.
تبلیغات

مشاوره رایگان با رتبه های تک‌رقمی کنکور روانشناسی
ویژه داوطلبان کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی
_____________________________________________

منابع ارشد روانشناسی، منابع روانشناسی دانشگاه تهران، مشاوره رایگان روانشناسی، رتبه های برتر روانشناسی، جزوات رتبه های برتر روانشناسی، ارشد روانشناسی بالینی، ارشد بالینی، ارشد بالینی آزاد، کیهان روان، کیهان روانشناسی، دفترچه روانشناسی

 

توجه
به جهت محدودیت زمانی مشاوران، حتماً در زمان مقرر جلسه، در جلسه تلفنی یا حضوری‌تان حاضر شوید 
_____________________________________________

راه های رزرو وقت جهت مشاوره رایگان:


تماس مستـقـیـم با مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره کــیــهــان
 

66475618(021)
66475619(021)
66475620(021)

و یا

ارسال SMS به شماره:


(021) 66475620
 
(در متن اس ام اس، نام و نام خانوادگی خود را بنویسید - حداکثر تا 48 ساعت با شما تماس خواهیم گرفت)

      

رزرو جلسه مشاوره رایگان با رتبه های 7 و 11 و 67 کنکور کارشناسی ارشد 94 و 95

_____________________________________________

درباره مــشـــاوران کنونی کیهان

برای هر کنکور از یکی از رتبه های برتر آن کنکور برای ارائه مشاوره های رایگان و تخصصی دعوت به همکاری کرده ایم

کنکور های سـراسـری و آزاد و وزارت بهداشت

جهت مشاهده پروفایل کلیه همکاران گروه آموزشی کیهان، کلیک کنید.

____________________________________________



درباره مشاوره‌های رایگان و تخصصی کیهان

  • بالا بودن تعداد متقاضیان کنکورهای کارشناسی ارشد روانشناسی و همچنین سردرگمی های گوناگون دوستان ما در زمینه های انتخاب منابع، چگونگی برنامه ریزی و شروع مطالعات، انتخاب کلاس و آزمون و کتب و ...، ما را بر آن داشت تا شرایطی فراهم کنیم که طی آن کمکی هرچند کوچک در درست شروع کردن مطالعات و انتخاب‌های بعدی در این مسیر، به هموطنان و هم نسلی های خودمان داشته باشیم.

  • این طرح از تابستان ۹۲ برای سراسر کشور آغاز شده است و مورد استقبال گسترده داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد روان‌شناسی قرار گرفته است. 

  • به دلیل حجم نسبتاً بالای تقاضای داوطلبان، ظرف 24 ساعت پس از دریافت نام شما، با شما تماس می‌گیریم و زمان مشاوره‌تان را با شما هماهنگ می‌کنیم.

  • همچنین به دلیلی که در بالا ذکر شد، کیهان می‌تواند برای هر داوطلب تنها یک بار مشاوره رایگان ارائه کند و در صورت تمایل، این دوستان می‌توانند به دانشجویان کیهان پیوسته و در جلسات ماهانه مشاوره و برنامه ریزی تخصصی  که به صورت تلفنی و حضوری برگزار می‌شود، حضور پیدا کند.

  • مشاوران کیهان همگی از رتبه های برتر کنکور ها هستند که به علمی ترین روش‌های مطالعه و برنامه ریزی نیز مجهز اند.

  • داوطلبانی که برای جلسات تخصصی مشاوره ثبت‌نام کرده اند در اولویت نوبت‌دهی قرار دارند.

  • دوستانی که در جلسه مشاوره اولیه رایگانی که با پذیرش کیهان هماهنگ شده، بدون اطلاع قبلی حاضر نمی‌شوند، تنها می‌توانند در فرصت‌های بعدی در جلسات برنامه ریزی با ثبت‌نام حضور پیدا کنند. 

نظر کیهانی ها در خصوص جلسات مشاوره کیهان چه بود؟

با توجه به تعدد دروس و تفاوت ضریب انها، برایم کاملا مشخص نبود که زمانم را چگونه مدیریت کنم مثلا آیا یک درس را تمام کنم و سراغ بعدی بروم یا نه موازی پیش ببرم ، کدام درس اولویت دارد و... که برای گرفتن پاسخ های صحیح به این سوال ها، مشاوره کیهان را انتخاب کردم و از بخت خوب اولین مشاوره من با آقای فلاح بود و با توجه به توانمندی ایشان در مشاوره من برای ادامه راهم تقریبا هر ماه یکبار از این امکان استفاده می کردم. با توجه به خبرگی ایشان در برنامه ی پیشنهادی دخل و تصرف نمی کردم به جز دو ماه آبان و آذر که اتفاقات بیرونی مانع شد.
علاوه بر برنامه ریزی کارآمد مطالعه دروس، در بازه زمانی ای که تا کنکور داشتم زمانهایی بود که نا امید و خسته شدم و با توجه به شرایطی که در دو ماه آبان و آذر داشتم و همینطور دانشجو بودنم و اینکه در دی ماه باید برای امتحانات داشگاه هم آماده میشدم با خودم می گفتم : "دیگه برای امسال فایده نداره، باید بگذارم برای سال دیگه." و واقعا مشاوره ها در آن زمان علاوه بر راهنمایی و برنامه ریزی برای من بار روانی مثبتی داشت که کنار همه ی مسایل پیش آمده باز هم در مسیر باقی بمانم.

از جلسات مشاوره و برنامه ریزی کیهان هم استفاده میکردم، جلسات مشاوره هم از نظر برنامه ریزی درسی و  شیوه های صحیح مطالعه و هم از نظر کاهش استرس و اضطراب برای من بسیار مفید بود. با اینکه من حضوری با مشاورم در ارتباط نبودم اما تمام نکات و راهنمایی های لازم از طرف ایشون به صورت تلفنی به من داده میشد و به سوالات و ابهامات من پاسخ داده میشد.

من به لطف همین جلسات مشاوره از خیلی سردرگمی ها و ابهامات فاصله گرفتم و در دوراهی های مختلف این مسیر خوشبختانه راه درست را انتخاب کردم و به همین جهت از مشاور خوبم کمال تشکر را دارم که همواره اطلاعات درست را در اختیار بنده قرار داده و از هیچ حمایتی دریغ نکردند.

برای انتخاب مسیر درست مطمئنا مشاوره لازمه و برای تداوم تلاش و ادامه مسیر پشتکار لازمه. من خودم واقعا پشتکار خوبی داشتم ولی تا قبل مشاوره سر درگم بودم و واقعا نمیدونستم باید از کجا و چجوری شروع کنم.

_____________________________________________

مـدت زمـــان هــر جلسه مـشاوره رایگان یا تخصصی

  • مدت زمان هر جلسه مشاوره تلفنی رایگان: 15 دقیقه  
  • مدت زمان هر جلسه مشاوره حضوری رایگان: 20 دقیقه
  • مدت زمان هر جلسه مشاوره و برنامه ریزی تخصصی تلفنی: 30 یا 60 دقیقه
  • مدت زمان هر جلسه مشاوره و برنامه ریزی تخصصی حضوری: 30 یا 60 دقیقه
  • داوطلبان گرامی می‌توانند در صورت رضایت از جلسه مشاوره رایگان وقت جلسه مشاوره تخصصی رزرو نمایند. 

_____________________________________________

مــطــالــب مــرتــبــط

  • ثبت‌نام مـشـاوره و بـرنـامـه ریـزی تــــخـــصــــصی: کلیک کنید

  • تـمـاس مستقیـــم با گــروه آمـوزشی کــیـهـانکلیک کنید

 

نظر برخی از داوطلبان درباره مشاوره های اولیه و تخصصی کیهان

  • ل.م: از اون سر شهر کوبوندم اومدم کلینیک.اولاً که واقعا انتظار نداشتم سوالاتم رو بتونید این قدر خوب و منسجم جواب بدید. دوم هم فکر نمی کردم در جایی به این جمع و جوری این همه کار بشه کرد و همه اتاق ها شلوغ باشه. واقعا دارید خوب کار می کنید کیهان! ایول

  • ف.ب: من خیلی می خواستم جلسات بعدی مشاوره م رو هم با آقای فلاح داشته باشم چون ایشون تغییر رشته ای هستن! ولی پذیرش گفت ایشون نمی تونن وقت زیادی بدن! نمیشه یکاریش کنید؟!! البته مشاور الانم عالی هستن ولی خوب ما تغییر رشته ای دوست داریم یه تغییر رشته ای کارمونو انجام بده! 

  • ر. د: خانم قنبرزاده از مودب ترین مشاورایین که من دیده م! خیلی دقیق صحبت می کردن و اگه زیاد سوال میپرسیدم با صبوری جواب می دادن. دستشون درد نکنه!

  • ک. ش: هر جا می رفتم واسه مشاوره یا از جزواتشون حرف می زدن یا از آزمونا. اینجا که اومدم هم انتظار یه همچنین چیزی داشتم ولی خانم کمار واسه دانشگاه ازاد فقط اون چیزاییو که باید انجام میدادم بهم گفتن. خیلی احساس خوبی پیدا کردم دستتون درد نکنه. 

  • یاشار. ق: آقا نمیشه وقتشو بیشتر کنید؟؟؟

  • مریم. ز: من جلسه معارفه رو با اینکه تهران بودم تلفنی داشتم. خیلی جالبه تونستم اون زمان به صدای مشاورم اعتماد کنم!  گفت هیچ کاری نکن تا بهت بگم. اول با دو سه کتاب شروع کردیم و بعد با یه سری کتاب و جزوه دیگه و بدون کلاس و طوری رفتیم جلو که الان خیلی امیدوارم یه جای خوب توی شهرستان خودمون قبول بشم. مرسی!!


     

    گروه آموزشی کیهان
    ارشد و دکتری روانشناسی

     
    کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی, کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی, کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی، ارشد روانشناسی، منابع ارشد روانشناسی، جزوات ارشد روانشناسی، ارشد روانشناسی بالینیکنکور کارشناسی ارشد روانشناسی, کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی, کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی، ارشد روانشناسی، منابع ارشد روانشناسی، جزوات ارشد روانشناسی، ارشد روانشناسی بالینیکنکور کارشناسی ارشد روانشناسی, کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی, کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی، ارشد روانشناسی، منابع ارشد روانشناسی، جزوات ارشد روانشناسی، ارشد روانشناسی بالینیکنکور کارشناسی ارشد روانشناسی, کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی, کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی، ارشد روانشناسی، منابع ارشد روانشناسی، جزوات ارشد روانشناسی، ارشد روانشناسی بالینی

     

تعداد بازديد : 46840
نظرات بينندگان
غیر قابل انتشار : 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته : 479
fateme bavar
|
1393/06/07 - 16:20
1
4
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کیهانی های زحمت کش ببخشید من یه سوال داشتم: با مدرک ارشد روانشناسی شخصیت هم می شه کلینیک زد؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/06/07 - 16:22
سلام
با مدرک عمومی و بالینی ارشد این امکان وجود دارد.
به پایگاه سازمان نظام مشاوره و روانشناسی مراجعه کنید.
بهنام
|
1393/06/10 - 21:32
1
5
سلام شما کتابهای کدوم موسسه رو برای کتاب تست پیشنهاد می کنید؟؟؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/06/10 - 23:11
سلام بهنام
کتاب تست کیهان در حال حاضر تخصصی ترین کتاب موجود در این زمینه است. 

موفق باشید 
زینب
|
1393/06/17 - 12:59
0
3
خسته نباشید میخواستم بدونم به غیر ازتماس تلفنی و حضوری جهت پرسش و مشاوره ،راه ارتباطی دیگه ای نیست ؟ این وبلاگ ، بخش پرسش و پاسخ نداره؟؟؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/06/17 - 22:58
سلام دوست عزیز
مشاوره های تخصصی از همین دو راه (تلفنی-حضوری) امکان دارند.
موفق باشید
مرضیه
|
1393/06/29 - 10:15
2
1
واقعا مرسی به من که خیلی کمک کرد جلستون اول فکر کردم الکیه و فقط تبلیغاته اما بعد از اس ام اس دادن و وقت مشاوره ام خیلی خوشحال شدم تنکس
حسن
|
1393/06/31 - 22:18
0
4
سلام سوالی که از خدمتتون داشتم من کارشناسی دارم برنامه ریزی شهری میخونم کارشناسی ارشد میخوام روانشناسی شرکت کنم می خواستم بدونم احتمال موفقیتم چقدره آیا ؟و آیا اصلا درسته که من شرکت کنم یا نه؟ اگه لطف کنید جواب رو ایمیل کنید ممنون میشم.
پاسخ ها
کیهان
|
1393/07/01 - 09:57
سلام 
پاسخ شما به عوامل متعددی بستگی دارد که بسته به آن ها، این انتخاب می تواند بهترین یا بدترین گزینه باشد.
لینک زیر را ملاحظه کنید:
http://kayhanravan.ir/fa/azmoon.aspx
شعله
|
1393/07/08 - 20:26
1
2
سلام من با سایتتون تازه آشنا شدم کلی سوال دارم که ممنون میشم جواب بدید1- برا ی خوندن کافیه یکی از منابع رو بخونیم؟2-طریقه خوندن باید چه جوری باشه یعنی در روز چند تا کتاب بخونم یا یه کتاب بخونم ؟3-من به بالینی کودک و نوجوان هم علاقه دارم اما همه میگن بالینی بهتره به نظر شما کدوم بهتره ؟آ4-یا منابع بالینی با بالینی کودک و نوجوان فرق میکنه ؟5-آیا میشه زبان یا آمار رو نخوند اما بجاش درصد بقیه درسها رو بالا برد ؟6-من ترم 7 هستم یعنی ترم آخرم این ترم پروزه و سمینار هم دارم یعنی کلا 13 واحد درس عملی دارم هنوز برای ارشد شروع به خوندن نکردم به نظر شما میتونم از الان شروع کنم یا بذارم برای سال بعد؟7- آیا کیهان در مازندران هم شعبه داره ؟ممنون میشم راهنماییم کنید چون واقعا سردرگم شدم.
پاسخ ها
کیهان
|
1393/07/08 - 23:32
سلام دوست عزیز سوالات خوبی مطرح کرده اید و برخی از آنها در حیطه ی تخصصی مشاوران است و بستگی به شرایط شخص شما دارد که باید بررسی شود ؛پیشنهاد می شود در جلسه مشاوره رایگان کیهان، مطرحشان کنید 1.اگر با منابع اصلی فقط می خواهید پیش بروید، خیر. از هر کتاب چند سوال مطرح می شود که در لیست منابع ذکر شده است. 2. بهتر است بنا به دلایلی، یک کتاب به تنهایی نباشد. 4. تفاوتی ندارد و 3. پس فرصت تصمیم درست و بررسی تا اردیبهشت ماه را دارید! 5. هرگز.هرگز. هرگز! 7.خدمات کیهان،منحصر به تهران نیست، لینک زیر را ملاحظه کنید: http://kayhanravan.ir/fa/news9.aspx
معصومه
|
1393/07/15 - 13:50
2
1
سلام خسته نباشید.میخاستم بدونم ی دانشجوی رشته ی علوم تربیتی ک میخاد ارشد بالینی شرکت کنه باید از کی شروع کنه؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/07/15 - 16:31
سلام معصومه، "از کی شروع کردن" مهم نیست. چقدر مطالعه کردن و چطور مطالعه کردن مهمتر است. طبق آنچه در این سالها از داوطلبان کنکور ارشد روانشناسی دیده ایم، شما به عنوان کسی که چند واحد مشترک با روانشناسی در لیسانس پاس کرده اید، باید بیش از 600 ساعت صرف مطالعه کنید تا با هوش، استرس، تمرکز معمولی و ابزاری عالی به رتبه ای زیر 50 نزدیک شوید. اگر از امروز شروع کنید و به طور مداوم روزی 6 ساعت بخوانید و تنها 70درصد از عرایض مشاوران کیهان را عملی کنید، قطعاً نتیجه ای بسیار خوب خواهید گرفت. فقط، زمان را از دست ندهید. 
akram
|
1393/07/15 - 17:46
2
2
سلام واقعا از لطف بی دریغتون سپاسگذاریم بخصوص از اقای نیک منش به خاطر جزوه هاشون *: ایشالا با نتیجه های خوب تموم کنکوری های امسال بتونیم دینمون رو به کیهان ادا کنیم
مهشید
|
1393/07/16 - 23:42
1
3
سلام خسته نباشید ،،میشه منابع ارشد بالینی دانشگاه ازاد سال 94 را هم بزارید تو سایت؟؟؟ من فقط میخوام ازاد بخونم،شنیدم روانشناسی بالینی حذفه آیا صحت داره؟؟؟؟ایا برای ازاد میشه آسیب شناسی گنجی و بخونیم ک دی اس ام 5 رو پوشش یده یا خیر؟؟؟؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/07/17 - 15:01
سلام مهشید، درست به عرض‌تون رسونده اند. در اسرع وقت می‌گذاریم ! 
tani
|
1393/07/17 - 22:34
0
2
سلام.امسال شایعه شده که روانشناسی بالینی دیگه جز رشته های شناور نیست؟ایا این درسته؟ پس کسایی که میخان تغییر رشته بدن و بالینی شرکت کنن باید چیکارکنن؟ ممنونم.
پاسخ ها
کیهان
|
1393/07/18 - 00:48
سلام.
روانشناسی (کدرشته 1133) هیچ وقت جز رشته های شناور نبوده است.
شما روانشناسی را به عنوان رشته اصلی تان انتخاب می کنید و هیچ محدودیت و مشکلی برای یک تغییررشته ای وجود ندارد.
در سایت منتظر مطلبی در باب رشته های شناور باشید...
اکرم
|
1393/07/18 - 12:31
0
1
سلام اونایی که پکیج رو به صورت دو مرحله ای میخرن تخفیف 20% بهشون تعلق میگیره یا نه؟؟؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/07/18 - 17:48
سلام
با پذیرش دفتر گروه آموزشی کیهان، این موضوع رو مطرح  و هماهنگ کنید.
02188533497
و 98
همه روزه، ساعت 9 تا 13
یاسین
|
1393/07/20 - 17:54
0
2
سلام من کشاورزی میخونم میخوام ارشد >>روانشناسی کنکور بدم خیلی علاقمندم ولی نمیدونم چکار کنم؟راهنمایی کنید لطفا
پاسخ ها
کیهان
|
1393/07/21 - 02:01
سلام.
ترجیحاً یک تغییررشته ای باید با یک کتاب روانشناسی عمومی شروع کند و همراه با آن، درس های رشد و آسیب قابل شروع کردن و قابل فهم هستند.
جهت آشنایی با منابع این دروس لینک زیر را ملاحظه کنید:
http://kayhanravan.ir/fa/oloom.aspx
 
ناشناس
|
1393/07/25 - 16:01
0
1
سلام ___ ببخشید من یه سوال دارم . البته اگر دوست داشتید به این سوالم جواب بدید اگر نه که هیچ.... آخرین رتبه برای قبولی در روزانه بالینی دانشگاه های _ تهران_ شهید بهشتی_ علامه_ الزهرا_ تبریز_ محققی اردبیلی تقریبآ چقدر هستش؟ و همین طور روانشناسی عمومی در همین دانشگاه ها... با تشکر
پاسخ ها
کیهان
|
1393/07/26 - 11:49
سلام
با توجه به قبولی های 93 و اطلاعات ما به طورکلی و نه دقیقا رتبه "آخرین":
بالینی ها و روزانه:
دانشگاه تهران : 8
بهشتی : (خانواده) 50  (کودک) 20
علامه: احتمالا 70-80
الزهرا: 100 
تبریز: احتمالاً 150

عمومی و روزانه :
دانشگاه تهران : 60
-
|
1393/07/25 - 16:07
0
1
سلام براتون امکان داره برای رشته روانشناسی تربیتی ، فقط از ماده امتحانی روانشناسی تربیتی منبع معرفی کنید؟ و آیا این رشته جزء رشته های شناور هستش؟ _ خیلی ممنون
پاسخ ها
کیهان
|
1393/07/26 - 11:18
سلام
فعالیت گروه آموزشی کیهان به صورت تخصصی در رواشناسی بالینی و عمومی است.
روانشناسی تربیتی از گرایش های علوم تربیتی است.
بله جز رشته های شناور است، در همین هفته منتظر ارائه ی رشته های شناور و توضیحاتی در این باب باشید.
ناشناس
|
1393/07/25 - 20:27
0
1
سلام درس آمار توصیفی واستنباطی سوال های محاسباتیش فقط جواب اخرو داده بدون هیچ توضیحی درکنارش از چه کتابی استفاده کنیم بهتره
پاسخ ها
کیهان
|
1393/07/26 - 11:28
سلام.
لطفا شفاف و با منبع بپرسید.
در کجا فقط جواب آخر رو داده؟
در سوالات کنکور، سوال محاسباتی آنچنانی نداریم!
sara
|
1393/07/27 - 11:45
0
1
سلام من دیپلم انسانی دارم و الان ترم پنج رشته ی اب و هواشناسی دانشگاه کردستانم می خوام برای ارشد روانشناسی بالینی بخونم وااز همین ترم کم کم شروع کنم اگه می شه منو راهنمایی کنید که اول چه کتابایی رو بخونم و چیکار کنم با تشکر
پاسخ ها
کیهان
|
1393/07/27 - 19:00
سلام سارا.
یک کتاب رواشناسی عمومی برای شروع کارتان، بهترین گزینه ی ممکن است.
مثل زمینه ی روانشناسی هیلگارد- ترجمه ی آقای براهنی - انتشارات رشد
پوریا
|
1393/07/29 - 13:04
0
1
سلام،خسته نباشید ..ممنون از سایت خوبتون و جوابگویی....ی سوال خدممتون داشتم برای منی که خواهان شرکت در دانشگاه ازاد بالینی هستم و فقط ب ازاد فکر میکنم،و منبع درس آسیب شناسی سلیگمن هست...و سلیگمن دی ااس 4 هست باید چی کار کنم؟؟چ راهکاریی میدین،ممنون میشم جواب بدین ایا میتونم همین 4 رو بخونم؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/07/30 - 00:06
سلام.
پیشنهاد می شود بر اساس همان منابع قبل پیش روید و شروع تان را به تأخیر نیاندازید؛ در نهایت یک منبع برای تسلط بر تغییرات دی اس ام فایو نیز بخوانید.
سارا
|
1393/07/30 - 16:15
0
1
سلام من کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه دارم و میخوام امسال مجددا برای ارشد بالینی آزمون بدم چندتا سوال داشتم 1- باتوجه به اینکه یک مدرک ارشد دارم بازم میتونم در آزمون ارشد شرکت کنم؟ 2- برای درس زبان تخصصی آیا میتونم زبان انتخابی رو فرانسه بزنم یا باید حتما سوالات زبان انگلیسی رو جواب بدم؟ 3- اگر از الان شروع کنم با توجه به زمان باقیمانده و اینکه هیچ آشنایی قبلی با دروس و کتابها و منابع روانشناسی بالینی ندارم آیا امکان موفقیت در آزمون و قبولی روزانه در یکی از دانشگاههای تهران رو دارم؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/08/01 - 01:18
سلام. 1_ بله. ولی اگر قبلا روزانه بوده اید، اینبار شبانه محسوب خواهید شد و شهریه باید پرداخت کنید. 2_ خیر. زبان، فقط انگلیسی ست و انتخابی نیست. 3_ هیچ چیز غیر ممکن ی وجود ندارد! ولی در گرایش عمومی شانس بیشتری دارید.
رها
|
1393/08/01 - 12:53
1
1
درود بر كيهاني هاي عزيز بابت همه چيز ممنون براي درس آسيب شناسي كتاب دادستان وكاپلان چقدر مهمن؟ ميشه بدون اين كتابا درصدخوبي مثلا50روزد؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/08/01 - 23:19
سلام.
بدون دادستان بله.
بدون کاپلان خیر.
نیازی به خواندن کل فصول کاپلان نیست. فقط فصل های مهم برای رتبه تک رقمی هم کفایت می کند.
حسن
|
1393/08/02 - 18:40
0
2
سلام من کارشناس راهنمایی و مشاوره تربیت معلم ترم 2می خونم که بعضی از کتابامون جزء دروس کارشناسان ارشد روانشناسی بالینی هستند مثل روانشناسی عمومی و روانشناسی رشد و... خیلی دوس دارم بالینی بخونم گفتم ببینم می تونم واسه ارشد،بالینی بخونم لطفا راهنمایم کنید
پاسخ ها
کیهان
|
1393/08/02 - 19:39
سلام حسن.
چرا نمی توانید؟! همان دروس را هم نداشتید می توانستید!
با کارشناسی هر رشته ای می توان در کنکور سراسری ارشد هر رشته ای شرکت کرد.
سمانه
|
1393/08/03 - 00:29
0
1
این حرفی رو که شما زدید: (با کارشناسی هر رشته ای می توان در کنکور سراسری ارشد هر رشته ای شرکت کرد. ) در مورد اینکه از رشته ای مثل روانشناسی یا هر رشته انانی دیگری به ارشد رشته مثل تغذیه یا روان پرستاری رفت صدق می کنه؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/08/03 - 23:53
سؤال تان برای ما نامفهوم است؛ لطفا شفاف بپرسید و سوال تان را مستقل بپرسید و در ادامه ی سوال و جوابی دیگر نباشد.
ناشناس
|
1393/08/09 - 09:45
1
1
باعرض سلام.ببخشید شایدامتحان ارشد ندارم. من لیسانس آیتی هستم آزمون استخدامی شرکت کردم.ازطرف سازمان سنجش برگزارمیشود. رشته ای که شرکت کردم دروس آمار و روش تحقیق و روانشناسی عمومی جز مواد آزمون هست. روانشناسی هیلگارد ترجمه رفیعی وو دکتر گنجی رو خوندم.آمار روش تحقیق خیلی کتب گوناگون معرفی شده البته خوندم جزواتو بنده گیج شدم .باهم جوردرنمیاد.خیلی جالب اینکه چ در درس روانشناسی عمومی چه روش تحقیق برای یکه موضوع یا عنوان کلمات یا ترجمه های متفاوتی بکار بردن گیج شدم کدومارو بااین فرصت کم بیشتر بخونم.مثلا دسته بندی ی کتاب اینجوری گفته اون کتاب ی جور دگه تقسیم بندی کرده.حتی بعضی جاها 2 چیز متفاوت دیدم که همدیگرو نقض میکنن.کدوم مهمتره؟؟؟؟نمیدونم
پاسخ ها
کیهان
|
1393/08/12 - 20:58
سلام. فعالیت این گروه در زمینه ی کنکورسراسری و آزاد و بهداشت است.
پاسخگویی به سوال شما منوط به آشنایی با آزمون مورد نظر است ولی آنچه که واضح است از تناقض ها سوال طرح نمی شود به گونه ای که هر دو مورد در گزینه ها باشد. ضمن اینکه در این کتب تناقض نمی بینیم، بیشتر نظرات و دیدگاه های مختلف است که هرکدام در نوع خود درست هستند.
موفق باشید
معصومه
|
1393/08/12 - 11:10
0
2
سلام خیلی ممنون بابت زحماتی که میکشید من لیسانس نرم افزار دارم. کادر اداری مرکز معلولین ذهنی هستم. وشاید خیلی کم ارتباط مستقیم با این بچه ها داشته باشم. اما میخوام اگه ارتباطی ایجاد میشه با آگاهی و دانش باشه ، چون رفتار و برخورد با این افراد مهارت میخواد. البته میخوام رشته ای که میخونم عمومیت داشته باشه. مثلا هم این بچه ها ،هم سالمندان، هم زنان آسیب پذیر ... سردرگم شدم امیدوارم کمکم کنید تا تصمیم درستی بگیرم و وقتمو برای رشته ای بزارم که احتمالا در سالهای آینده برام موثر باشه. مچکرم
پاسخ ها
کیهان
|
1393/08/12 - 21:05
سلام.
حیطه ی شغل شما به روانشناسی کودکان استثنائی مربوط است که از گرایش های علوم تربیتی ست.
رشته ای را پیدا نخواهید کرد که تمام حوزه ها از جمله زنان آسیپ پذیر، سالمندان، کودکان استثنائی را پوشش دهد و این امر از تخصصی شدن و نتیجه دادن هم به دور است.
بهتر است یک اولویت درباب گروه افرادی که بیشتر علاقه مند هستید انتخاب کنید و رشته ی مرتبط با همان را ادامه دهید و بقیه حوزه ها را با مطالعه ی آزاد و علمی.
موفق باشید
معصومه
|
1393/08/13 - 02:21
1
1
ممنون از پاسختون. ولی روانشناسی کودکان استثنایی ظرفیت کمی داره و هیچ سایتی مثل سایت شما پیدا نکردم که انقدر خوب ساپورت کنه. میخوام رشته ای باشه که علاوه بر متناسب بودن با محیط کاری امکان قبولی هم برام باشه. ممنون میشم منو از این بلاتکلیفی خارج کنید.
پاسخ ها
کیهان
|
1393/08/13 - 20:01
هدف تان را مشخص کنید تا از بلاتکلیفی خارج شوید! محدودیت ظرفیت کمابیش در تمام گزینه ها وجود دارد و به تنهایی ملاک مناسبی نیست.
از گرایش های روانشناسی، گرایش عمومی ظرفیت بیشتری دارد.
اگر برای کنکور سال بعد سرمایه گذاری می کنید که با شروع الان، کاملاً امکان نتیجه ای عالی و قبولی وجود دارد.
maryam
|
1393/08/15 - 20:12
1
0
سلام خسته نباشید.من دانشجوی ترم ۵ علوم تربیتیم میخوام ارشدمو روانشناسی بخونم،با کتاب آسیب شناسی شروع کردم. میخواستم بدونم روش خوندنم برای شروع چطور باشه؟ چون الان بیشتر به صورت روزنامه وار برای فهم کلی مطلب کتابارو میخونم.بنظرتون خوبه این روشو ادامه بدم؟ خواهشا نقشه ی راه بهم نشون بدید تا از سردرگمی در بیام.خیلی ممنون میشم.
پاسخ ها
کیهان
|
1393/08/16 - 02:06
سلام. بله تا بهمن ماه برای آشنایی و مفهومی بخوانید. پیشنهاد می شود برای درس زبان نیز سرمایه گذاری کنید.
شعله
|
1393/08/15 - 20:24
0
1
سلام'عزاداری شما قبول میخواستم بدونم از الان میشه برای ارشد وزارت بهداشت شروع به خوندن کنم?به چه صورت که بتونم تا زمان امتحان تمام کنم چون ترم آخرم و۱۳ واحد عملی دارم' سوال بعدیم اینه که شرایط ارشد روانشناسی نظامی به چه صورته? ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ ها
کیهان
|
1393/08/16 - 02:04
سلام دوست عزیز. سوال شما بسیار کلی ست و قابل پاسخگویی با چمد جمله نیست؛پیشنهاد می شود از مشاوره رایگان استفاده کنید. شرایط دانشگاه وابسته به ارتش را در انتهای دفترچه ی انتخاب رشته ی سال قبل ملاحظه کنید.
...
|
1393/08/19 - 11:32
0
1
سلام خداقوت..... ليسانس روانشناسي عمومي دارم بنظر شما فقط جزوه ها كيهان و بخونم ميتونم نتيجه بگيرم با اين وقت محدود... ممنون ميشم سوالمو جواب بديد
پاسخ ها
کیهان
|
1393/08/20 - 01:27
سلام. توصیه می شود از مشاوره رایگان استفاده کنید. زمان محدودی پیش روست و پاسخ به این سوال بستگی به پیشینه شما و موارد دیگر دارد مثل اینکه پیام نور بوده اید یا به اصطلاح سراسری، سطح زبان و...
فاطمه
|
1393/08/19 - 14:32
0
1
سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم که برای مرضی خوندن 2ج دادستان و2ج سلیگمن و جزوه کیهان کفایت میکنه یا باید کاپلان رو هم بخونم؟الان میرسم شروع کنم به خوندنه کاپلان!ویه سواله دیگه:فصوله 12 به بعد پروچاسکا مهمه یا نخونمش؟ممنون ممنون
پاسخ ها
کیهان
|
1393/08/21 - 00:32
سلام.
در این وقت محدود، دادستان توصیه نمی شود.
اگر فقط در حد کنکور سراسری بخواهید کاپلان را بخوانید، می رسید.
با دانستن پیشینه شما و اینکه در کل دروس در چه وضعیتی و کجای کار هستید، می توان اولویت تعیین کرد و الا "غیرمهم و کاملا حذف" تقریباً انگشت شمار است.
فاطمه
|
1393/08/19 - 16:10
1
1
سلام و خسته نباشی میخواستم ببینم که خوندنه کتاب روش تحقیق دکتر دلاور و خلاصه مباحث امار مدرسان برای امار کفایته یا کتاب امار دکتر دلاور هم لازمه؟ واین که برای علم النفس من فقط احدی رو با ماهان و مدرسان تسلط دارم کافیه؟وفقط برای استثنایی جزوه کیهان کافیه؟ببخشید از این همه سوال بازم ممنون ممنون
پاسخ ها
کیهان
|
1393/08/20 - 01:07
سلام. برای آمار و علم النفس: تسلط بر کتاب مدرسان به تنهایی کفایت می کند. برای استثنائی نیز جزوه کافی است.
فاطمه
|
1393/08/21 - 10:14
0
1
سلام و خسته نباشی.منظور من از خوندن کتابهای دادستان و سلیگمن این بود که اونا رو با خلاصه نویسی کردنشون تموم کردم و میخوام مرور کنم.ولی حالا نمیدونم کاپلان مخصوصن ج2 رو لازمه برای تسلط یا نه همونا با جزوه کیهان کافیه؟برایه بالینی هم همین رواله!ایا 12 به بعد پروچاسکا ارزش داره وقت بزارم.من ارشد پارسال3000 شدم!!!
پاسخ ها
کیهان
|
1393/08/21 - 23:44
سلام.
جزوه کیهان و خلاصه هایی که تا اینجای کار نوشته اید دستور کارتان باشد کافی ست.
اجازه دهید تمام دروس را (حتی علم النفس!) به تسلط نسبی برسانید و اگر وقت قابل توجهی باقی ماند به فصول بعد پروچاسکا که برای درک بالینی ست، بپردازید. وقت تان را برآورد کنید و اولویت تعیین کنید یا بپرسید! نه سوالات همه و هیچ! مثلاً فصول دوازده به بعد پروچاسکا را بخوانم یا چندفصل از کاپلان!
MD
|
1393/08/24 - 10:37
0
1
سلام. خسته نباشید من امروز سایت شمارو پیداکردم.من ترم 7 روانشناسی دانشگاه پیام نورم. از منابع ارشد از کتابهای مدرسان و سنجش تکمیلی تقریبا از هر درس 3الی4 فصل خوندم و تست زدم. 1-کند پیش میرم خیلی دلم میخواد امسال سراسری قبول بشم بنظرتون میتونم ادامه بدم یانه؟ 2- من به روانشناسی اسلامی و مشاوره علاقه دارم اما همسرم میگه خودتو محدود نکن و تو دانشگاه بالینی بخون تحقیقاتتو تو موضوع اسلامی و مشاوره پیش ببر نظر شما چیه؟ 3- من از یکی از دوستام بسته سنجش تکمیلی رو گرفتم که مال سال 90 هست میخواستم بدونم از سال 90 تا الان تغییرات زیاده کتاب جدید بگیرم یا با همین ادامه بدم (درضمن در کنارش از مدرسان شریف هم گهگاهی استفاده میکنم)؟ 4- از خیلی اساتید تو دانشگاه برای انتخاب رشته و اینکه ادامه دادن تو چه رشته ای رو پرسیدم اما اصلا خوب راهنماییم نکردن و بیشتر سردرگم شدم چیکارکنم؟ 5-در آخر این که طبق برنامه نمیتونم پیش برم و احساس میکنم خیلی عقب موندم خواهش میکنم بی تعارف بگین امیدی هست که قبول شم ادامه بدم یا بزارم برای سال بعد؟ اگه امکان داره سریع جواببدین و به ایمیلم بفرستید.موفق باشید
پاسخ ها
کیهان
|
1393/08/24 - 20:55
سلام دوست عزیز.
پیشنهاد می شود از مشاوره رایگان استفاده کنید تا مشاوران تخصصی رشته به شما پاسخ دهند. قطعا پاسخ بستگی به شرایط شما، هدف تان، زمانی که می توانید سرمایه گذاری کنید و اینکه تا الان چه مطالعاتی داشته اید و ... دارد.
fateme
|
1393/08/24 - 13:54
0
1
باسلام وخسته نباشیدحضورشماوتشکرفراووون ازخدمات بسیارخوبتون.من دانشجوی ترم آخرکارشناسی معماریم و به خاطرمشغله خیلی زیادی که داشتم فک میکردم نمیتونم درس بخونمودرآزمون ارشدروانشناسی بهمن شرکت کنم اما دوسه روزه با راهنمایی دوستانم وسایت خوبتون مطمِِئن شدم میتونستم.مشکلم اینه که ثبت نام نکردم هنوز وظاهرا مهلت تموم شده.لطفا راهنماییم کنید.ممنون.
پاسخ ها
کیهان
|
1393/08/24 - 19:55
سلام دوست عزیز.
ثبت نام تا فردا بیست و پنجم آبان ادامه دارد.
فاطمه
|
1393/08/24 - 21:49
0
1
سلام خسته نباشین مبحث دی اس ام 5 در سایت جامعه و خوندنه همون کفایته؟مرسی
پاسخ ها
کیهان
|
1393/08/25 - 17:59
سلام.
قطعاً خیر!
آن مطلب صرفاً یک مقاله در این رابطه است که قبل از چاپ DSM-V نوشته شده است.
به لینک زیر بروید:
http://kayhanravan.ir/fa/Messages29.aspx
فاطمه
|
1393/08/26 - 14:13
0
2
سلام و خسته نباشین ببخشید میخواستم بدونم ایا کسانی هم بودند که فقط جزوات کیهان رو خوندند و نتیجه نگرفتند.این سواله من از این بابته که علی رغم خوندنه منابع فکر میکنم روی جزوه وقت بزارم بهتر باشه!چون از منابع کتاب چیزی یادم نمیمونه!
پاسخ ها
کیهان
|
1393/08/27 - 00:33
احتمالا منظورتان "گرفتند" بوده نه نگرفتند!
بله. با تسلط و نه فقط خواندن صرف.
فاطمه
|
1393/08/27 - 10:32
0
1
باسلام ..من میخوام بالینی وعمومی وزارت علوم شرکت کنم ...باتوجه به زمینه ای که در دوره ی کارشناسی دارم واین 2ماه که وقت دارم برای کامل خوندن وازهمه مهمتر درک مطلب که به نظرخودم از بقیه بچها ی کلاس بالاتر است ...امکان موفق شدنم توی ازمون ..برای یکی ازدانشگاهای تهران چقدره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/08/28 - 19:13
سلام دوست عزیز.
لینک زیر را مطالعه کنید:
http://kayhanravan.ir/fa/Messages37.aspx
فاطمه
|
1393/08/27 - 12:06
0
1
سلام و بازم خسته نباشین و ممنون که وقت میزارین به سوالات من جواب میدین. سواله من اینه که برای انگیزش و فیزیولوزیک فقط دو کتاب خداپناهی رو دارم و خلاصه نوبسی کردمشون ایا این دو منو به درصد خوب قبولی تو تهران میرسونه یا منبع دیگه هم لازمه!اگه لازمه کدام منبع بهتره؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/08/28 - 19:40
سلام فاطمه.
تسلط بر این دو کتاب کافی ست و منبع اصلی هستند. مگر اینکه در فهم آن ها مشکلی داشته باشید و تکمیلی معرفی کنیم.
در پروفایل خانم قنبرزاده (رتبه 6 بالینی کنکور92) نیز در منابع مطالعاتی ایشان برای کنکور خودشان، صرفاً همین دومنبع را می بینیم.
فاطمه
|
1393/09/01 - 09:58
0
1
سلام ببخشید من برایه مرضی کتاب های دادستان و سلیگمن و جزوه کیهان رو خوندم ایا با توجه به تجربه شما و این که جزوتون مطالبه دیگر کتابها رو پوشش میده یا نه من میتونم به درصد خوب دانشگاه تهران با تسلط به این منابع برسم. در ضمن برایه استثنایی هم فقط جزوه خودتونو دارم!اگه خوب نیست برم کاپلان 2 و اسیب گنجی رو تهیه کنم؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/09/01 - 21:00
سلام.
کافی ست.
تسلط بر تغییرات دی اس ام فایو نیز نیاز است.
خودتان نیز می توانید با سوالات کنکور سال های گذشته به بررسی این موضوع جهت اطمینان (که در کیفیت مطالعاتی شما بسیار تعیین کننده است) بپردازید.
ناشناس
|
1393/09/02 - 11:01
0
1
سلام کتاب های سنجش طلایی چه جور کتابایی هستن
پاسخ ها
کیهان
|
1393/09/02 - 23:45
سلام.
به تازگی منتشر شده اند و در رابطه با آن، بررسی نداشته ایم.
فاطمه
|
1393/09/03 - 13:45
0
1
با سلام و خسته نباشید میگم مبحث جامع دی اس ام 5 کدام منبعه؟اینی که خودون داریکن کافیه؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/09/04 - 00:45
سلام فاطمه.
بله، لینک زیر رو ملاحظه کنید:
http://kayhanravan.ir/fa/Messages29.aspx
ناشناس
|
1393/09/03 - 14:30
0
1
سلام چه فصولی از کتاب روانشناسی هیلگارد مهمتره
پاسخ ها
کیهان
|
1393/09/04 - 00:48
سلام.
فصل دوم (فیزیولوژیک) از اهمیت کمتری برخوردار است.
توصیه می شود سبک سوالات کنکور در این درس را ببینید.
ضمنا در مدت کوتاه باقی مانده، برای این درس، یک گزینه می تواند، یک کمک آموزشی خوب باشد.
ناشناس
|
1393/09/04 - 11:49
0
1
ببخشید دوباره میپرسم من قبلا هیلگارد رو خوندم ولی چون خیلی وقت گیره جزوه روانشناسی کیهان که براساس کتاب آقای گنجی هست تا چه حدی میتونه منو تو یه درصد خوب ساپورت کنه مرسی
پاسخ ها
کیهان
|
1393/09/05 - 09:45
سلام.
کیهان جزوه ی خلاصه از درس روانشناسی عمومی ندارد.
....
|
1393/09/05 - 08:45
0
1
سلام ببخشید کسب رتبه برتر تو ارشد در بنیاد نخبگان میتونه عضو بشه؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/09/05 - 09:42
سلام.
فعالیت گروه در حیطه ی آزمون هاست.
متأسفانه از شرایط عضویت در بنیاد ملی نخبگان اطلاعات جزئی نداریم.
......
|
1393/09/05 - 10:37
0
0
سلام ساراسون با کاپلان چه فرقی داره!؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/09/07 - 17:41
سلام.
کاپلان برای کنکورسراسری محوری تر است.
.....
|
1393/09/06 - 21:17
0
0
سلام ببخشید ساراسون با کاپلان چقدر تفاوت دارن؟ایا این تفاوت خیلیه اخه من بیشتر ساراسون رو خوندم!ا
پاسخ ها
کیهان
|
1393/09/07 - 18:21
سلام.
سوال تان را در لینک زیر مطرح کنید تا دوستانی که هر دو را خوانده اند، نظرشان را اعلام کنند.
http://kayhanravan.ir/fa/Messages43.aspx
ناشناس
|
1393/09/08 - 11:53
0
0
سلام خسته نباشید بنظرتون کتاب روانشناسی عمومی مدرسان شریف میتونه جایگزین خوبی برای هیلگارد باشه و تا چه حدی میتونه این درس رو ساپورت کنه؟؟؟ مچکر
پاسخ ها
کیهان
|
1393/09/08 - 23:59
سلام.
بله.
تا حد قابل قبولی!
...
|
1393/09/09 - 19:54
0
1
سلام و خسته نباشید ببخشید میشه فهرست اول کتاب کاپلان رو برام بزارین؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/09/10 - 00:33
جلد اول:
فصل اول: رابطه پزشک - بیمار و روش های مصاحبه
فصل دوم: رشد انسان در چرخه زندگی
فصل سوم: مغز و رفتار
فصل چهارم: سهم علوم روانی - اجتماعی
فصل پنجم: آزمایش عصبی - روانشناختی بالینی
فصل ششم: نظریه های شخصیت و پسیکوپاتولوژی
فصل هفتم: معاینه بالینی بیمار روانی
فصل هشتم: علایم و نشانه ها در روانپزشکی
فصل نهم: طبقه بندی در ورانپزشکی و مقیاس های درجه بندی روانپزشکی
فصل دهم: دلیریوم، دمانس و اختلال نسیانی و سایر اختلالات شناختی و اختلالات روانی ناشی از اختلال طبی عمومی
فصل یازدهم: جنبه های عصبی - روانی عفونت با HIV و AIDS
فصل دوازدهم: اختلالات وابسته به مواد
فاطمه
|
1393/09/10 - 12:59
0
1
خیلی ممنون از لطفتون و بازم تشکر از جواب های صبورانه به سوال های بی شمار من!!ببخشید من برای زبان کتاب سیدمحمدی رو تا هفته دیگه ایشالا تمام میکنم بعدش با وجود داشتن زبان مدرسان ایا به نظر شما در کیفیت خوب لازم کتاب هاشمیان را هم بگیرمو بخونم-زبان عمومی ام در حد متوسطه!!خیلی خیلی ممنون
پاسخ ها
کیهان
|
1393/09/11 - 18:12
سلام. برای شما متون ویکی پدیا می تواند گزینه ی بهتری باشد و یا مدرسان شریف.
شیرین
|
1393/10/03 - 12:21
شما برا زبان ارشد چه منبعی مطالعه میکنید؟/
....
|
1393/09/10 - 13:31
0
0
سلام برای یه درصد خوب در مرضی ایا داشتن اینا کافیه؟ (جزوه کیهان مرضی و استثنایی.2ج دادستان.2ج سلیگمن.ساراسون)همه تمام شده و تسلط 30% دارم.خیلی استرس دارم که کاپلان رو ندارم.میترسم بگیرم ولی نتونم برسم تسلط پیدا کنم!!
پاسخ ها
کیهان
|
1393/09/11 - 18:27
سلام. شما خلاصه ی کاپلان جلد دوم را در واقع در جزوه ی مرضی کیهان خوانده اید و برای کاپلان جای نگرانی نیست.
.....
|
1393/09/10 - 16:11
0
1
سلام یه سواله دیگه:خوندنه جزوه dsm5 کیهان رو من اگه از نیمه دی شروع کنم خوبه تا به یه تسلطی برسم.اینو میپرسم تا خیالم از بابت خوندنه تسلطی دروس راحت باشه!!!
پاسخ ها
کیهان
|
1393/09/11 - 19:57
سلام. پیشنهاد می شود اگر تابحال اصلا این مبحث را نخوانده اید، از الان به صورت محدود در هفته برای آن وقت بگذارید. زمان زیادی نخواهد گرفت. نیمه ی دی زمان انجام کارهای مهم تری ست!
زهرا
|
1393/09/10 - 18:53
0
0
سلام.ببخشید میخواستم بدونم برای مقطع دکتری هم پکیج یا بسته آموزشی دارید؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/09/11 - 18:30
سلام. پیشنهاد می شود در زمینه ی دکتری از مشاوره رایگان استفاده کنید. با توجه مقطع ارشدتان و کنکور آن ممکن است پیشنهادهای متفاوتی شود. برای درس آماروروش تحقیق، مدرسان شریف مفید و پاسخگوست.
ناشناس
|
1393/09/12 - 16:32
0
0
سلام میشه برا درس امار توصیفی و استنباطی فقط در حد تست کارکردن خوند و تمرکزمون رو بذاریم روی روش تحقیق؟؟؟ بنظرتون عاقلانه هست یا نه؟؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/09/12 - 23:56
سلام.
در این زمینه با برنامه ریزتان مشورت کنید.
مرجان
|
1393/09/15 - 20:47
0
0
سلام خسته نباشید من دیپلمه معماری هستم اما میخوام تغییر رشته بدم وکنکور روانشناسی بدم .نمیدونم باید چکار کنم از کجا شروع کنم که درست باشه هیچی ازرشته روانشناسی وعلوم انسانی نمیدونم لطفا راهنماییم کنید.ممنون
پاسخ ها
کیهان
|
1393/09/16 - 00:38
سلام مرجان.
پیشنهاد می شود از مشاوره رایگان استفاده کنید.
برای شروع یک کتاب روانشناسی عمومی باید بخوانید؛ مثلاً زمینه ی روانشناسی هیلگارد ترجمه آقای براهنی انتشارات رشد و یا روانشناسی عمومی دکتر حمزه گنجی انتشارات ارسباران
فاطمه
|
1393/09/15 - 21:55
0
0
سلام و خسته نباشین ببخشید منظورتون از جزوه تکمیلی بالینی چیه؟آیا بجز جزوه بالینیتونه،آخه من اونو دارم،برایه امار و روش خوندن در حد تسلط مدرسانکافیه؟بازم ممنون
پاسخ ها
کیهان
|
1393/09/16 - 00:50
سلام.
1- بله متفاوت است.
2- کاملا کافی ست.
مارال
|
1393/09/17 - 17:09
0
0
سلام.رشته کارشناسی من مشاوره و راهنمایی هست و شاغل در اموزش و پرورشم.میخوام برای کنکور ارشد آزاد رشته روانشناسی رو بزنم.واقعا نمیدونم چطور الویت بندیهامو تعیین کنم.هدفم صرفا گرفتن مدرک و پول نیست واقعا دوست دارم بارعلمیم بره بالا.ساکن گرگانم نزدیکترین شهر برام روانشناسی بالینی ساری هست اما عاشق اینم که تو یه دانشگاه توپ و با اساتید عالی درس بخونم به خاطر همین دوست دارم الویتهای اولم دانشگاه های علوم تحقیقات و رودهن و ...باشه.انتخاب های زیر رو چطور الویت بندی میکنید؟ ١.بالینی علوم تحقیقات تهران ٢.بالینی تهران مرکزی ٣.بالینی رودهن ۴.بالینی تهران جنوب ۵.بالینی مشهد ۶.شخصیت علوم تحقیقات ٧.شخصیت تهران مرکزی ٨.بالینی ساری ٩.بالینی تنکابن روانشناسی عمومی رو هم به نظرتون به انتخابهای بالا اضافه کنم؟ درسته که با توحه به اینکه شاغلم رفت و امد سخت میشه اما اگه قرار باشه چیزی یاد بگیرم واقعا حاضرم سختیهاشو تحمل کنم.
پاسخ ها
کیهان
|
1393/09/19 - 15:45
سلام.
مسلماً ترتیب این اولویت ها با درنظر گرفتن اهداف شغلی شما خواهد بود که از آن بی اطلاع یم.
(منظور ترتیب بالینی و شخصیت و عمومی ست)
فاطمه
|
1393/09/19 - 10:07
0
0
سلام.ببخشید من علی رغم این که با داشتن بیشتر منابع مرضی بجز کاپلان.باز میترسم که چون کاپلانو ندارم نتونم تو امتحان کسب درصد مجاز کنم و این خیلی استرس زاست برام.نمیدونم چیکار کنم بخونمش یا نه!؟این سوالو بارها ازتون پرسیدم اما جواب قانع کننده ای نگرفتم. منابعی که خوندم(2سلیگمن-2دادستان-ساراسون-مدرسان-2جزوه اسیب و استثنایی کیهان)رتبه ام پارسال 3000شد!ممنون از پاسخ های خوبتون
پاسخ ها
کیهان
|
1393/09/19 - 14:44
سلام.
پیشنهاد می کنیم با برنامه ریزتان صحبت کنید و درنهایت تصمیم نهایی با شماست.
پاسخ مطلقی وجود ندارد، بستگی به زمان و شرایط شما در سایر دروس باید تصمیم مناسب گرفته شود.
سیما
|
1393/09/20 - 15:18
0
0
.سلام من لیسانس نرم افزار دارم .برا ارشد میخواستم روانشناسی عمومی شرکت کنم شانس قبولی دارم یا تلاش بیهوده است .با توجه به زمان کم باقیمانده کتاب تست بخونم یا مرجع ؟ یک ماه شروع کردم عمومی فرهنگ و رشد پوران رو یه دور خوندم .ایا امیدی هس یا بزا سال بعد برنامه ریزی کنم روزانه 5 ساعت امکان مطالعه دارم زبان پایه ای ام هم بد نیس خوبه تشکر
پاسخ ها
کیهان
|
1393/09/21 - 02:01
سلام. تست به تنهایی پاسخگو نیست. حجمی که خوانده اید برای یک ماه به نظر کم می رسد. پیشنهاد می شود از مشاوره رایگان استفاده کنید چراکه پاسخ به این سوال نیاز به بررسی بیشتر با مشاوران دارد.
سدنا
|
1393/09/21 - 10:45
0
0
سلام خدا قوت یک سوال داشتم برا زبان زبان سید محمدی رابخونم یا زبان سید محمدی انتشارات پوران پژوهش. لطفا به سوالم جواب بدین ...ممنون از لطفتون .
پاسخ ها
کیهان
|
1393/09/21 - 20:10
سلام. متون تخصصی روانشناسی آقای سیدمحمدی از انتشارات روان که راهنمای آن هم از انتشارات ارسباران است. انتشارات پوران پژوهش هم بد نیست ولی حجم مطلبی که در هر موضوع آورده، کمتر است.
ریحانه خالقی
|
1393/09/25 - 11:56
0
0
سلام و وقت بخیر من می خوام دانشگاه آزاد ثبت نام کنم ولی متاسفانه نمیدونم اولویت بندی بهتر دانشگاه های آزاد برای رشته روانشناسی بالینی در تهران کدومه:( تهران مرکز؟ورامین؟تهران شمال؟تهران جنوب؟تهران غرب؟ و .....
پاسخ ها
کیهان
|
1393/09/25 - 23:20
سلام.
علوم تحقیقات. تهران مرکز. تهران شمال. تهران غرب. تهران جنوب. رودهن
م-م
|
1393/09/26 - 20:21
0
1
با سلام و خسته نباشید من برای ارشد روانشناسی آزاد میخوام شرکت کنم.متاسفانه فرصت ثبت نام داره تموم میشه و الان سایت شمارو پیداکردم.لطفا زودتر جوابمو بدین و اما سوال.در انتخاب رشته الویت بندی واحد های آزاد تهران از لحاظ کیفیت و اساتید در گرایش عمومی و بالینی اعلام کنید لطفا.
پاسخ ها
کیهان
|
1393/09/27 - 00:58
علوم تحقیقات. تهران مرکز. تهران شمال. تهران غرب. تهران جنوب. کرج یا رودهن. ورامین
م.ز
|
1393/09/29 - 11:19
0
0
درود و خدا قوت خدمت شما بزرگواران. مدرك علوم تحقيقات از نظر اسم و اعتبار اينقدر بالاتر از تهران مركز هست كه براي كسي مثل من كه ساكن شرق تهران هست و نزديك تهران مركز زحمت و دردسر مسير طولاني تر بپذيره و انتخاب اول بزنه علوم تحقيقات؟ با سپاس فراوان
پاسخ ها
کیهان
|
1393/09/30 - 10:29
سلام. هر دو از اعتبار خوبی برخوردارند؛ در صورتی که مسافت برای شما مهم است می توان تهران مرکز را به عنوان انتخاب اول داشت. موفق باشید.
hamed
|
1393/10/02 - 01:52
0
0
با سلام من رشته مهندسی عمران هستم (هم ارشد و هم کارشناسی) 0- میخوام برای دکتری آزاد روانشناسی ثبت نام کنم با توجه به اینکه تو مصاحبه تقریبا هیچ چیزی ندارم (البته مقاله کنفرانسی و علمی پژوهشی دارم ولی همش مربوطه به عمرن!!) به نظرتون تو کدوم گرایش روانشناسی ثبت نام کنم؟ عمومی یا تربیتی؟ شهرستان هم قبول بشم مهم نیست. عمومی حدود سی تا رشته محل داره تربیتی بیست و دو تا به شخصه رشته مشاوره رو بیشتر دوست دارم ولی ظرفیتش کمه و شهر ما هم نداره خواهشا راهنمایی کنید 5 روز فرصت باقی ست
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/03 - 14:08
میخواهید از دکتری وارد روانشناسی شوید ؟؟
شیرین
|
1393/10/03 - 12:18
0
0
با سلام.لطفا راجب این سوالم کمک کنید.من دانشجوی کارشناسی حسابداری هستم،میخوام ارشد روانشناسی امتحان بدم،علاقه بسیار زیادی دارم و در زمینه ی روانشناسی هم کتاب هایی را مطالعه کردم.میخوام مطب بزنم برا مشاوره بیشتر در شاخه کودک،از الان میخوام ببینم چه کتاب ها و چه منابعی را بایدبخونم که مثل دانشجوهای کارشناسی روانشناسی آمادگی داشته باشم.؟؟درضمن من فقط سراسری (دولتی تهران یا اصفهان)میخوام.لطفا راهنماییم کنید سپاس و درود فراوان...
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/07 - 17:48
سلام شیرین 
لطفاً این سوالات را در مشاوره رایگان یا مشاوره و برنامه ریزی تخصصی از مشاوران مربوطه بپرسید
موفق باشید 
شیوا
|
1393/10/03 - 14:20
0
0
سلام.خسته نباشید.ممنون از سایت خوبتون ببخشید میخواستم بپرسم جزوه دی اس ام 5و کتاب بمرضی و کودکان استثنایی مدرسان شریف برای کنکور کافیه ؟حتما باید کاپلانو خوند؟من فقط فقط روان گسیختگی کاپلان رو خوندم.پارسال فقط کتاب مرضی مدرسان رو خوندم و 40درصد زدم.
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/07 - 17:48
سلام شیوا
لطفاً این سوالات را در مشاوره رایگان یا مشاوره و برنامه ریزی تخصصی از مشاوران مربوطه بپرسید
موفق باشید 
شیوا
|
1393/10/03 - 14:48
0
0
سلام.خسته نباشید. من تا امروز کتابها و جزوه هامو یه دور خوندم .واز ابتدای این هفته شروع کردم به مرور وتست کل کتابام.البته قبلا هم تست های طبقه بندی شده ی درسای بالینی،آمار،رشد وکودکان رو زدم ولی تسلطم بر همه درسا کامل نیست.به نظر شما آزمون های جامعو از کی شروع کنم؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/07 - 17:48
سلام شیوا
لطفاً این سوالات را در مشاوره رایگان یا مشاوره و برنامه ریزی تخصصی از مشاوران مربوطه بپرسید
موفق باشید 
شیوا
|
1393/10/03 - 14:50
0
0
سلام.خسته نباشید. من تا امروز کتابها و جزوه هامو یه دور خوندم .واز ابتدای این هفته شروع کردم به مرور وتست کل کتابام.البته قبلا هم تست های طبقه بندی شده ی درسای بالینی،آمار،رشد وکودکان رو زدم ولی تسلطم بر همه درسا کامل نیست.به نظر شما آزمون های جامعو از کی شروع کنم؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/07 - 17:47
سلام شیوا
لطفاً این سوالات را در مشاوره رایگان یا مشاوره و برنامه ریزی تخصصی از مشاوران مربوطه بپرسید
موفق باشید 
شیوا
|
1393/10/03 - 14:50
0
0
سلام.خسته نباشید. من تا امروز کتابها و جزوه هامو یه دور خوندم .واز ابتدای این هفته شروع کردم به مرور وتست کل کتابام.البته قبلا هم تست های طبقه بندی شده ی درسای بالینی،آمار،رشد وکودکان رو زدم ولی تسلطم بر همه درسا کامل نیست.به نظر شما آزمون های جامعو از کی شروع کنم؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/07 - 17:47
سلام شیوا 
پاسخ‌ این سوالات را از در مشاوره رایگان یا مشاوره و برنامه ریزی تخصصی از مشاوران مربوطه سوال کنید لطفا
موفق باشید 
فاطمه
|
1393/10/04 - 18:37
0
0
سلام ببخشید دوباره سوال:احتمالات حذفه؟برایه درصد خوب و قبولی میشه مباحث فرمولی و حلی امار رو بزاریم کنار تا اصلن استرسشو نداشته باشیم .
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/07 - 17:43
سلام فاطمه 
احتمالاً آمار حذف هست ولی این سوالات را مشاوران تخصصی باید پاسخ دهند ما در سایت پاسخ دقیق این سوالات را نمی‌دانیم :(
بهاره
|
1393/10/09 - 19:34
0
0
سلام .برای روانشناسی باید ریاضی خوبی داشته باشیم؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/10 - 21:36
با سلام و احترام 
خیر الزامی ندارد. 

لطفا سوالات تخصصی خود را در جلسه مشاوران رایگان یا برنامه ریزی تخصصی با مشاوران تخصصی کنکور مطرح نمائید.
ناشناس
|
1393/10/10 - 17:52
0
0
سلام اگه فیزیو انگیزش یا علم رو تو کنکور سفید بدیم خیلی رتبه مون رو خراب میکنه؟ یا برعکسش تو بهتر شدن رتبه کنکورمون تاثیر زیاد بذاره؟؟؟ مرسی
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/10 - 21:32
با سلام و احترام
لطفا سوالات تخصصی خود را در جلسه مشاوران رایگان با مشاوران تخصصی کنکور مطرح نمائید.
مريم
|
1393/10/13 - 02:28
0
0
سلام. خسته نباشيد من تغيير رشته اي هستم و ميخوام روانشناسي باليني يا عمومي دانشگاه ازاد تهران يا كرج قبول شم. ميخواستم بدونم ميانگين درصدها بايد چند باشه؟ براي علم النفس و فيزيولوژيك و انگيزش و هيجان جزوه كيهان كفايت ميكنه؟ ممنون از راهنمايي هاي خيلي خوب و مفيدتون..
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/13 - 12:17
سلام مریم 
برای سوال اول میانگین درصد ندا نبوی و راحله کمار را از بخش دانشگاه آزاد --مصاحبه با رتبه های برتر (در منو) ببنیید. حدود 50 تا 60 است 
برای سوال دوم هم : علم النفس کیهان را در کنار پوران پژوهش بخوانید فیزیولوژی کیهان (مخصوص دانشگاه آزاد) هم برای این کنکور کافی‌ست
موفق باشید 
فرشيد
|
1393/10/14 - 14:06
0
0
سلام . بابت همه چيز ممنونم . من كارشناس آزمايشگاهم . دارم هيلگارد مي خونم . فعلا 150 صفحه خوندم . براي دانشگاه آزاد تهران را زدم . براي قبولي چه كتابي يا جزوه اي بخونم ؟؟؟ ممنونم
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/14 - 18:00
سلام فرشید زنده باشی دوست عزیز ممنون از شما ! :) 
در جلسه مشاوره رایگان رتبه های برتر به‌ات می‌گن چه بخونی و از کجا و چطوری. اسم‌ات رو به 9190095870 بفرست باهات تماس می‌گیرن 
niloofar
|
1393/10/15 - 02:27
0
0
سلام .امکانش هست پکیج رو به صورت 2 مرحله ای بخریم؟ و اینکه در این صورت جلسه برنامه ریزی رایگان بعد از خرید کامل پکیج هستش؟یا بعد از خرید مرحله اول؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/16 - 11:52
سلام نیلوفر 
این سوال را از دفتر بپرسید ممنون :) 
akram
|
1393/10/16 - 17:19
اره عزیزم میشه منم همین کارو کردم ;)
کیمیا
|
1393/10/15 - 02:34
0
0
سلام. خرید جزوه ها و حداقل از هر درس خرید یک منبع اصلی و خرید کتاب تست و کنارش هزینه جلسات مشاوره برای کسی که توان مالی خوبی نداره خیلی سخته . اگه از هر درس فقط یه کتاب بخونیم جزوه هم نگیریم کافی نیست؟ میشه راهنمایی کنید لطفا
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/16 - 11:54
سلام کیمیا 
درک می‌کنم چی می‌گی اما متاسفانه الان این حداقل‌هاییه که برای شرکت در کنکور نیاز داریم (تازه اگه قید کلاس و آزمون و این هزینه های اضافی رو بزنیم)
اما واقعا یا باید کل کتاب ها رو خوند یا خلاصه هاش رو که فکر کنم گزینه دوم کم هزینه تر و مطمئن تر و سریع تر باشه، چون در غیر این صورت نمیشه درصد بالایی در هیچ درسی زد :(
باز هر طور خودتان صلاح میدونید 
موفق باشید :) 
ناشناس
|
1393/10/15 - 19:07
0
0
سلام . خواهشا راهنمایی کید . من واقعا گیج شدم برای انتخاب جزوه و مشاور خوب. تو یه سایت از شما نعریف کردن تو چند تا سایت خیلی ها ازتون ناراضی بودن من نمیدونم باید چی کار کنم واقعا سخته اونم راجع به کنکور که خیلی مهمه خواهشا راهنمایی کنید مرسی از شما
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/16 - 11:44
سلام دوست عزیز، می‌تونید در مشاوره رایگان شرکت کنید تا ببینید مشاوران کیهان می‌تونن بهتون کمک کنن یا خیر. 
بهر حال ما ممکنه با نگاهها، اغراض و مقاصد مختلفی دیگران رو نقد کنیم 
ناشناس
|
1393/10/15 - 23:28
0
0
سلام من کتاب تست کیهان رو زدم دیگه از چه تست هایی استفاده کنم که بهم کمک بیشتری کنه
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/16 - 11:42
سلام فصل پاییز
یا همون کتابو دوباره بزنید و پاسخهای تشریحی رو بیشتر بخونید یا برید سوالات 83 تا 86 رو دانلود کنید از بخش دانلود رایگان و بزنید 
موفق باشید 
میترا
|
1393/10/16 - 10:34
0
0
با سلام خدمت مشاور عزیز کیهان. من کتاب ها را یک دور کامل کرده ام به جز فیزیولوژی . در این فرصت باقیمانده چطور برنامه ریزی کنم تا کل کتاب ها را دوباره بخوانم آیا چند تا رو حذف کنم یا میرسم دوره کنم چون خلاصه نویس هم نکرده ام
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/16 - 11:41
سلام میترا، این سوال را لطفا در مشاوره رایگان یا برنامه ریزی تخصصی از مشاوران تخصصی بپرسید
ممنونیم 
ناشناس
|
1393/10/16 - 17:17
0
0
سلام مجدد این آزمون عملی کنکور وزارت بهداشت چی هست؟ درموردش توضیح بدید لطفا :*
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/16 - 19:12
در جلسه مشاوره رایگان از خانم رضایی مشاور بهداشت بپرسید :) 
آرام
|
1393/10/18 - 09:21
0
2
سلام میخواستم اول از شما بابت سایت مفیدتون تشکر کنم. یه سوال هم داشتم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. میشه درباره نحوه صحیح تست زدن یه توضیحی بدین؟ این که چند درصد احتمال میدیم جواب درست گزینه مورد نظرمون باشه اون و بزنیم ؟ منظورم بین دو تا گزینه است که شک داریم بهشون ؟ خواهش میکنم راهنمایی کنید
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/18 - 10:48
سلام ارام
مرسی :) 
به زودی یه مطلب در این باره منتشر می‌کنیم 
ناشناس
|
1393/10/18 - 20:50
0
0
سلام . من برای ارشد ازاد ثبت نام کردم . میشه بگید بهترین زمان برای شروع به تست زدن کی هستش؟ از زمانی که شروع به خوندن کردم؟ یا یک ماه پایانی ?
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/18 - 22:13
سلام 
این سوال را از مشاور تخصصی تان بپرسید 
sanaz
|
1393/10/18 - 20:55
0
0
سلام یه سوالی دارم شاید یکم خنده دار باشه من تغییر رشته ای هستم تازه میخوام شروع کنم .میشه یه توضیح بدین چه فرقی بین DSM 3 4 یا 5 هستش؟ مثل قانون تغییر میکنه؟ با تغییرش چه تاثیری تو کاپلان داره؟ من اینارو تو نظرای بچه ها خوندم اما متوجه نشدم ممنون میشم توضیح بدین
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/18 - 22:14
سلام ساناز این سوال را در مشاوره رایگان از مشاورها بپرسید لطفا موفق باشید 
ملیکا
|
1393/10/21 - 16:06
0
0
من دانشجوی ترم اخرهستم ازنمونه سوالات سالهای قبل ازهر30سوال15تاشودرست جواب میدم احتمال قبولی داررم باچه رتبه ای میشه سراری قبول شد
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/21 - 22:47
این سوال رو باید رتبه های برتر جواب بدن ملیکا جان 
از مشاوره رایگان یا تخصصی تلفنی-حضوری استفاده کنید لطفاً :)
98 و 02188533497 
موفق باشید 
مهدیه
|
1393/10/24 - 15:20
0
0
سلام من اسیب و کودکان کیهان رو خوب خوندم ولی فرصت نکردم DSM رو بخونم رو حدس و گمان چنتا سوال ازش میاد؟؟؟؟؟؟؟ مرسی
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/29 - 09:43
سلام
مسلما اگر بخونید خیلی بهتر هست معمولا مشخص نیست که چند سوال میاد.:)
آرام
|
1393/10/26 - 19:45
0
0
سلام میخواستم اول از شما بابت سایت مفیدتون تشکر کنم. یه سوال هم داشتم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. میشه درباره نحوه صحیح تست زدن یه توضیحی بدین؟ این که چند درصد احتمال میدیم جواب درست گزینه مورد نظرمون باشه اون و بزنیم ؟ منظورم بین دو تا گزینه است که شک داریم بهشون ؟ خواهش میکنم راهنمایی کنید پاسخ ها کیهان | 1393/10/18 - 10:48 سلام ارام مرسی :) به زودی یه مطلب در این باره منتشر می‌کنیم _____________________________________________ سلام تو سایت سرچ کردم ولی مطلبی پیدا نکردم اگه توضیحی دادین میشه بفرمایید تو کدوم قسمته؟ ممنون
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/29 - 09:59
سلام آرام
ممنون-
به شما توصیه میشه با پذیرش کیهان تماس بگیرید.:)
آرام
|
1393/10/26 - 19:47
0
0
سلام میخواستم اول از شما بابت سایت مفیدتون تشکر کنم. یه سوال هم داشتم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. میشه درباره نحوه صحیح تست زدن یه توضیحی بدین؟ این که چند درصد احتمال میدیم جواب درست گزینه مورد نظرمون باشه اون و بزنیم ؟ منظورم بین دو تا گزینه است که شک داریم بهشون ؟ خواهش میکنم راهنمایی کنید پاسخ ها کیهان | 1393/10/18 - 10:48 سلام ارام مرسی :) به زودی یه مطلب در این باره منتشر می‌کنیم _____________________________________________ سلام تو سایت سرچ کردم ولی مطلبی پیدا نکردم اگه توضیحی دادین میشه بفرمایید تو کدوم قسمته؟ ممنون
پاسخ ها
کیهان
|
1393/11/14 - 00:09
سلام آرام
بابت نظر مثبت شما در مورد سایتت ممنون.
به دلایل آماری و احتمالات، زمانی که بین دو گزینه شک دارید باید یکی رو انتخاب کنید و زمانی که بین سه گزینه شک دارید منطقی نیست پاسخ بدید
چرا که هر 3 پاسخ غلط یک پاسخ صحیح رو بی اثر میکنه
پس در حالت 50 - 50 گزینه رو بزنید، اما در حالات دیگر با شانس گزینه رو نزنید چون در مجموع منفی خوهد شد
ضمنا، پیشنهاد میکنم مطالب لینک زیر رو هم مطالعه کنید که آقای فلاح برای داوطلب ها نوشتن:
http://kayhanravan.ir/fa/Messages71.aspx
آرام
|
1393/10/26 - 19:56
0
0
سلام میخواستم اول از شما بابت سایت مفیدتون تشکر کنم. یه سوال هم داشتم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. میشه درباره نحوه صحیح تست زدن یه توضیحی بدین؟ این که چند درصد احتمال میدیم جواب درست گزینه مورد نظرمون باشه اون و بزنیم ؟ منظورم بین دو تا گزینه است که شک داریم بهشون ؟ خواهش میکنم راهنمایی کنید پاسخ ها کیهان | 1393/10/18 - 10:48 سلام ارام مرسی :) به زودی یه مطلب در این باره منتشر می‌کنیم _____________________________________________ سلام ضمن تشکر از پاسخ گوییتون، تو سایت سرچ کردم ولی مطلبی پیدا نکردم اگه توضیحی دادین میشه بفرمایید تو کدوم قسمته؟ ممنون
پاسخ ها
کیهان
|
1393/11/13 - 22:52
سلام آرام 
چهارشنبه مطلبی در این باره منتشر می‌کنیم :) 
ناشناس
|
1393/10/28 - 11:16
0
0
سلام Dsm5 بر اساس کتاب اقای گنجی کدوم فصل هاش مهم تره
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/29 - 09:28
سلام
شما با دفتر کیهان تماس بگیرید  88533497-8.:)
ناشناس
|
1393/10/30 - 08:48
0
0
سلام میشه ازتون خواهش کنم زود تر به سوال هامون جواب بدین ): به تازگی کتاب تست کیهان رو تهیه کردم نیازی به درست نامه هست یا نه؟؟؟ اگه امکانش هست اون صفحات DSM 5 که برای کنکور ارشد نیاز هست و آقای سامانی زحمتش رو کشیدن برا دانلود بذارید تو سایت (: مرسی
پاسخ ها
کیهان
|
1393/10/30 - 10:43
سلام
درست نامه رو شما میتونید ازبخش دانلود رایگان دریافت کنید. برای تهیه dsmهم با پذیرش تماس بگیرید.
ندا
|
1393/11/03 - 19:00
0
0
سلام، لطفاً کلید امتحان وزارت بهداشت سال 93و 92رو سایت بزارید، با کمال تشکر
پاسخ ها
کیهان
|
1393/11/12 - 21:58
سلام ندا 
برای این کار کتاب انتشارات فرهنگ را از کیهان یا جاهای دیگر تهیه کنید که سوالات و پاسخهای ده سال اخیر بهداشت را دارد. 
زهره رادین فر
|
1393/11/04 - 21:09
0
0
سلام.من تا همین تاریخ بشدت مشغول خوندن برای کنکور وزارت علوم گرایش بالینی بودم و فکر میکنم بتونم نتیجه ی خوبی بگیرم.توی آزمون های آزمایشی یه موسسه هم شرکت کردم که نتایجش خوب بوده اما هدف اصلیم قبولی توی کنکور وزارت بهداشته.با این همه نمیدونم میرسم تا آخر اردیبهشت تمام رفرنس ها رو بخونم یا نه . لطفا راهنمایی کنید چون خیلی سردرگمم
پاسخ ها
کیهان
|
1393/11/06 - 08:38
سلام زهرا
فعلا تمام سعی شما برای کنکور علوم که چند روز آینده برگزار میشود باشه. با یه برنامه ریزی مفید و مستمر درصد رسیدن به هدفتان بالا میرود.شما میتوانید از جلسات برنامه ریزی بهداشت کیهان استفاده کنید.
سارا
|
1393/11/09 - 12:33
0
0
سلام من اصفهان هستم نمیتونم بیام . تلفنی مشاوره میدید ؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/11/12 - 20:39
سلام سارا 
بله، در سایت هم این نکته را اشاره کرده ایم 
موفق باشید 
...
|
1393/11/18 - 07:02
0
1
با سلام و خسته نباشید.من دانشجو ی ترم دوم روانشناسی عمومی دانشگاه فردوسی هستم.از هم اکنون فکر کنکور ارشد ذهن بنده را مشغول کرده است.میخواستم درصورت امکان این جانب را در زمینه ی نحوه ی مطالعه برای کنکور و نحوه تست زدن و میزان مطالعه راهنمایی فرمایید.در ضمن میخواستم بدانم آیا الان زمان مناسبی برای شروع است؟باسپاس فراوان
پاسخ ها
کیهان
|
1393/11/18 - 11:45
سلام دوست عزیز
این سوال رو در مشاوره تلفنی یا حضوری رایگان از مشاوران بپرسید: 88533497و98
موفق باشید :) 
زهرا
|
1393/11/19 - 23:19
0
0
با سلام و خسته نباشید ازتون ی سوال داشتم من امسال نتونستم تو کتکور شرکت کنم چون ارشد بالینی تو شهر ما نبود از کجا باید بدونم که تو سال 94/95 دانشگاه سراسری ارومیه ارشد بالینی خانم برمیداره ؟ توروخدا لطفا راهنمای ام کنید؟
پاسخ ها
کیهان
|
1393/11/20 - 00:26
سلام زهرا 
با دانشگاه مربوطه بخش تحصیلات تکمیلی تماس بگیر
موفق باشی

کیهان 
ناشناس
|
1393/11/22 - 23:30
0
0
سلام ۵جلسه مشاوره تخصصی با احتساب ۱۰درصد تخفیف چقد میشه بگید لطفا ): قبلا ۲۵تومن بود چرا دیگه گرون ترش کردید یکمم به فکر قبض تلفن ما هم باشید اینجوری که سر به فلک میزنه /:
پاسخ ها
کیهان
|
1393/11/23 - 00:34
همچنان هر جلسه 25 تومن است که اتفاقا به نسبت سال گذشته افزایش نداشت 
5 جلسه یک‌جا، میشود 5 ضرب در 25 ضربدر نود درصد 
موفق باشید 
زهرا
|
1394/02/10 - 18:03
0
0
سلام خسته نباشید.من میخوام تو سال 95 کنکور ارشد بدم رشته روانشناسی بالینی از وزارت بهداشت .من میخوام از الان شروع کنم به خوندن یعنی یک سال وقت بزارم فقط نمیدونم وقتی وزارت بهداشت منابع سال 95 رو اعلام کنه تغییر خواهد کرد یا نه منابعی که من از الان بخوام بخونم؟میشه راهنمایی کنید ممنون میشم.و یه سوال هم داشتم آیا ثبت نام کنکور وزارت بهداشت همیشه بهمن ماه هر سال هست؟و روز کنکور یعنی روز امتحان وزارت بهداشت چه ماهی از سال برگزار میشه
زهرا
|
1394/02/10 - 18:14
0
0
سلام خسته نباسید.من تو رشته ی روانشناسی عمومی دانشگاه پیام نور مقطع کارشناسی تحصیل میکنم به خاطر بعضی مشکلات من این مقطع رو دوازده ترمه تموم میکنم و خرداد ماه سال 95 فارق التحصیل میشم من میخوام سال 95 کنکور ارشد رشته ی روانشناسی بالینی بدم از وزارت بهداشت آیا دوازده ترمه بودن و پیام نوری بودن مشکلی برای شرکت در آزمون وزرات بهداشت نداره؟و یه سوال دیگه اینکه من که خرداد 95 فارق التحصیل میشم و تا شهریور فقط برام دانشنامه موقت صادر میشه آیا میتونم تو کنکور شرکت کنم یا نمیتونم یعنی اون بخشی که تو ثبت نام کنکور ارشد مربوط به معدل مقطع کارشناسی هست چطور باید پر کنم و چطور اسکن مدرک کارشناسی برای ثبت نام بفرستم.راهنمایی کنید ممنون میشم
پاسخ ها
کیهان
|
1394/02/12 - 14:28
سلام خسته نباشید.من میخوام تو سال 95 کنکور ارشد بدم رشته روانشناسی بالینی از وزارت بهداشت .من میخوام از الان شروع کنم به خوندن یعنی یک سال وقت بزارم فقط نمیدونم وقتی وزارت بهداشت منابع سال 95 رو اعلام کنه تغییر خواهد کرد یا نه منابعی که من از الان بخوام بخونم؟میشه راهنمایی کنید ممنون میشم.و یه سوال هم داشتم آیا ثبت نام کنکور وزارت بهداشت همیشه بهمن ماه هر سال هست؟و روز کنکور یعنی روز امتحان وزارت بهداشت چه ماهی از سال برگزار میشه
لیلا
|
1394/02/11 - 11:54
0
0
سلام ببخشید خانم قنبرزاده دیگه با شما همکاری نمیکنند ؟؟
پاسخ ها
کــــیـــهـــان
|
1394/02/12 - 12:34
سلام لیلا 
نه متاسفانه، معمولاً همکاران بخش مشاوران بعد از دو سال که در آستانه ورود به دکتری قرار میگیرند معمولاً ناچار به کاهش زمان کاری و افزایش حضور در دانشگاه می‌شوند 

لیلا
|
1394/02/12 - 14:51
خوش به حال شون ///. ان شالله که موفق باشند و به هر آنچه که دوست دارند برسند
زهرا
|
1394/02/15 - 18:40
0
0
چرا جواب من رو نمیدید
پاسخ ها
کیهان
|
1394/02/15 - 23:25
سلام دوست عزیز


سوالتون رو لطفا یکبار دیگه بپرسید
زهرا
|
1394/02/16 - 18:18
0
0
من سوال پرسیدم و جواب ندادید و فرمودید دوباره بپرسم.دوباره میپرسم اگه جواب بدید ممنون میشم.سوال های من این هست که:من میخوام تو سال 95 کنکور ارشد بدم رشته ی روانشناسی بالینی وزارت بهداشت من میخوام از الان شروع کنم بخونم یعنی یک سال وقت بزارم فقط میترسم من از الان شروع کنم به خوندن و وزارت بهداشت منابع سال 95 رو عوض کنه و تمام خوندن هام بر باد بره چیکار باید بکنم میشه راهنمایی کنید؟منظورم اینکه من الان با منابع 94 بخونم 95 تغییر خواهد کرد یا تغییر نمیکنه؟ و یه سوال دیگه ام اینکه آیا ثبت نام کنکور وزارت بهداشت هر سال بهمن ماه هست؟ و امتحانش یعنی روز کنکور چه ماهی از سال برگزار میشه؟
پاسخ ها
کــــیـــهـــان
|
1394/02/16 - 18:38
سلام خانم عبداللهی،
  • هر سال ممکنه 10 درصد منابع جدید اضافه بشه اما این تغییرات چشم گیر نیست ، جای نگرانی نیست
  • امسال ثبت نام وزارت بهداشت تا اوایل اردیبهشت ادامه داشت 
  • امسال کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اخر اردیبهشت هست 
موفق باشید 


کــــیـــهـــان
رتبه یــکــــ روانشناسی
زهرا
|
1394/02/16 - 18:29
0
0
یکی از سوالات دیگه ام که پاسخ ندادید این هست دوباره میپرسم اگه پاسخ این رو هم بدید ممنون میشم:من الان تو مقطع کارشناسی رشته ی روانشناسی عمومی میخونم تو دانشگاه پیام نور به خاطر بعضی مشکلات دوازده ترمه تموم میکنم و خرداد ماه 95 فارق التحصیل میشم من میخوام تو سال 95 کنکور وزارت بهداشت بدم ارشد رشته ی روانشناسی بالینی میخواستم بدونم ایا 12 ترمه بودنم و پیام نوری بودن و روانشناسی عمومی خوندن مانع شرکت در کنکور وزارت بهداشت رشته روانشناسی بالینی میشه یا نمیشه؟
پاسخ ها
کــــیـــهـــان
|
1394/02/16 - 18:40
سلام بر شما 
خیر مانعی ایجاد نمیکنه 
برای دریافت کسب اطمینان 100٪ با بخش تحصیلات تکمیلی یکی از دانشگاه های علوم پزشکی تماس حاصل نمائید موفق باشید 

کــــیـــهـــان
رتبه یــکــــ روانشناسی
زهرا
|
1394/02/16 - 18:41
0
0
سلام ببخشید من سال 95 خرداد ماهش فارق التحصیل میشم.و میخوام همون سال 95 کنکور وزارت بهداشت بدم فقط با توجه به اینکه دانشنامه صادر کردنش یکم طول میکشه من موقع ثبت نام اون بخشی که مربوط به معدل مقطع کارشناسی هست و بخش اسکن دانشنامه ی کارشناسی رو چیکار باید بکنم؟یعنی نمیتونم شرکت کنم یا میشه شرکت کرد اگه میشه شرکت کرد میشه راهنمایی کنید این بخشا رو چطوری باید پر کنم.تو رو خدا جواب بدید
پاسخ ها
کــــیـــهـــان
|
1394/02/16 - 18:43
دوست عزیز این سوال رو باید از بخش آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه سوال بفرمائید. 


کــــیـــهـــان
احمد امینی
|
1394/02/26 - 04:57
0
0
با سلام من دانشجوی کارشناسی علوم تربیتی هستم - میخواستم بپرسم برای ارشد دوست دارم مشاوره بخونم . باید در چه گروهی از روانشناسی شرکت کنم با توجه به اینکه در دفترچه کنکور چیزی نیومده برای شرکت در مقطع ارشد مشاوره. ممنون میشم پاسخ بدید به سوالم
پاسخ ها
کیهان
|
1394/02/26 - 23:27
سلام احمد امینی
کیهان فقط در روانشناسی و به صورت تخصصی کار میکنه
متاسفیم که امکان راهنمایی وجود نداره

موفق باشید

کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
حسین عباسی
|
1394/02/26 - 14:50
0
0
باسلام و سپاس رتبه من در ازمون امسال در گرایش بالینی 190 شده. بنظر شما چقدر امکان قبولی در دانشگاه کردستان-روزانه را دارم؟
پاسخ ها
کیهان
|
1394/02/28 - 00:02
سلام آقای عباسی

ظاهرا مشاورین امروز به صورت تلفنی به سوال شما پاسخ داده اند.

موفق باشید

کــــیـــهـــان
رتبه یــکــــ روانشناسی
ارشد و دکتری
امین
|
1394/02/26 - 15:02
0
0
سلام خسته نباشین من ترم اخر برقم و میخوام امسال واسه ارشد روانشناسی بالینی ثبت نام کنم، از اول تیر میخوام شروع کنم به نظرتون چه کتاب هایی واسه ارشد بخونم که مفید باشه باتشکر
پاسخ ها
کیهان
|
1394/02/26 - 23:04
سلام امین
متشکر
برای راهنمایی بهتر و جامع تر و متناسب با سرایط شمایشنهاد میشه از مشاوره رایگان کیهان استفاده کنید
برای رزرو به لینک زیر برید:

http://kayhanravan.ir/fa/freecon.aspx

کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
رزیتا
|
1394/02/30 - 15:44
0
0
سلام میشه راهنمایی بفرمایین که روانشناسی عمومی تهران بهتره یا شهید بهشتی؟ رتبه ی دو عمومی رو آوردم بین این دو موندم! مدرک تهران معتبرتر نیس؟
پاسخ ها
کــــیـــهـــان
|
1394/02/30 - 16:52
سلام رزیتا
رتبه عالی تون رو بهتون تبریک میگیم :)
بهشتی از نظر هیئت علمی، امکانات بهتر از تهران به نظر میاد (هیچ منبع موثق و رسمی نظر قطعی در این باره نمیده) و از لحاظ برند هم از لحاظ داخلی و خارجی با تهران برابری میکنه 

میتونید یک وقت میان جلسه ایِ رایگان(با توجه به رتبه تک رقمی تون) از کیهان بگیرید و با مشاوران بیشتر در این زمینه صحبت کنید :) 

گروه آموزشی کـیـهـان 
ارشد و دکتری روانشناسی
رزیتا
|
1394/02/30 - 18:30
0
0
یک دنیا ممنونم از راهنماییتون. من از جزوه های خوب رشد و آسیب کیهان هم استفاده کردم و به همه هم پیشنهادشون میکنم. موفق باشین
فاطمه
|
1394/02/31 - 00:17
0
0
این کامنت بابت تشکر از آقای نیک منش هست که لطف کردند وقتشونو دراختیارم گذاشتن و در مشاوره تلفنی که امروز باهاشون داشتم راهنماییای خوبی کردند... مرسی بابت برخورد خوب و سعه صدری که در پاسخگویی داشتند
...
|
1394/03/01 - 11:53
0
0
روانشناسی بالینی کودک و نوجوان دکتری هم داره؟میشه ادامش داد؟راهنمایی کنید کدوم دانشگاهها دارن؟ممنون
پاسخ ها
کــــیـــهـــان
|
1394/03/01 - 23:29
سلام بر شما 
ممکنه امسال خوارزمی دکتری کودک بیاره یه پرس و جو بکنید خودتون لطفا :) 

با آرزوی موفقیت
گروه آموزشی کیهان 
ارشد و دکتری روانشناسی
فاطمه
|
1394/03/01 - 17:14
0
0
سلام ....من کم کم دارم دیونه میشم ...باورم نمیشه وقتی درصدامو دیدم شکه شدم ....من عملا افتضاح کردم با این درس خوندم.......الان باید عنی باید چیکار کنم با این همه کتاب که با خوندنشون حتی مجازم نشدم ...یعنی باید کتاباموعوض کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
کــــیـــهـــان
|
1394/03/01 - 22:48
سلام فاطمه 
از اینکه نتیجه کسب شده تون چندان مورد رضایت نیست متاسفیم :( 
بله بهتره بررسی کنید شرایط رو و ببینید که کجای کار اشکال داشته
احتمالا صحبت با یک متخصص در این زمینه میتونه بهتون کمک کنه 
به امید فرداهای روشن :) 

 با آرزوی موفقیت 
گروه آموزشی کیهان 
ارشد و دکتری روانشناسی
سارا
|
1394/03/04 - 21:20
0
0
با سلام و خسته نباشید. میخواستن ببینم برای قبولی در رشته روانشناسی بالینی چه رتبه ای باید بگیرم.
پاسخ ها
کیهان
|
1394/03/05 - 15:50
سلام سارا

سوالتون کامل نیست، قبولی کجا؟ روزانه یا شبانه؟
اگه کلا منظورتون هست، تا حدود رتبه 300 شانس قبولی داره...


با آرزوی موفقیت 
کیهان 
ارشد و دکتری روانشناسی
شادی
|
1394/03/10 - 21:53
0
0
سلام کیهان عزیز 1.لیسانس روانشناسی عمومی دارم و در حال حاضر در حوزه ی کودکان استثنایی مشغول به کار هستم. اما هنوز برای انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد تردید دارم، بین بالینی و یا کودکان استثتنایی. میتونم نظر شما رو در مورد روانشناسی کودکان استثنایی بدونم؟ 2.آیا شما برای گرایش های علوم تربیتی مثل استثنایی هم پکیج دارید؟ با احترام و مهر :)
پاسخ ها
کــــیـــهـــان
|
1394/03/11 - 14:13
سلام بر شما شادی گرامی 
  1. رشته کودکان استثنایی ظرفیت خیلی محدود و فرصت کاری خیلی محدودی دارد و خب این بد است. اما اگر خیـــــــــــــلی علاقه دارید همین رشته را بروید در صورتی که 50-50 هستید حتما بالینی را انتخاب کنید
  2. نه متاسفانه فقط جزوات دروسی که با بالینی و عمومی مشترک باشند در کیهان موجود است
موفق باشید :) 

گروه آموزشی کیهان 
ارشد و دکتری روانشناسی
زهرا
|
1394/03/14 - 02:58
0
0
سلام.من همین الان با سایت شما اسنا شدم...لیسانس هنر هستم.میخواستم ارشد روانشناسی بالینی شرکت کنم..چن جا خوندم مشکلی نیست برای شرکت در کنکور ارشد..چن تا سوال داشتم..۱می خواستم مطمین شم از اینکه میتونم ارشد بیلینی بخونم ۲-ازمون وزارت بهداشت فقط مخصوص کسانی هست که کازشناس روانشناسی دارند؟۳_اگر کسی در مرحله پایان نامه ارشد باشد و نخواد دفاع کنه مشکلی برای ادامه تحصیل در ارشد روانشناسی ندارد؟اگه جواب دادین....پیشاپیش ی دنیا تشکر ..و ممنون از وقتی که میگذارید
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1394/03/16 - 12:16
سلام بر زهرا کشاورز گرامی
از آشنایی با شما خوشحالیم 
  1. بله میتونید :) 
  2. بله فقط برای اونهاست 
  3. بهرحال باید مدرک لیسانستون رو بگیرید، چه با پایان نامه چه بدون اون 
اطلاعات بیشتر رو میتونید در مشاوره حضوری و یا تلفنی رایگان از همکارانمون بگیرید 

با آرزوی موفقیت
گروه آموزشی کیهان 
ارشد و دکتری روانشناسی
پریسا پارسایی
|
1394/03/19 - 10:40
0
0
با سلام خدمت مشاوران گرامی من دانشجوی ترم پنج روان شناسی بالینی دانشگاه آزادم. چنتا سوال داشتم. 1)ایا معدل تو کنکور تاثیر میذاره .چون تا الان الف بودم و معدل کلم نزدیک به 18 است. 2 ) ایا من امسال از الان شروع کنم میتونم تا بهمن ماه اماده بشم؟ و رشته ی ارشد یکی از دانشگاه های تهران قبول شم؟ یا باید برای سال بعد اماده باشم؟ چون تا الان جدی نمیخوندم تازه شروع کردم.و بالاترین رتبه برای قبولی تو یکی از دانشگاه های تهران چقدر هست؟ ایا امیدی هست؟ یا حداقل برای سال 95 میتونم تلاش کنم و تهران قبول شم؟ چون هدف من سراسری تهرانه .هر رشته و دانشگاهی باشه فرقی نداره .فقط میخوام قبول شم.ممنون اگر پاسخ منو بدید .
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1394/03/22 - 15:20
سلام بر شما دوست گرامی. 1) بله تاثیرگذاره 2) بله میتونید به طور بالقوه. اما بستگی به منابع انتخابی، نوع برنامه ریزی، ساعات مطالعاتی روزانه و سایر عوامل هم داره. 3) امسال تا رتبه 60 برای روزانه و 100 برای شبانه شانس قبولی توی تهران داره ولی این معیار دقیقی نیست و به انتخاب داوطلبان بستگی داره. اگه از الان منابع درست رو انتخاب کنید و روزانه با 3 ساعت مطالعه شروع کنید و بعد به سمت 5-4 ساعت و بعد 8-7 ساعت برید و درست هم مطالعه کنید تا بازدهی بالاتری داشته باشید، شانس بالایی برای قبولی دارید 

موفق باشید :)
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
نازنین
|
1394/04/23 - 13:38
0
0
با سلام میخواستم ببینم کنکور وزارت بهداشت چه زمانی برگزار میشه و اینکه دفترچه اش برای ثبت نام کی میاد?? با تشکر
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1394/04/23 - 21:54
سلام نازنین

کنکور بهداشت معمولا هفته آخر اردیبهشت برگزار میشه و دفترچه اش هم معمولا 3 یا 4ماه قبلش میاد.

موفق باشید :)
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
فاطمه
|
1394/04/23 - 23:44
0
0
سلام من دیپلم تجربی دارم و حالا دانشجوی ترم 3 علوم تربیتی(گرایش آموزش استثنایی) در دانشگاه فرهنگیان هستم. میخواستم بدونم آیا میتونم برای ارشدم رشته گفتار درمانی بخونم؟ اگه نه لطفا بگین چه رشته هایی هستن که آینده روشن و بازار کار خوبی دارن متشکرم
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1394/04/24 - 13:09
سلام فاطمه 

رشته گفتار درمانی در حیطه تخصصی ما نیست متاسفانه نمیتونیم کمکی بهتون بکنیم، رشته های روانشناسی هم آینده ی خوبی میتونن داشته باشن اما آینده روشن شغلی برای شما بستگی به تناسب شخصیت و علاقه ی شما با شغل شما داره.

موفق باشید :)
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
لیلا
|
1394/05/01 - 05:12
0
0
سلام'لطفا پاسخ بدید.بهترین دانشگاه ایران برای رشته ی روانشناسی بالینی کدوم دانشگاس?و رتبه ی کافی برای رشته ی روانشناسی بالینی در دانشگاه تهران'شهید بهشتی'طباطبایی و اصفهان چه رتبه ای است?با تشکر
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1394/05/01 - 21:13
سلام لیلا

دانشگاه ایران شرایط بسیار مطلوبی داره برای روانشناسی بالینی که باید با کنکور وزارت بهداشت قبول بشید، دانشگاه تهران و شهید بهشتی هم جزو بهترین ها هستن.
این رتبه سال به سال تغییر میکنه اما امسال تا رتبه 50 60 در روزانه و تا حدود 70 80 در دوره های شبانه این دانشگاه ها قبول میشن :)

موفق باشید
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
نیما
|
1394/05/12 - 15:29
0
0
باعرض سلام و خسته نباشید من مهر امسال وارد ترم 5 میشم و قصد دارم دورۀ لسانس رو 6 ترمه تموم کنم و حساب کردم ترم 5 باید 24 واحد و ترم 6 بیست واحد بردارم تا واحدها تموم بشه ؛ سوال من این هست که آیا با وجود این شرایط و واحدهای زیاد ، فرصت کافی برای آماده شدن در کنکور وزارت بهداشت 95 هست ؟ یا بهتره امسال رو فقط به امور دانشگاه برسم و خواندن کنکور را از اول تابستان 95 شروع کنم ، یعنی بعد از فارغ التحصیلی . ( در ضمن من اکنون 10 واحد در ترم تابستان هم برداشتم). با تشکر فراوان از سایت بسیار خوبتون
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1394/05/12 - 22:24
سلام نیما

پاسخ سوالتون بستگی به عوامل متعددی از جمله کیفیت مطالعتون، ضریب هوشی، زبانتون، محل تحصیلتون، توانایی کنترل استرس و... داره. به طور بالقوه این احتمال وجود داره که قبول بشید! ولی برای دادن پاسخ قطعی باید همه عوامل بررسی بشه :)

موفق باشید
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
سارا
|
1394/05/19 - 10:39
0
0
سلام.من دانشجو ترم سوم روانشناسی عمومی مقطع کارشناسی هستم.تصمیم به تقویت زبان خود برای کنکور و همچنین آینده تحصیلی و مخصوصا آینده ی شغلی به عنوان یک روانشناس ماهر دارم.میشه به من بگید باید از کجا شروع کنم یا یک منبع خوب به من معرفی کنید. خیلی خیلی ممنونم :)
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1394/05/19 - 10:46
سلام سارا

اولین پیشنهاد ما معمولا شرکت در کلاس زبان هست که خیلی خیلی کمک کننده هست.
دومین پیشنهاد هم برای شما که تصمیم جدی برای موفقیت در مسیر شغلی روانشناسی دارید، مطالعه مقالات و کتاب های روانشناسی(در زمینه ی مورد علاقتون) به زبان انگلیسی هست که زبان تخصصی شما رو به خوبی تقویت میکنه. 

موفق باشید :)
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
سارا
|
1394/05/23 - 19:11
0
0
سلام.میخواستم بدونم علم النفس با ضریب یک چقدر تو رتبه اثر داره؟در ضمن من پاییز ترم3 روانشناسی عمومی رو شروع میکنم و قصد دارم سال 96کنکور بالینی بدم و دیدم ضریب اصول بالینی 3 هست خیلی استرس گرفتم چون من این درس رو ندارم.میخواستم درصورت امکان راهنماییم کنید ک این درس رو کی مطالعه کنم و کلا این که چه کاری از دستم بر میاد؟
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1394/05/24 - 11:08
سلام سارا

همه ی دروسی که در کنکور میان در رتبه موثرن، صفر زدنشون به هیچ وجه به نفعتون نیست.
استرس چرا؟؟ این همه تغییر رشته ای که میان و کنکور میدن، هیچ کدوم از این درسا رو نداشتن! اعتماد به نفس داشته باشید و این درس رو هم همراه با باقی دروس مطالعه بفرمایید.
اگر سوال جزئی تری دارید میتونید تماس بگیرید و از مشاوران ما بپرسید :)

موفق باشید
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
فاطمه بالویی
|
1394/05/24 - 12:24
0
0
سلام خدا قوت , من دانشجوی ترم پنج علوم تربیتی دانشگاه تربیت معلم هستم شدیدا مشتاقم برای ارشد در رشته ی روانشناسی بالینی ادامه تحصیل بدم ,من تصمیم دارم که کنکور ارشد سال ۹۶ رو شرکت کنم برای همین مدنظرم هست که تا سال اینده منابع رو مطالعه کنم و هشت نه ماه تا زمان کنکور اصلی ثبت نام کنم برای کنکور های ازمایشی و گرفتن پکیج کتاب هایی ک شما معرفی میکنید میخاستم از شما که دراین زمینه تجربه ی کافی رو بپرسم ک این روش مناسب هست یا خیر !؟ با توجه ب اینکه انگیزه ی زیادی دارم برای اینکه رتبه ی تک رفمی بیارم ان شاالله و در دانشگاه تهران قبول بشم... و مورد بعدی اینکه که چه منابعی رو مطالعه کنم و همچنین رتبه های قبولی در دانشگاه تهران روازانه و شبانه در رشته ی روانشناسی بالینی کنکور ارشد چند بودن !؟ خیلی ممنون از راهنماییتون
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1394/05/25 - 09:43
سلام فاطمه

روش خوبی هست، فقط خودتون رو خسته نکنید، مطالعه آزاد داشته باشید و لذت ببرید.
منابع پیشنهادی ما:
http://kayhanravan.ir/fa/manabe2.aspx
نتایج کنکور 94 که هنوز نیومده ولی ظرفیت ها رو امسال پایین آورده بودن، میتونید به دفترچه مراجعه کنید.

موفق باشید :)
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
الهام
|
1394/05/30 - 21:57
0
0
با سلام و وقت بخیر. من ورودی 91ارشد بودم دانشگاه شهید بهشتی و الان سنوات ارفاقی هستم یعنی ترم 6 ومیخوام انصراف بدهم . میخواستم بپرسم من الان انصراف بده م تسویه کنم از دانشگاه میتونم دوباره آبان ماه آزمون ارشد دوباره شرکت کنم یا نه یک سال محرومیت هست وسال بعد میتونم ثبت نام کنم ؟
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1394/05/31 - 10:46
سلام الهام

من پرسیدم سوالت رو. شما چون از سهمیه ی استفاده از دوره روزانتون استفاده کردید میتونید روی شبانه سرمایه گذاری کنید.
اینطور که به من گفتن، میتونید شرکت کنید در کنکور، اما در دوره شبانه انتخاب رشته کنید و قبول بشید.
پیشنهاد میکنم از آموزش دانشکدتون بپرسید تا اطلاعات دقیقتری به دست بیارید :)

موفق باشید
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
الهام
|
1394/05/31 - 11:08
0
0
سلام . پس من اول از سوالم مطمعن بشم از دانشکدمون بعد با مشاورای شما تماس داشته باشم برای شروع کار .ممنون
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1394/05/31 - 11:28
میتونید فعلا با فرض اینکه امکان شرکت در کنکور رو دارید با مشاورای ما صحبت کنید و برنامه بگیرید، بعدش با آموزش صحبت کنید و مطمئن بشید :)

موفق باشید
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
مریم
|
1394/06/06 - 12:20
0
0
سلام .میخواستم بدونم رتبه مورد نیاز چه روزانه و چه شبانه برای دانشگاه تهران چنده؟ یعنی دانشگاه تهران تا چه رتبه ای رو قبول میکنه .با تشکر .🌹🌹
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1394/06/06 - 19:14
سلام مریم

ظرفیت دانشگاه تهران روزانه برای امسال 6 نفر و شبانه هم 6 نفر بود. این که تا چه رتبه ای قبول بشید بستگی به شانس و انتخاب بقیه داوطلبا داره...
روزانه شاید تا 10 قبول بشید، شبانه ولی خیلی خیلی متغیره.

موفق باشید :)
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
ثمین
|
1394/06/07 - 23:59
0
0
سلام من دانشجوی ارشد هستم ولی الان میخام انصراف بدم و برای کنکور روانشناسی ارشد شروع به خوندن کنم. به نظرتون وقت کافی دارم. مثلا با روزانه 10 ساعت مطالعه؟ مرسی
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1394/06/08 - 10:32
سلام ثمین

با روزانه 10 ساعت مطالعه قطعا وقت کافی دارید، فقط امیدواریم ارشدی که الان دارید میخونید و میخواید انصراف بدید دوره روزانه نباشه، چون یک سال محروم میشید.

موفق باشید :)
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
ناشناس
|
1394/06/18 - 19:27
0
0
سلام من امسال مدرک کارشناسی مهندسی مواد گرفتم از دانشگاه صنغتی اصفهان اما میخوام ارشد روانشناسی عمومی بدم و دانشگاه اصفهان روزانه قبول بشم هنوز شروع نکردم!! بنظر شما میتونم؟؟ حدود چه رتبه ایی میخواد؟؟ خیلی ممنون میشم کمکم کنید باتشکر
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1394/06/18 - 20:55
سلام دوست عزیز

به نظر ما قطعا امکان قبولیتون وجود داره، فکر میکنم با توجه به ظرفیت های امسال، با رتبه ی حدودا زیر 150 قبول میشید.
حتما یه برنامه ریزی خیلی خوب و یه شیوه مطالعه صحیح رو در پیش بگیرید!
میتونید از امکان مشاوره رایگان ما استفاده کنید و با مشاوران ما صحبت کنید :)
02166475618 الی 20

امیدواریم موفق باشید :)
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
زهرا
|
1394/06/19 - 14:44
0
0
با سلام قصد دارم در گرایش مشاوره خانواده سراسری شرکت نمایم ولی دسترسی به منابع کار بسیار سختی است .وقتی به دانشکاه تهران رفتم هر کسی 40 الی 50 کتاب معرفی کرد که خواندنش کار نشدنی بود اگر ممکن است اصلی ترین منابع را بیان نمایید بسیار سپاسگزارم
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1394/06/20 - 10:59
سلام زهرا

لطفا ایمیلتون رو چک کنید.

موفق باشید :)
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
فائزه
|
1394/06/21 - 13:38
0
0
سلام. من کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی ارومیه قبول شدم البته با رتبه 18 و تراز 7000 . می خواستم بدونم شانس اینو دارم که در تکمیل ظرفیت از دانشگاه تبریز قبول بشم. مخصوصا که شنیدم دانشگاه آزاد ارومیه مجوز ارشد این رشته رو نداره.
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1394/06/21 - 14:03
سلام فائزه

متاسفانه پاسخ سوالتون رو نمیدونم، اما کامنتتون رو منتشر میکنم تا سایر دوستان اگر اطلاعاتی داشتن با ما در میون بذارن :)

موفق باشید
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
علی
|
1394/06/23 - 09:08
0
0
سلام من بطور ناخواسته کارشناسی میکروبلیولوژی خوندم و از ابتدا به روانشناسی خیلی علاقه داشتم و تویه مجموعه کار میکنم که کار مصاحبه انجام میدم مدت 14 سال مطالعات متفرقه داشتم و بصورت تجربی هم گاهی اوقات مشاوره خانواده میکنم سه ساله میخام امتهان بدم ولی هنوز نتونستم منابع مشخص را برای مطالعه پیدا کنم و از طرفی نمیدونم آزمون مشاوره بدم یا روانشسناسی اگر براتون امکان داره راهنمایی بفرمائید -به هر طریقی که صلاح می دونید ممنونم-41ساله از اصفهان
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1394/06/23 - 11:24
سلام دوست گرامی

خیلی خوشحالیم که شما هم به سایت ما سر میزنید و پیگیر علاقه تون هستید :)
منابع کنکور که در لینک زیر هست:
http://kayhanravan.ir/fa/manabe2.aspx
من خودم همین منابع رو مطالعه کردم و قبول شدم.
اما به شما پیشنهاد میکنم تماس بگیرید و به صورت رایگان و تلفنی، یک جلسه مشاوره داشته باشید:
02166475618 الی 20
مشاورای ما به خوبی راهنماییتون میکنن :)

موفق و مؤید باشید
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
محسن1
|
1394/06/23 - 11:28
0
0
با سلام نخواستم بخاطر این مشاوره تلفنی بگیرم من شروع به خوندن ارشد روانشناسی بالینی وزارت علوم کردم منابع را مشخص کردم و بعضی کتب که به صورت چند جلدی و منبعی هستند با عدد1-2-3 مشخص کردم که در شکل مشخص هستن هر هفته قرار میذارم از هر درس یک فصل بخونم و این که همه کتب رو دارم برنامه ریزی من هفته اول فصل یک همه کتاب ها هفته دوم فصل دوم همه کتاب ها لطفا اگر نقصی در برنامه من هست رو بگید اینم عکس برنامه زمانی اجرای دروس http://uupload.ir/files/kwnh_غلوم.jpg
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1394/06/23 - 12:25
سلام محسن

من جزو مشاوران نیستم و متاسفانه نمیتونم کمکی بهتون بکنم :(
بهتره تماس بگیرید و با مشاورا صحبت کنید :)

موفق باشید
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
احمد
|
1394/07/06 - 20:45
0
0
با سلام و خسته نباشید خدمت شما مشاوران عزیز من به صورت تلفنی با شما مشاوره اولیه رو انجام دادم و مصمم شدم که سریعا جزوات رو تهیه کنم اما یه تردیدی برام پیش اومده که نمیدونم باید چکار کنم لطفا منو راهنمایی کنید (البته موقع مشاوره تلفنی این مشکلات تو ذهنم نبود که مطرح کنم ولی بعد که همه مطالب سایت رو خوندم مجبور شدم اینجوری مزاحمتون بشم) موضوع اینه که اولا من تغییر رشته ای هستم و میخوام ارشد بالینی بخونم از طرفی متاهل هستم و دارای یک فرزند 5 ساله و هر روز 6 بعدازظهر تازه از محل کار به منزل میرسم و با توانی که از خودم سراغ دارم بیشتر از روزی 4 ساعت نمیتونم مطالعه داشته باشم از طرفی محیط کاریم جوریه که شرایط مطالعه وجود نداره در مشاوره تلفنی همکاران شما فرمودند چون تغییر رشته ام باید در کنار جزوات ،کتابهای مرجع رو هم بخونم حالا سوال من اینه با توجه به این شرایط و هم اینکه حدودا 7 ماه به کنکور مانده به نظر شما من اصلا فرصت میکنم تمام کتابهای مرجع و جزوات شما رو بخونم و به نظر شما بهتر نیست امسال فقط رو خوندن کتابهای مرجع متمرکز شم و سال دیگه تواما با جزوات پیش برم تا بتونم تو کنکور96 موفق بشم اینم بگم که منکر برنامه ریزی نیستم اما شرایطی رو هم که براتون گفتم غیر قابل انکاره و واقعیتش چون تو سایتتون خوندم که هر سال جزواتتون ویرایش میشه میترسم اگه قبول نشم سال بعد این جزوات دیگه کارایی لازم رو نداشته باشند. لطفا راهنماییم کنید . از اینکه مطلبم طولانی شد عذر خواهی میکنم . با تشکر
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1394/07/06 - 23:04
سلام دوست عزیز. 
اگر شما از این روزها مطالعه را شروع کنید میتوانید از حدود 220 روز باقی مانده نهایت بهره را ببرید. از این تعداد، 200 روز را هم که خوب مطالعه کنید میتوانید چیزی حدود 800 ساعت مطالعه مفید به گفته خودتان تولید کنید که این حجم مطالعاتی برای رسیدن به تسلط نسبی روی منابع ما (برای هر درس: مرور سریع یک کتاب بعلاوه ی مطالعه ی بیش از دو تا سه دور جزوات) کافی‌ست. در این صورت شما شانس قبولی در همین کنکور را نیز دارید. توصیه می‌کنیم کار را شروع کنید. البته در صورتی که تردید شما ادامه پیدا کرد و شما 30 روز دیگر را از دست دادید دیگر توصیه مان این خواهد بود که کنکور امسال را فراموش کنید(با توجه به اینکه بیش از حدود 600 ساعت نمیتوانید مطالعه کنید). عرایضی که خدمت شما ارائه شد مبتنی بر برنامه‌ریزی های انجام شده برای داوطلبان پیشین با شرایط مشابه شما بوده است. 
پیروز و شادکام باشید 
فلاح
المیرا
|
1394/07/08 - 17:54
0
0
سلام به شما دوست عزیز سوالات و پاسخهای کاملتون رو خوندم و تا حد زیادی بهم کمک کرد من کارشناسی فیزیک هسته ای هستم و تصمیم گرفتم تغییر رشته بدم و با توجه به اینکه متاهلم ومیخوام محل تحصیلم در محل زندگیم باشه و با جستجویی ک کردم و علاقه ای هم که دارم رشته روانشناسی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین رو انتخاب کردم میخوام سریعتر منابع رو تهیه کنم و شروع به خوندن کنم.سوالی ک دارم اینکه باتوجه به این شرایط آیا امکان قبولی برام تواین رشته و همین دانشگاه وجودداره و باید چکارکنم تا موفق بشم.ممنون از راهنماییتون
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1394/07/09 - 15:03
سلام المیرا

خیلی خوشحالیم که تونستیم کمک کنیم تصمیم تقریبا بزرگی تو زندگیتون بگیرید :)
امکان قبولی که وجود داره! اما بهتره تماس بگیرید و به صورت رایگان یک جلسه مشاوره داشته باشید، مشاوران ما همه از رتبه های برتر کنکور هستن و خیلی خوب و کامل میتونن راهنماییتون کنن.
حتما روز شنبه تماس بگیرید :)
02166475618 الی 20

موفق باشید
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
ساحل
|
1394/07/09 - 13:06
0
0
با سلام خدمت دوستان زحمت کش مزاحم شدم بپرسم آیا جزواتی که ما الان از سایت شما تهیه کنیم برای سال دیگه می توان آن را مورد استفاده قرار داد یا خیر در خصوص کتابهای مرجع هم میخواستم بدونم کتابهایی که در حال حاضر تو سایت معرفی شده برای سال دیگه هم کارایی داره یا خیر سوال آخر اینکه من با افراد زیادی صحبت کردم و هر کی یه منابع ای رو معرفی میکنه یکی میگه مثلا فقط کتابهای هیلگارد رو بخون یکی میگه برای تسلط به زبان فقط رو کتاب 504 وقت بذار و غیره ، حالا با توجه به این همه متنوع بودن نظرات آیا به نظر شما جزوات و کتابهای مرجع ای که معرفی کردید پوشش دهنده همه نیازهای کنکور ارشد هست یا خیر ، ببخشید اینقدر صریح صحبت کردم قصد م جسارت نیست فقط میخوام با اطمینان بالا جلو برم نه با اگر و شاید بازم از سایت خوبتون ممنونم و به شما خسته نباشید میگم
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1394/07/09 - 15:19
سلام ساحل

در خصوص جزوات که خب هر سال متناسب با کنکوری که برگزار شده یک سری اصلاحات توشون ایجاد میکنیم و آپدیت میشن اما تغییرات اونقد زیاد نیستن معمولا.
در مورد لیست کتاب های مرجعی که معرفی کردیم هم تغییرات زیادی پیش بینی نمیکنیم، شاید مثلا یه کتاب رو حذف کنیم یا یه کتاب رو اضافه کنیم، در همین حد.
در خصوص اطمینان به لیست کتاب های مرجع معرفی شده، حق با شماست، هر کسی یه نظری میده و اگر بخواید به همه این نظرات گوش بدید هرگز نمیتونید مطالعه رو شروع کنید و موفق بشید. بهتره به یکی اعتماد کنید و تا آخر باهاش پیش برید.
من خودم لیست کتاب های مرجع معرفی شده تو سایت کیهان رو پارسال خوندم و با اطمینان بهتون میگم این لیست کامل بود و در کنکور سوالی خارج از این منابع نیومد. به عنوان یه دوست بهتون میگم: میتونید به این لیست اطمینان کنید.
چقدر جوابم طولانی شد! :))

موفق باشید :)
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
مژگان
|
1394/07/10 - 21:47
0
1
سلام.من میخواستم وقت مشاوره تخصصی بگیرم اما من کارمندم و صبح ها نمیتونم تماس بگیرم باید چکار کنم؟ و خیلی دوست داشتم با آقای فلاح باشه چون ایشون ۴ماه پیش منو امیدوار کردن و الان تازه میخوام جزوه بخرم و جزوات رو شروع کنم البتهمنابع رو یه دور سرعتی کردم چون تغییر رشته ای هستم.
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1394/07/11 - 20:46
سلام مژگان

خب ساعت کاری ما از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر هست، سعی کنید تو همین ساعات یه تماسی داشته باشید دیگه :)
در رابطه با مشاوره هم باید باهاشون تلفنی هماهنگ کنید که میخواید با کی باشه و... 

موفق باشید :)
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
زینب
|
1394/07/14 - 10:51
0
0
سلام وقت بخیر من جزوها رو گرفتم ولی خیییلی خلاصه و تلگرافی مطالب گفته شده و واقعا درک و انسجام ذهنی اونها سخته برام واقعا چطور باید این جزوهارو خوند؟؟؟؟ به نظرتون باید منابع رو هم بگیرم؟!!!
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1394/07/14 - 14:57
سلام زینب

جزوه ها مثل کتاب نیستن که به تفصیل همه مباحث توشون توضیح داده باشه، شما اگر تغییر رشته ای هستید ممکن هست براتون سخت باشه درک مطالب، که ما به تغییر رشته ای ها همیشه توصیه میکنیم در کنار این جزوات برای هر درس یک کتاب مرجع رو به صورت روزنامه ای مطالعه کنن تا در جریان درس ها قرار بگیرن و بعد جزوات رو خیلی خوب و دقیق بخونن و مرور کنن :)

با آرزوی موفقیت
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
خورشید
|
1394/07/25 - 23:28
0
0
سلام ،خسته نباشید، ممنون از راهنمایی هاتون من دو تا سوال داشتم از حضورتون ، اول اینکه من مدرک فوق دارم از دانشکده فنی، میخوام امسال تو کنکور ارشد روانشناسی بالینی وزارت علوم شرکت کنم میخواستم ببینم این منابعی که نوشتین هم برا وزارت علومه هم بهداشت؟ دوم اینکه با مدرک فوق بالینی از وزارت علوم میشه تو دکترای بهداشت شرکت کرد یا نه؟ ممنون
پاسخ ها
گروه آموزشی کیهان
|
1394/07/26 - 19:14
سلام خورشید 

پاسخ سوال اولتون این هست که منابع وزارت علوم و وزارت بهداشت متفاوت هستن، ما لیست منابع وزارت بهداشت رو هم داریم روی سایت، اما شما نمیتونید تو کنکور وزارت بهداشت شرکت کنید متاسفانه :)
پاسخ سوال دومتون هم این هست که بله! امکان شرکت وجود داره اما باید رزومه تون رو در دوره ارشد خیلی قوی کنید و مخصوصا رزومه بالینی به دست بیارید.
برای گرفتن پاسخ های دقیقتر میتونید تماس بگیرید و از امکان مشاوره رایگان ما استفاده کنید :)
02166475618 الی 20

موفق باشید
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی