های فرافکن بهرامی
  • راهنمای سنجش روانی مارنات جلد 1و 2 ترجمه شریفی
  • روان شناسی و سنجش هوش، حمزه گنجی
 
روانشناسی شخصیت: (ضریب 2)

ضریب این درس در دانشگاه دولتی (2) و تعداد سؤالات آن 20 سؤال می‌باشد. منبع مهم این درس کتاب دوان شولتز و سیدنی آلن شولتز ترجمه‌ی یحیی سید محمدی می‌باشد. البته کتب دیگری نیز در این زمینه وجود دارد. به دلیل ترجمه بودن اکثر منابع اصلی این درس، ارتباط برقرار کردن داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد، کمی با مشکل روبرو می‌شود. البته اکثر مطالب این کتاب به ارایه نتایج تحقیقات، پژوهش‌ها و بیان نظریه‌های دانشمندان بزرگ خارجی می‌پردازد. در این راستا ممکن است داوطلبان نتوانند مباحث و نظریات را از هم تفکیک کنند.
  • روانشناسی شخصیت، شولتز وفست، ترجمه یحیی سید محمدی، نشر ویرایش
  • روانشناسی شخصیت جان و پروین

 

مشاوره رایگان در خصوص کنکور کارشناسی ارشد مشاوره و راهنمایی
با رتبه 7 عمومی کنکور سراسری 95


سحر احسانی

منابع ارشد روانشناسی بالینی،‌ منایع ارشد بالینی، منابع روانشناسی بالینی، کنکور ارشد روانشناسی عمومی، مشاوره، رتبه های برتر روانشناسی، رتبه های برتر روانشناسی، ارشد روانشناسی، ارشد روانشناسی بالینی، مصاحبه با رتبه های برتر روانشناسی، ارشد بالینی، منابع ارشد بالینی



۲۰ نکته اساسی در آزمون کارشناسی ارشد مشاوره

1- منابع معرفی شده بر اساس اولویت و اهمیت آنها در 10 سال اخیر کنکور سراسری و آزاد فهرست شده است بنابراین پیشنهاد می گردد بر اساس ترتیب ارائه شده مطالعه گردد.    
 
2- ضرورتی ندارد که تمام منابع فهرست شده مورد مطالعه قرار گیرد. این کار صرفا جهت اطلاع از منابع مطرح 10 سال اخیر بوده است و معمولا مطالعه دقیق، نکته برداری و مرور سه منبع نخست می تواند کمک کننده باشد.
 
3- برای داوطلبان غیرمرتبط ضرورت دارد که در کلاس های حضوری شرکت کنند به ویژه نظریه های مشاوره و روان شناسی شخصیت که فهم این دو منبع تنها با مطالعه شخصی بسیار دشوار است. در مورد سه منبع دیگر تخصصی با مطالعه اولیه و مستقل می توان تصمیم بر شرکت یا عدم شرکت در کلاس را اتخاذ کرد.
 
4- " کتاب 4000 نکته مبانی، فنون و نظریه های مشاوره" و "بانک سئوالات مبانی، فنون و نظریه های مشاوره" (مولف: میرسعیدجعفری) جهت تسلط بر سه منبع نامبرده می تواند بسیار کمک کننده باشد. بنابراین پیشنهاد می شود با مطالعه "اولین" منابع معرفی شده "مبانی و فنون مشاوره" به این کتاب های پرداخت تا زمان صرفه جویی شده، برای " زبان" و " آمار و روش های تحقیق" اختصاص یابد.
 
5- اهمیت منابع رشته مشاوره به ترتیب عبارتند از: زبان، نظریه های مشاوره، آمار و روشهای تحقیق، فنون مشاوره، روان شناسی شخصیت، کاربرد آزمون های روانی و در نهایت مبانی مشاوره که البته میانگین سالیانه داوطلبان در آن تعیین کننده است. یعنی امکان دارد اولویت آنها در اثر دشواری یا آسانی تغییر پیدا کند. 
 
6- ضرائب هر یک از منابع در کنار آنها قید شده است که در نتیجه سه درس با ضریب 3 و چهاردرس با ضریب 2 برای رشته مشاوره وجود دارد.
 
7- منابع فهرست شده زبان تخصصی، آمار و روش های تحقیق و منابع تخصصی مشاوره را می توان بطور کامل از انتشارات ساوالان واقع در خیابان انقلاب، روبروی درب اصلی دانشگاه تهران، پاساژ فروزنده که ویژه کتاب های روان شناسی است خریداری نمود. همچنین کتب عمومی زبان را می توان از انتشارات جنگل یا رهنما تهیه کرد.
 
8- پیشنهاد می شود جهت استفاده بهینه از زمان از فلش کارت ها و نرم افزارهای منابع که حتی قابل استفاده در گوشی های همراه است و در برخی موسسات آموزشی مانند مدرسان شریف موجود است استفاده گردد.
 
9- برنامه ریزی و نظارت مداوم توسط یک مشاور می تواند باعث تمرکز و رفع اشکالات احتمالی گردد. بنابراین پیشنهاد می شود از مشاوران موسسات آموزشی ای که بطور منظم و هفتگی است جهت رشد فرایند مطالعه استفاده گردد.
 
10- یکی از مشکلات و اشتباهات شایع بین داوطلبان تغییر دادن مشاور آموزشی و استفاده از منابع پیشنهادی توسط افراد متعدد است. این کار باعث تشدید سردرگمی و افزایش اضطراب بین آنان می شود. بنابراین بهتر است در هر رشته از مشاوران، مدرسان و قبول شدگان ترجیحا همان سال استفاده گردد.
 
11- مطالعه کتب "شرح دروس"، "10 سال اخیر کنکور سراسری و آزاد"، "بانک سئوالات" و "کتب ویژه موسسات آموزشی" می تواند مکمل کلاس باشد. البته در نحوه و میزان استفاده از آن عواملی چون زمان فارغ التحصیلی، زمان آزاد برای مطالعه، مرتبط بودن یا نبودن رشته تحصیلی با آزمون ارشد نیز نقش دارد که توصیه می گردد با نظر مشاور اقدام به استفاده از آنها شود.
 
12- معمولا در موسسات آموزشی سه ترم تابستان، پاییز و زمستان برای کلاس های حضوری تعریف شده است که ترم سوم ویژه آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. همچنین زمان شرکت در کلاس های حضوری باید با نظر مشاور باشد زیرا عوامل متعددی چون نوع شغل، زمان آزاد، مرتبط بودن یا نبودن رشته کارشناسی با آزمون ارشد در آن موثر است.
 
13- رشته مشاوره از گروه علوم تربیتی2 و رشته روان شناسی بالینی در گروه روان شناسی متمرکز بر درمان هستند. یعنی پیشنهاد می شود افرادی مبادرت به انتخاب این دو رشته کنند که می خواهند در آینده درمانگر شوند. تفاوت این دو در این است که در مشاوره سروکار با افراد بهنجار و دارای مشکلات موقعیتی است که دچار شرایط بی تصمیمی یا سردرگمی شده اند اما در روان شناسی بالینی دانشجویان برای کار با اختلالات روانی چون: افسردگی، اضطراب، وسواس و... تربیت می شوند. علاوه بر این رشته های روان شناسی و مشاوره با گرایش های مختلف راه را برای دانشجو جهت کار تدریس، آموزش های عمومی، کارشناسی برنامه های صدا و سیما، نویسندگی مقالات و... باز نگه می دارد که این امر بستگی به علاقه، خلاقیت، استعداد و پیگیری خود فرد دارد.  
 
14- از آنجایی که سرعت و شیوه مطالعه در داوطلبان متفاوت است پیشنهاد می شود فرایند آن زیر نظر یک مشاور طی شود زیرا زمان تست زنی، مرور، خلاصه خوانی و شرکت در آزمون های آزمایشی نقش مهمی در موفقیت دارد.
 
15- در برخی موارد شیوه تدریس اساتید موسسات آموزشی تفاوتهای اساسی با هم دارد. نحوه بیان، نوع ارتباط با دانشجو، تاکید بر منابع، نظم و سابقه کار از این جمله اند که از این بابت بررسی دقیق درباره مدرس خود امری مهم به شمار می آید.
 
16- رقابت بین داوطلبان رشته مشاوره و روان شناسی بالینی نسبت به سایر رشته ها و گرایش های روان شناسی شدیدتر و نزدیک تر است بنابراین قبولی در این دو نیاز به تمرکز، نظارت و پیگیری بیشتری دارد. داوطلبان این دو رشته طیفی از رشته های گروه علوم انسانی، فنی - مهندسی و علوم پایه هستند که معمولا میان دانشجویان کلاسهای حضوری وجود دانشجویانی از رشته های فلسفه، فیزیک، برق، الهیات، حسابداری، زبان انگلیسی، مدیریت، پرستاری، علوم اجتماعی، ادبیات فارسی، مطالعات خانواده و... امری بدیهی است....
 
17- فارغ التحصیلان رشته زبان انگلیسی معمولا جزء قبول شدگان و حتی رتبه های یک رقمی رشته مشاوره محسوب می شوند زیرا از یک سو همانند سایر داوطلبان انگیزه زیادی برای مشاور شدن دارند یعنی آنرا آگاهانه انتخاب می کنند و از سویی دیگر با نمره بالا در منبع زبان که عموما بالای 60% است جایگاه خودشان را تثبیت می کنند.
 
18- پیشنهاد می شود تمام منابع بطور جدی و با دقت مورد مطالعه قرار گیرد و اصطلاحا با کتاب ها آشتی شود زیرا عدم علاقه باعث عدم تمرکز می شود و این خود سبب فراموشی زودهنگام و بازده پایین می گردد.
 
19- پیشنهاد می شود که روند مطالعه با یک برنامه ریزی پلکانی انجام شود. یعنی اگر تیرماه زمان شروع انتخاب شد با حداقل4 ساعت و در ماه های بعدی به ترتیب بین 30 تا 60 دقیقه به زمان آن اضافه گردد. اما برای کسانی که از مهر ماه شروع می کنند و در عین حال غیرمرتبط هم هستند برنامه کمی سخت گیرانه تر می باشد و به نظر می رسد بایستی از 6 ساعت شروع و در دی ماه و دو هفته بهمن ماه به 10 تا 11 ساعت هم برسد.
 
20- هیچ چیزی بهتر از ثبات در مطالعه و رفع اشکالات برنامه مطالعه توسط مشاور و نظارت بر آن به نتیجه گیری کمک نمی کند. همچنین جهت تسلط بر منابع تخصصی مشاوره بهتر است که از همان ابتدا با یک فرد مطالعه را بصورت پرسش و پاسخ و مشارکتی اداره کرد. این کار را می توان با اختصاص حداقل یک زمان ثابت هفتگی انجام داد.

منبع: وبلاگ دکتر جعفری

 

منابع ارشد روانشناسی بالینی،‌ منایع ارشد بالینی، منابع روانشناسی بالینی، کنکور ارشد روانشناسی عمومی، مشاوره، رتبه های برتر روانشناسی، رتبه های برتر روانشناسی، ارشد روانشناسی، ارشد روانشناسی بالینی، مصاحبه با رتبه های برتر روانشناسی، ارشد بالینی، منابع ارشد بالینی



گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی

 
 

 
تعداد بازديد : 2422
نظرات بينندگان
غیر قابل انتشار : 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته : 8
سمیرا
|
1395/07/04 - 14:10
0
0
سلام خسته نباشید کیهانی های عزیز. میخواستم بدونم برای روانشناسی گرایش مشاوره هنوز هم مشاوران گرامی سایت خدماتی ارائه نمیدن؟
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1395/07/04 - 16:09
سلام سمیرا


متاسفانه هنوز نه :(


گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
مریم
|
1395/07/09 - 22:38
0
0
سلام خسته نباشید ببخشید یک سوال داشتم.بنظر شما رشته ی روانشناسی بالینی آینده ی شغلی بهتری داره یا رشته ی مشاوره تحصیلی؟؟؟برای ارشد خوندن کدوم بهتره؟؟ممنون
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1395/07/10 - 18:23
سلام مریم


هر دو مزایا و معایبی دارن، معمولا اینطور هست که روانشناس های بالینی برای انجام کارهای مشاوره دستشون باز هست ولی مشاور ها نمیتونن کارهای یک روانشناس بالینی رو انجام بدن... به همین دلیل شاید بشه گفت شرایط روانشناس بالینی بهتر هست.


گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
علی
|
1395/08/15 - 02:31
0
0
سلام،،، بین ارشد روانشناسی عمومی و مشاوره خانواده تردید دارم، بسیار ممنون ميشم اگه راهنمایی کنید که کدوم از لحاظ بازار کار و... بهتره،،،،، خیلی ممنون
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1395/08/15 - 21:16
سلام علی


پاسخ سوالتون طولانی هست و در یک کامنت نمیگنجه :)
توصیه میکنیم از امکان مشاوره رایگان ما استفاده کنید تا همکارانم در بخش مشاوره به طور کامل راهنماییتون کنن:
02166475618 الی 20


گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
ابراهیم 1372
|
1395/09/19 - 13:30
0
0
سلام خدمت مشاورین و کارشناسان محترم... وقت بخیر... منابع رشته مشاوره وراهنمایی که معرفی نمودید خیلی گسترده هستند و تعدادشون زیاد با توجه به اینکه من شاغل هستم و نصف روز رو باید سرکار باشم ازتون میخام برای هر سرفصل یک منبع که جامعیت بیشتری دارد رو معرفی کنید باتشکر
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1395/09/19 - 19:45
سلام ابراهیم


هم میتونید از جزوات کیهان ویژه ی این رشته استفاده بفرمایید: کلیک کنید.
و هم میتونید از امکان مشاوره رایگان استفاده بفرمایید تا مشاوران کیهان بیشتر راهنماییتون کنن:
02166475618 الی 20


موفق باشید :)
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : * 
 
متن بالا را وارد نماييد* 
 
.