.
تبلیغات
گروه خبري : عمومي
تاريخ انتشار : 1398/03/23
كد :21479

📣 کنکور چطور بود؟ (تبادل نظر پیرامون کنکور کارشناسی ارشد 98) (1398/03/23)

جزوات کنکور ارشد بالینی, منابع کنکور ارشد بالینی, منابع کنکور کارشناسی ارشد بالینی, منابع کنکور ارشد روانشناسی, منابع ارشد روانشناسی, منابع ارشد بالینی, منابع کارشناسی ارشد روانشناسی, منابع کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی
همراهان عزیز، خسته نباشید!

امیدواریم امروز بعد از همۀ تلاش ها و مطالعه و تحمل استرس در چندین ماهِ گذشته، نتیجه تلاش هاتون رو در آزمون گرفته باشید :)

در این صفحه می تونید نظراتتون رو در خصوص سختی یا آسانی سوالات، تست های زبان، مدت زمان آزمون و تعداد سوالات و .... با ما و سایر داوطلبان در میون بذارید.


خبرهای اولی حاکی از آن است که:
  • سوالات بسیار مبهم بوده اند.
  • سطح سختی آزمون نسبت به سال های گذشته بالاتر بوده است.

نظر شما چیست؟
 

 

تیم مشاوران و مدرسین کیهان در حال آماده سازی تحلیل دقیق و کاملی از سوالات کنکور امسال هستند. این مطالب را در لینک زیر بخوانید.
لازم به توضیح است که این صفحات در ساعات و روزهای آینده، دائماً در حال به روز رسانی خواهند بود و مطالب و فایل های صوتی به آنها اضافه خواهد شد.

 

جزوات کنکور ارشد بالینی, منابع کنکور ارشد بالینی, منابع کنکور کارشناسی ارشد بالینی, منابع کنکور ارشد روانشناسی, منابع ارشد روانشناسی, منابع ارشد بالینی, منابع کارشناسی ارشد روانشناسی, منابع کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی

لطفاً ما رو هم با یکی از روش های زیر، از رتبه هاتون باخبر کنید!  :)
 

  • پیام به تلگرام کیهان به شماره ی 09190095870
  • تماس با دفتر گروه: 02166475618 الی 20
  • یا کامنت در همین صفحه!
برای مشاهده گزارش عملکرد کیهانی ها در کنکور ارشد 98، روی عکس کلیک کنید.

کنکور کارشناسی ارشد, اعلام نتایج, انتخاب رشته, انتخاب رشته ارشد, زمان انتخاب رشته ارشد, دفترچه انتخاب رشته ارشد, اعلام نتایج کنکور, کنکور کارشناسی ارشد, نتایج کنکور, نتایج کنکور کارشناسی ارشد,نتایج کنکور کارشناسی ارشد, نتایج کنکور ارشد, منابع ارشد روانشناسی, انتشار نتایج اولیه کنکور ارشد, زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی, کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی, منابع ارشد روانشناسی, منابع کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی, منابع ارشد بالینی



 

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی

 

مطالب مرتبط:




 

کنکور ارشد, کنکور ارشد روانشناسی, کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی, تبادل نظر پیرامون کنکور ارشد روانشناسی, ارشد 98, ارشد روانشناسی 98, منابع ارشد روانشناسی, سختی و آسانی سوالات, مناب کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی, مواد امتحانی کنکور ارشد روانشناسی, کنکور ارشد روانشناسی 98, کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی 98, کنکور ارشد, کنکور ارشد روانشناسی, کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی, تبادل نظر پیرامون کنکور ارشد روانشناسی, ارشد 98, ارشد روانشناسی 98, منابع ارشد روانشناسی, سختی و آسانی سوالات, مناب کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی, مواد امتحانی کنکور ارشد روانشناسی, کنکور ارشد روانشناسی 98, کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی 98, 
جزوات کنکور ارشد بالینی, منابع کنکور ارشد بالینی, منابع کنکور کارشناسی ارشد بالینی, منابع کنکور ارشد روانشناسی, منابع ارشد روانشناسی, منابع ارشد بالینی, منابع کارشناسی ارشد روانشناسی, منابع کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی, جزوات کنکور ارشد بالینی, منابع کنکور ارشد بالینی, منابع کنکور کارشناسی ارشد بالینی, منابع کنکور ارشد روانشناسی, منابع ارشد روانشناسی, منابع ارشد بالینی, منابع کارشناسی ارشد روانشناسی, منابع کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی

تعداد بازديد : 6552
نظرات بينندگان
غیر قابل انتشار : 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته : 171
محدثه
|
1398/05/02 - 05:21
0
0
سلام مجدد ممنون از پاسخگوییتون کیهان جان شما اطلاع دارید امسال چند نفر در کنکور ارشد مشاوره شرکت کردند؟؟؟
پاسخ ها
کیهان
|
1398/05/02 - 16:43
سلام مجدد محدثه


نه متاسفانه اطلاع دقیقی نداریم :(
روانشناسی رو میدونم نزدیک به 50 هزار نفر بودن ولی مشاوره رو دقیقا نمیدونم.


موفق باشید
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!

 
امين
|
1398/04/30 - 13:15
0
0
سلام ببخشيد دوباره مزاحم ميشم. خواهش ميكنم تو اين موضوع به بنده كمك كنيد. آنهايي كه به شما گفتند كليد نهايي اصلاح شده كجا بودند؟ تو اين صفحه كه كسي چيزي نگفته اگه تو كامنت صفحه هاي ديگه هم هست اين كامنت ها با ايميل ثبت شده. چطور دسترسي به اين افراد وجود نداره ؟ خواهش ميكنم كمك كنيد به جواب سوالم برسم و مطمين شم. بازم ممنون.
پاسخ ها
کیهان
|
1398/04/30 - 14:58
سلام امین


چیزی که از برخی از مخاطبا شنیدیم نهایتاً در حد 2 یا 3 تست تغییر کرده.
متاسفانه هیچ دسترسی ای بهشون وجود نداره برای ما.
 

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!


 
محدثه
|
1398/04/27 - 15:09
0
0
سلام وقت بخیر من در ککنکور مشاوره امسال با سهمیه 5درصد جانبازی رتبه 30و بدون سهمیه رتبه 222 رو بدست اوردم با تراز 6703 ایا امکان قبولی در دوره ی روزانه دانگشاه های شهریتانی هایی مثل بجنورد اردکان یا گلیلان رو دارم؟؟
پاسخ ها
کیهان
|
1398/04/27 - 20:16
سلام محدثه

بله احتمالش وجود داره :)


گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
فاطمه
|
1398/04/27 - 07:45
0
0
سلام با رتبه 185بالینی کجاها احتمالش بالاس؟ميشه روزانه بالینی کرمان قبول شد؟
پاسخ ها
کیهان
|
1398/04/27 - 11:27
سلام فاطمه


احتمال قبولی روزانه کرمان وجود داره :)


موفق باشید
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
امین
|
1398/04/25 - 16:26
0
0
به نظرتون این احتمال صفره که در حق تعداد زیادی از داوطلبان این بی عدالتی و اشتباه اتفاق افتاده باشه ؟ اگر احتمال بسیار کمی هم وجود داشته باشه بیایید تلاش کنیم و تا جایی که میتونیم کمک کنیم که این همه زحمت و آرزو خراب و این همه امید نا امید نشه، ممنون.
امین
|
1398/04/25 - 15:35
0
0
واقعا معذرت میخوام که اینقدر در مورد یک موضوع زیاد مزاحم میشم ولی واقعا برام خیلی مهم و سرنوشت سازه. اینکه در مورد اصلاح کلید اولیه گفتید: "ما اطلاعات متناقضی از کیهانی ها دریافت کردیم. برخی گفتن تغییرات اعمال شده..." خواهش میکنم از این اون کیهانی هایی که گفتند تغییرات اعمال شده بپرسید این تغییرات تو چه درسها و چه سوالهایی بوده ؟ بازم ببخشید.
پاسخ ها
کیهان
|
1398/04/26 - 15:35
سلام امین


متاسفانه من دسترسی ای نمیتونم به این افراد داشته باشم. اما کامنتتون رو منتشر میکنم تا خودشون ببینن و پاسخ بدن :)
 
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
میلاد
|
1398/04/24 - 22:30
0
0
سلام. کسی اطلاع داره کلا گروه روانشناسی چند نفر شرکت کردن؟
پاسخ ها
کیهان
|
1398/04/26 - 12:00
سلام میلاد


حداقل 45 هزار نفر رو من خبر دارم. شاید بیشتر از این هم بوده باشن.

موفق باشید :)
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
امین
|
1398/04/23 - 11:21
0
1
این احتمال وجود نداره که در تصحیح پاسخنامه تعدادی از داوطلبین اشتباه رخ داده باشه و برا اونا از کلید اصلاح نشده استفاده کرده باشند؟ اگه معلوم میشد حداقل برا بچه های کیهان که معترض کلید بودند برا همشون از یک کلید استفاده شده، دیگه امیدی وجود نداشت.
پاسخ ها
کیهان
|
1398/04/23 - 12:39
سلام مجدد امین


خیلی بعید هست که در تصحیح پاسخنامه ها چنین خطایی رخ بده. وقتی کلید رو تغییر میدن، همه ی پاسخنامه ها رو از اول تصحیح میکنن. ممکن نیست نصفش رو با یه کلید تصحیح کنن و نصفش رو با یه کلید دیگه...

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
امین
|
1398/04/22 - 16:23
0
0
با سلام مجدد. کیهان عزیز و مهربان چرا کسی پیگیر کلید اشتباه سازمان سنجش نیست ؟ اون اطلاعات متناقضی که گفتید قابل پیگیری نیست ؟ نمیشه با بچه هایی که گفتند کلید اصلاح شده ارتباطی داشت ؟ اینکه کلا دو تا اصلاح در کلید انجام بشه اونم برا دوتا سوال ساده و بدون کوچکترین ابهام رشد، براتون عجیب نیست؟
پاسخ ها
کیهان
|
1398/04/23 - 11:08
سلام امین


واقعیتش ما حتی انتظار تغییر همون اصلاحات در کلید رو هم نداشتیم. سازمان سنجش معمولاً در کلید تغییر خاصی ایجاد نمیکنه. الان که رتبه ها اعلام شده که دیگه حتی یک درصد هم احتمال ایجاد تغییرات بیشتر در کلید و تغییر دادن کل نتایج وجود نداره.

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
محمدرضا
|
1398/04/22 - 15:22
0
0
سلام خدمت موسسه عالی کیهان با رتبه ۱۲۶۵ میشه آزاد تهران مرکز بالینی قبول شد ممنون
پاسخ ها
کیهان
|
1398/04/22 - 16:00
سلام محمدرضا


احتمالش وجود داره :)
 
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
میلاد
|
1398/04/21 - 13:58
0
0
ببخشید یه سوال دیگه. پردیس خو دگردان چه جوریه کلاسهاش؟ من چون کارمندم اگر پردیس ساعت و روزش بعد از ساعت کاری باشه خیلی خوبه. روال خاصی داره برگذاری کلاس هاش؟
پاسخ ها
کیهان
|
1398/04/22 - 12:32
سلام میلاد


متاسفانه اطلاع دقیقی در این مورد ندارم اما حدس میزنم مناسب افراد شاغل باشه :)

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
میلاد
|
1398/04/21 - 13:32
0
0
سلام. من تغییر رشته ای هستم. اطلاعاتم کمه. میشه با ارشد عمومی دکترا بالینی رفت؟ ازونجایی که برای روان درمانی نیاز به دو مدرک تو این حوزه هست و من کارشناسی کامپیوتر خوندم خب قاعدتا حتما باید دکترا برم. جواب بدین ممنون میشم
پاسخ ها
کیهان
|
1398/04/22 - 12:21
سلام میلاد


خیلی خوشحالیم که یه تغییر رشته ای دیگه هم داره به جمعمون اضافه میشه :)
با ارشد عمومی میشه دکتری بالینی رفت اما خب نیاز هست در طول دوره ارشد رزومه ی کار بالینی جمع کنید. دو مدرک روانشناسی نیاز هست اما مهم «روانشناسی» بودنش هست، گرایش بالینی یا عمومی فرقی نمیکنه.

موفق باشید
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
نیما
|
1398/04/20 - 21:01
0
1
سلام با رتبه ۱۳۰۰ بالینی آزاد کرمانشاه قبول میشم با تشکر
پاسخ ها
کیهان
|
1398/04/22 - 11:27
سلام نیما


به احتمال زیاد بله.


موفق باشید :)
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
ناشناس
|
1398/04/22 - 20:36
ممنون از راهنماییتون. من کارمند بانکم. یه کم سخته تو این راه قدم بردارم. اما به هر حال علاقه است ...
اعظم
|
1398/04/18 - 21:47
0
0
سلام وقت بخیر من رتبه 302 بالینی رو آوردم آیا میتونم دوره روزانه دانشگاه سمنان رو بیارم؟
پاسخ ها
کیهان
|
1398/04/19 - 13:38
سلام اعظم


دوره روزانه کمی بعید هست با توجه به قبولی های سال های گذشته :)

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
امین
|
1398/04/18 - 20:32
0
0
ببخشید اطلاع دارید بچه های کیهان که تو همین صفحه شدیدا به کلید آزمون معترض بودند اوضاع کارنامشون چطوره؟ لطفا یک نفر جواب بده.
پاسخ ها
کیهان
|
1398/04/19 - 13:25
سلام امین


ما اطلاعات متناقضی از کیهانی ها دریافت کردیم. برخی گفتن تغییرات اعمال شده، برخی هم گفتن با همون کلید اولیه تصحیح شده پاسخنامه هاشون...
من کامنتتون رو منتشر میکنم تا بقیه ببینن و پاسخ بدن :)
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
معترض
|
1398/04/19 - 15:37
خیر رسیدگی نکردند متاسفانه من نمیدونم چطور اینهمه حجم اعتراض و البته با وجود مدارک و مراجع مستند بی پاسخ موند فقط تو مملکت ما اینقد راحت با زحمت و زندگی افراد بازی میشه طبق پاسخنامه ای که در کارنامه ارائه شده فقط دوتا از سوالات که اگه حضور ذهن داشته باشم 72 و 78 بود به صورت دوجوابه منتشر شده... یعنی در کلید پاسخ صحیح گزینه 1و4 هر دو رو نوشته... که انگار همین بوده کل رسیدگی شون... مثلا درس فیزیولوژی و بالینی با اونهمه ابهام رو ترجیح دادن همونطور بذارن باشه!
زهره رفیعی
|
1398/04/19 - 17:50
سلام نه اصلا من درصدام پایین تر از اون چیزی بود که حساب کردم مثلا 40 آسیبم شده 26 همه درصدام به جز رشد 5 الی 10 درصد پایین تر اومده و زبانم ک مطمئن 50 زدم 35شد... حالم از همه چی داره بهم میخوره از همه چی.
عباس
|
1398/04/18 - 19:01
0
0
با سلام با رتبه 1200 بالینی میشه دانشگاه ازاد واحد علوم تحقیقات تهران قبول شد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
پاسخ ها
کیهان
|
1398/04/18 - 19:19
سلام عباس


آماری که من شنیدم تا حدود 700 احتمال قبولی علوم تحقیقات هست... بالاتر از 700 احتمالش پایین هست.

موفق باشید :)

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
امین
|
1398/04/18 - 18:34
0
1
سلام. با وجود بحث برانگیز بودن کلید آزمون امسال با کمال تعجب میبینم کارنامه منو با همون کلید غلط بدون هیچ تغییری تصییح کردند !هنوز تو شوکم.
پاسخ ها
هزار نفر دیگه
|
1398/04/19 - 09:43
دقیقا همینطوره
فاطمه پهلوان زاده ایرانی
|
1398/04/18 - 08:45
0
0
باعرض سلام وخسته نباشید بارتبه 1179 در روانشناسی تربیتی امکان قبولی شبانه دانشگاه باهنر کرمان هست؟
پاسخ ها
کیهان
|
1398/04/18 - 13:45
سلام فاطمه


بله بله کاملا احتمالش وجود داره :)

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
محمد
|
1398/04/17 - 21:49
0
0
با سلام با رتبه ۱۱۰۰ بالینی میشه غیرانتفاعی علم وفرهنگ قبول شد ، ممنون میشه جواب بدین
پاسخ ها
کیهان
|
1398/04/18 - 12:57
سلام محمد


تا حدود 400 یا 500 احتمال قبولی علم و فرهنگ بالاست. اما با 1100 کمی بعید به نظر میرسه...

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
داوطلب
|
1398/04/17 - 16:44
0
0
امسال كيهان رتبه برتر داشته?
پاسخ ها
کیهان
|
1398/04/17 - 17:35
سلام داوطلب


بله، مثل هر سال :)
کمی زمان میبره تا رتبه هاشون رو به ما اعلام کنن.
داریم کم کم این صفحه رو آپدیت میکنیم:

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
اسما
|
1398/04/07 - 20:13
0
0
سلام روز بخیر یه سوال داشتم من تمام درصدام51 هستش خیلی جالبه حتی یه درصدم کم و زیاد نیست فقط فیزیولوژی 24 زدم امیدی هست روزانه هر نقطه ای شد بیارم؟ تو سایتتون با توجه به کنکورای اخیر که یه چیزی حدود 300 اینا میشم من چطوری بفهمم بچه های سهمیه دار با این درصدا کجا قبول شدن؟ چون سهمیه 5 درصد دارم کارنامه ها هست ولی شهرایی که قبول شدن نیست شما اطلاعی از مطلبی که عرض کردم دارید؟ تو سایت محل قبولی رو از کجا پیدا کنم؟
پاسخ ها
کیهان
|
1398/04/07 - 20:19
سلام اسما


من اطلاعی در خصوص سهمیه ها ندارم متاسفانه.
کمتر از یک هفته به اعلام نتایج اولیه باقی مونده، بهتره صبر کنیم ببینیم در عمل چه اتفاقی میفته. الان هرچی بگیم گمانه زنی هست و نادقیق :)

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
کنکوری
|
1398/04/06 - 09:45
0
0
سلام با توجه به اینکه خوندم مسئولین این سایت رتبه های برتر هستند و احتمالا در دانشگاه های خوب دولتی درس خوانده اند ، می خواستم بپرسم در حال حاضر کلاس های ارشد در دانشگاه های دولتی ( مثلا مقاطع روزانه وشبانه دانشگاه شهید بهشتی یا تهران) در چه روزهایی برگزار می شود؟ و معمولا دو روزه ارائه می شود یا بیش از دو روز در هفته؟ این موضوع برای امثال من که شاغل هستند و دغدغه مرخصی گرفتن دارن خیلی مهمه و از طرفی در از طریق تلفن و سایت این دانشگاه ها نتونستم اطلاعاتی بدست بیارم .... ممنون میشم توضیح بفرمایید
پاسخ ها
کیهان
|
1398/04/06 - 12:17
سلام کنکوری


ببینید روزهای کلاس ها هر ترم متغیر هست اما معمولا دو یا سه روز در هفته هست. مثلا من دانشگاه علامه بودم (روزانه)، یه ترم روزهای شنبه و یکشنبه برگزار میشد کلاس هامون. یه ترم دیگه یکشنبه و دوشنبه بود. دانشگاه تهران کمی بی نظم تر بود و ممکن بود سه روز در هفته باشه کلاس ها و به صورت پراکنده...

موفق باشید :)

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
انسی
|
1398/04/04 - 14:31
0
2
من فکر می کنم یکی از دلایلی که باعث شده طراحان، هر سال سوالات رو سخت تر کنن تعداد زیاد داوطلبان کنکور روانشناسی هست بخصوص داوطلبانی که از سایر رشته ها بودن. فکر می کنم تب روانشناسی فراگیر شده و طراحان میخوان کسانی که واقعا مطالب رو فهمیدن ، بتونن جواب بدن. من تربیتی کنکور دادم و تقریبا همه رو 40 درصد زدم و امیدی به قبولی ندارم.تو اکثر سوالها دو تا گزینه مشابه بود و نمیدونستم کدوم رو باید بزنم.خیلی سخت بود.😞
گوزل
|
1398/04/02 - 20:18
0
2
باید سر جلسه سیا نرمه نرمه میرفتیم آخه چرا چرااااااااااااااااا😐😐
مریم
|
1398/04/02 - 01:43
0
0
سلام به نظرتون با درصدهای تقریبی که صددرصد مطمئن نیستم روی برخی از سوالات که ایا ازشون رد شدم یانه کدوم گزینه رو زدم ،اخه درصدهام با توجه به پاسخنامه کیهان بار اول تقریبا خوب بود وبا هربررسی کمتر میشه باتوجه به پاسخنامه سازمان سنجش بلاخره این درصدها بدست اومد زبان ۳۰ آمار ۳۳-۲۵، رشد ۴۵-۵۰ استثنایی ۴۰-۴۵ بالینی ۴۰-۲۵ ،فیزیولوژیک ۴۰-۳۳ علم النفس ۶۰-۳۳ اینها درصدهای منن بار اول محاسبه ، درصدهای دوم ودرصدهای اولی دفعات بعدی وطبق پاسخنامه سازمان سنجش واقعا موندم اصلا جایی قبول میشم
پاسخ ها
کیهان
|
1398/04/02 - 10:58

پاسختون رو برای کامنت قبلیتون نوشتم :)
 
مریم
|
1398/04/02 - 01:33
0
0
سلام به نظرتون با درصدهای : زبان :۳۰ رشد ۴۵ استثنایی ۴۵ امار۲۵ فزیو لوژیک۳۸ علم النفس ۳۳ بالینی ۴۰ احتمالش هست جایی قبول شم یا به طور تقریبی چه رتبه ای کسب می کنم
پاسخ ها
کیهان
|
1398/04/02 - 10:56
سلام مریم



میانگین موزونِ درصدهاتون رو با استفاده از فایل موجود در لینک زیر به دست بیارید. برای رتبه دو رقمی باید حداقل بالای 50 باشه میانگینتون :) (البته واقعا ممکن هست امسال میانگین موزون ها خیلی متفاوت با سال های قبل باشه با میانگین موزون پایینتر، تراز بیشتری نسبت به سال های قبل بیارین و در نتیجه رتبه ی بهتری به دست بیارین... )

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
مریم
|
1398/04/03 - 21:09
ممنونم ازتون. یعنی اگه میانگین موزونها متفاوت باشه امکانش هست قبول بشم 🙏
عاطفه
|
1398/04/09 - 23:08
سلام عزيزم ان شا الله موفق بشي شما تونستي ميانگين نمراهانو حساب كني؟!
وحید
|
1398/03/30 - 14:42
0
0
با سلام. با این درصدا به نظرتون احتمال اومدن رتبه م تو چه محدوده ای میتونه باشه. زبان ۵۰، بالینی ۳۵،رشد۴۰،آسیب ۵۰،آمار ۶۰،فیزیولوژی ۵۰ علم النفس ۳۸.با تشکر
پاسخ ها
کیهان
|
1398/03/31 - 21:34
سلام وحید


میانگین موزونِ درصدهاتون رو با استفاده از فایل موجود در لینک زیر به دست بیارید. برای رتبه دو رقمی باید حداقل بالای 50 باشه میانگینتون :)
سلام
|
1398/03/30 - 11:25
0
0
سلام خسته نباشید با این درصدا امید به قبولی داشته باشم؟ زبان ۲۵ آمار۵۵ مرضی۵۵ بالینی۲۵ رشد ۴۸ علم النفس۴۸ فیزیولوژی۵۵
پاسخ ها
کیهان
|
1398/03/31 - 21:33
سلام دوست گرامی


میانگین موزونِ درصدهاتون رو با استفاده از فایل موجود در لینک زیر به دست بیارید. برای رتبه دو رقمی باید حداقل بالای 50 باشه میانگینتون :)
کیمیا
|
1398/03/30 - 09:53
0
0
کسی با کلید سنجش برای سوال ۲۷ زبان مشکل نداره؟؟!! سوال داره میپرسه که شهر های اروپایی که در این تحقیق اومدن----- فقط گزینه ۲ میتونه درست باشه به نظرم value their local customs. گزینه ۱ که کلید سنجشه که اصلا نمیشه!!!! سوال ۶۶، ۱۰۹، ۱۸۶، ۱۹۱ هم که به نظرم غلطن! یک سوال دیگم اینکه ما الان منابع رو از کجا بیاریم که تو سنجش اسم منبع و صفحه رو بنویسیم؟! من دیروز ۴ تا اعتراض زدم، برای ۲ تاش جزوه های کیهان رو ارجاع دادم. برم اونارو دیلیت کنم، خالی بذارم جای منابع رو؟؟؟
پاسخ ها
بابک
|
1398/04/01 - 06:35
در متن اومده که : In spite of the fact that these cities are all in the European Union and share a great deal of history and culture, local customs are still very different. یعنی : علیرغم این که این شهر ها همگی در اتحادیه اروپا بوده و مشترکات فرهنگی و تاریخی زیادی دارند، اما عادات (رسوم) محلی آن ها خیلی متفاوت است. گزینه 1) مشترکات زیادی دارند گزینه 2) برای عادات (رسوم) محلی خود ارزش قائل هستند طبیعتا گزینه 1 درست هست و صحبتی از موضوع گزینه 2 در متن نشده
معترض
|
1398/04/01 - 08:54
هیچ اعتراضی رو پاک نکنید چون دوباره بهتون اجازه اعتراض زدن برای اون سوال رو نمیده
ناشناس
|
1398/04/01 - 14:34
منم با نظر شما موافقم - گزینه 2 صحیح تر بنظر میرسه یا حداقل اینکه هر دو گزینه در یک حد درسته و نمیشه گفت کدوم گزینه صحیح تره - چون هم در متن به اشتراکات فرهنگی اشاره شده و هم به فرهنگ محلی که فوق العاده متفاوته و منطقا ناشی از ارزش قائل شدن برای رسوم محلیه
برای طراح سوالات متاسفم
|
1398/03/30 - 08:24
0
0
کیهان جان ، میشه لطفا نظرتو در مورد این درصد هام بگی: بهترین حالت ممکن برای این درصد ها چیه: زبان :60 آمار:48 مرضی:62.5 رشد: 52.5 علم النفس : 48 بالینی : 35 فیزیو: 20
پاسخ ها
کیهان
|
1398/03/31 - 21:32
سلام دوست گرامی


میانگین موزونِ درصدهاتون رو با استفاده از فایل موجود در لینک زیر به دست بیارید. برای رتبه دو رقمی باید حداقل بالای 50 باشه میانگینتون :)
الي
|
1398/03/30 - 01:26
0
0
سلام لطفا اگر كسي اسم منبع و شماره صفحه هاي مورد نظر از اون منبع رو ميدونه كه با كليد سوال ها مغايرت داره بفرسته تا همگي اعتراض بزنيم براي اثر داشتن اعتراض بهتره همه يك نظر باشيم و اون صفحه و منابع رو حتما ذكر كنيم،كيهان اگر امكانش هست به ما كمك كنيد(سوال هاي ،١٢٣،١٩١،٥٦،٦٠،١٠٩،١٨١)
نیلوفرآبی
|
1398/03/29 - 17:59
0
0
سلام دوستان کیهانی میدونم اینجا جای مطرح کردن همچین سوالی نیست ولیکن خیلی استرس دارم و نتونستم طبق تلاشی که کردم نتیجه دلخواهم رو از امتحان بگیرم. من در صدهایم اینگونه هست طبق کلیدی که سنجش اعلام کرده:زبان0،آمار۳۵،علم النفس۴۷،فیزیو۱۰،آسیب۴۰،رشد۳۵ و بالینی ۴۲،معدل موثرم هم ۱۹.۱۵هست. آیا با این وضعیت میتونم روزانه بالینی قبول بشم؟با توجه به اینکه شاید میانگین موزون امسال پایین باشه با این وضعیت امتحان. ممنونم
پاسخ ها
کیهان
|
1398/04/02 - 10:53
سلام دوست گرامی


برای روزانه بالینی باید رتبه دو رقمی بیارین. میانگین موزونِ درصدهاتون رو با استفاده از فایل موجود در لینک زیر به دست بیارید. برای رتبه دو رقمی باید حداقل بالای 50 باشه میانگینتون :)

(البته واقعا ممکن هست امسال میانگین موزون ها خیلی متفاوت با سال های قبل باشه با میانگین موزون پایینتر، تراز بیشتری نسبت به سال های قبل بیارین و در نتیجه رتبه ی بهتری به دست بیارین... )

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
 
سلام
|
1398/03/29 - 17:21
0
0
زبان نزدم آمار ۴۰ رشد۵۵فیزیولوژیک ۴۰مرضی ۵۵ بالینی ۴۰علم النفس ۵۵ اینا درصد هام با پاسخنامه سنجش.ممنون میشم بگید شبانه تبریز اردبیل یا ارومیه شانس دارم.خودم که ناامیدم .نمیدونم چرا امسال اینطور شد اون از چهل روز تعویق آزمون اون از سوالات اینم از پاسخنامه
پاسخ ها
کیهان
|
1398/04/02 - 10:55
سلام دوست گرامی


سلام دوست گرامی


 میانگین موزونِ درصدهاتون رو با استفاده از فایل موجود در لینک زیر به دست بیارید. برای رتبه دو رقمی باید حداقل بالای 50 باشه میانگینتون :) اینکه تبریز اردبیل یا ارومیه میتونید قبول بشید یا خیر، اصلا قابل پیش بینی نیست و هر سال بسته به انتخاب های سایر داوطلب ها متغیر هست.
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
زکیه
|
1398/03/29 - 15:48
0
1
سلام ازمون ۹۸ خیلی مبهم بودولی جواب کلید سازمان س‌نجش برای ۱۸۱ .۱۹۱. ۱۹۵ وهمین طور بالینی اشتباه هست لطفا کاری کنید زحمات یکساله ما به هدر نره.
زادوک
|
1398/03/29 - 15:45
0
2
همانطور که گفتم من 2 ماه وقت داشتم و حتی 2 ماه اضافه فقط برای تثبیت خوانده ها کافی بود. امیدم کم است. آیا امیدی به درصدهایم هست؟ زبان 86 - روش 10 - بقیه درس ها بین 40-45
پاسخ ها
کیهان
|
1398/03/29 - 15:47
سلام زادوک


با توجه به زبانتون که بسیار عالی زدید، بله امید هست :)
امیدواریم به نتیجه دلخواهتون دست پیدا کنید.
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
مژده
|
1398/03/29 - 14:44
0
0
سلام خواستم از گروه کیهان تشکر کنم بابت تمام خدماتش...من تغییر رشته ای بودم و فقط از محصولات کیهان استفاده کردم....۸ ماه درس خوندم و تو این ۸ ماه اتفاقات کوچیک و بزرگی برام افتاد که طی مسیر برای رسیدن به هدفم رو برام دشوار میکرد ولی با کمک خدمات کیهان و همت خودم تونستم تا حد زیادی غول کنکور رو شکست بدم و همه رو مدیون گروه کیهان هستم... خسته نباشید کیهانی های عزیزم دوستتان دارم
پاسخ ها
کیهان
|
1398/03/29 - 15:24
سلام مژده


بسیار خوشحالیم اگر تونسته باشیم سهم خیلی کوچکی در موفقیت شما داشته باشیم :)
بعد از اعلام نتایج، ما رو بی خبر نذارید.


موفق باشید
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
رسول
|
1398/03/29 - 13:56
0
0
والا موندم چی بگم من شاغلم به سختی تونستم بخونم خوبم پیش میرفتم ولی واقعا با این وضع سوال و این کلید نمیدونم چی میشه درصدهام اینطوریه:زبان نزدم آمار:۴۰ مرضی ۶۰علم النفس ۶۰بالینی ۴۰ رشد ۵۰ نظرتون چیه امیدی هست شبانه تبریز بیارم
پاسخ ها
کیهان
|
1398/03/29 - 15:26
سلام رسول


درصدهاتون خوب هست، فقط ای کاش زبان رو سفید نذاشته بودین...
الان میانگین موزونتون رو نمیتونم محاسبه کنم چون فیزیو رو ننوشتین درصدتون رو.

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
زهره رفیعی
|
1398/03/29 - 13:03
0
5
من با نظر دوست کیهانی مخالفم ما چیزی در عدالت آموزشی داریم تحت عنوان فاکتور های آزمون سازی که شامل IF=identical facilitiy یعنی سهولت آزمون به اندازه ای باشه ک نه خیلی ساده باشه نه خیلی سخت همون ک میگن کنکور هم سوالای سخت داره هم اسون. ID=identical discrimination یعنی سوالات طوری باشه که سوال تمییز بده فردی ک درس خونده و درس نخونده و identical distribution که میگه آیتم همون سوالات منظورشه باید جوابش به گونه ای باشه که مثلا 6 تا سوال پشت سر هم گزینه 2 نباشه بعدش مثلا دوتا گزینه 4 کلا توزیع گزینه ها متعادل باشه و آخرین موضوع و مهم ترینش اینه که اگه سوالی طرح میشه و رنج نمره درنظر گرفته میشه باید به گونه ای باشه ک دیگه محدودیتی برای بدست آوردن اون نهایت معیار وجود نداشته باشه یعنی مثلا اگه کسی واقعا درس خونده بتونه به تمامی سوالات پاسخ بده. که متاسفانه هیچکدوم تو کنکورای ما رعایت نمیشه به خصوص آخریش... و یدونه دیگه ام موند راستی در مورد objective و subjective وقتی ما داریم تست چهارگزینه ای میسازیم نمیتونیم subjective یا ذهنی درواقع باشیم یعنی سوال مگه تشریحیه که هر کی منظور خودشو بنویسه یا این که بفهمیم تو مغزطراح چی میگذشته سوال تستی باید جوابش عینی باشه حالا یکم مفهومی عب نداره اما مفهومی نه نامفهومی . اومدیم طراح صبحونه مورد علاقشو نخورده اونجا حالش خوب نبوده یه گزینه دیگه گرفته خیلی خیلی توجیه غلطیه که بگیم باید منظور طراحو بفهمیم خیلی غلطه. و تازه خودمونو قانع میکنیم که برای همه بوده. مگه شما تو زندگی حذب بادی ک ببینی برا کی بوده برا کی نبوده شما حق خودتو بگیر. الآن تنها کاری ک میشه کرد اعتراض کردنه که شاید بیدار بشن این سوالا رو بشینن دور هم اگه خسته نمیشن یه وقت خدایی نکرده دوباره چک کنن.
یگانه
|
1398/03/29 - 12:51
0
0
میدونم نمیشه پیش بینی کرد ولی طبق همین کلید که به خیلی سوالاش معترض هستم درصدهای من به این صورت میشه حدودی سلام من با اين كليد سنجش درصداي حدوديم اينجور ميشه زبان٦٤ آمار٤٨ مرضي٢٠ علم النفس٤٤ عمومي٤٠ فيزيو ٢٦ به نظرتون خیلی حدودی نتیجه چطور میشه؟ من برای گرایش عمومی میخام
پاسخ ها
کیهان
|
1398/03/29 - 13:35
سلام یگانه


این درصدها بسیار خوب هستن، البته درصد رشدتون رو ننوشتین.
اگر رشدتون رو هم یه متوسطی زده باشید، احتمال آوردن رتبه ی خوب، زیاد هست :)

موفق باشید

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
حسام
|
1398/03/29 - 12:42
0
7
آقای طاهای عزیز بنده با کمال احترام با شما موافق نیستم ، کسی که مطالعه کاملی داشته حتما میدونه که درمان بین فردی برای افسردگی بیشترین پشتوانه رو داره ، یا اینکه سبک اسنادی میتونه برای درماندگی آموخته شده نقش سببی داشته باشه ، یا اینکه مرکز پاداش مغز سیستم لیمبیکه ، شاید شما در کتابی مطلبی ببینید در مورد ساقه مغز و مرکز پاداش بودنش ولی اونچه که برجسته و معروف و کلی تر است سیستم لیمیبیکه ، منطق سنجش در بسیاری از گزینه سازی هاش اینه که گزینه کامل تر و پوشش ده تر رو به عنوان گزینه صحیح میدونه ، اما الان تو کلیدش اومده این منطق خودشم یه جاهایی زیر پا گذاشته و مثلا اجرای قصد مندی رو گرفته گزینه صحیح به جای محتوا - یا مثلا سیستم ساقه مغز رو گرفته صحیح به جای لیمیبیک - یا مثلا بولد بودن هیپوکامپ تو یادگیری رو نادیده گرفته و گفته بادامه صحیحه - اخه لامصب یکی دوتا نیست که آدم بگه مهم نیس- تو تمام درس ها نصف تست هاش گزینه های غیراستاندارد داره.... آدم اینو به کی بگه آخه
پاسخ ها
ناشناس
|
1398/03/29 - 22:30
رشد٥٠
زادوک
|
1398/03/29 - 12:34
0
1
من که تغییر رشته ای هستم. تازه از اسفند شروع کردم و ناگهان 2 ماه تاخیر باعث شد که فقط بتوانم آنچه روخوانی کرده بودم را با یادداشت های کوتاه تثبیت کنم هم می دانم که شخصیت مرزی درمان ندارد.
پاسخ ها
زهره رفیعی
|
1398/03/29 - 14:38
با عرض پوزش اشتباه میکنید درمان شخصیت مرزی DBT همون دیالکتیکی که توسط لینهان معرفی شد. برای سوال 2 هم اگه جواب قانع کننده ای داشتید ممنون میشم بگید ذهنم درگیر سوال 2 هنوز.
زادوک
|
1398/03/29 - 18:08
البته برای همه اختلالات شخصیت درمان هایی هست. نه فقط اختلالات شخصیت کاملا درمان نمی شوند، بلکه مرزی در میان اختلالات دیگر، بسیار سخت تر است. در سوال دوم باید توجه کنید که معیار مفرد یا جمع بودن set خودش است! جمع sets و مفرد set.
طاها
|
1398/03/29 - 11:56
3
4
سلام دوستان کیهانی عزیز عزیزان اینجور که پیداس هر کسی از داوطلبان سوالاتی که خودش غلط وارد کرده، اشتباه میدونه و این ینی بهانه جویی! یقینا من هم مثل خیلی از شما از درصد کلی از سوالات رو از دست دادم و از این بابت خیلی ناراحتم؛ اما سوالاتی بودن مثل ادارکی بودن آزمون رورشاخ یا پشتوانه تجربی داشتنِ درمان بین فردی برای شخصیت های مرزی ،باید قبول کنیم طراح از بین گزینه ی دقیق و دقیق تر ،دقیق تر مد نظرش بوده! البته بازم بگم من هم اینارو اشتباه زدم و برای دفاع از خودم نگفتم نکته دیگه هست که این شرایط برای همه بوده نه فقط ما!
زهره رفیعی
|
1398/03/29 - 11:28
1
0
سلام بچه ها میشه سوال 2 زبان رو با این توضیحی که میگم اعتراض بزنید بیاید به هم کمک کنیم حداقل همه به اون اندازه ای که تلاش کردن به حقشون برسن من خیلی از سوالا رو نزده بودم ولی دیدم بچه ها دلیل گذاشتن همون دلیلو کپی کردم اعتراض زدم با اینکه سوال خودمم نبود مشکل اینجاست که الآن به حق خودمون نمیرسیم. لطف بزرگی میکنید. سوال 2 تو متن گفت set of feelings and beliefs پس کلمه ی set بااینکه شکل ظاهریش مفرده اما در واقع جمع هست و قبلش گفته مدل روابط و براش is آورده پس مدل مفرده اینجا... حالا that رو نگاه کنین کلمه ی بعدش guides آورده ینی s سوم شخص که برای مفرد به کار میره پس جواب مدل میشه نه set. اینو من 8 سالگی خوندم he is they are..... باید به طراح یاد بدیم که کلمه ی جمع فعلش s نداره... هر چی فک میکنم بیشتر به این نتیجه میرسم هیچ طراحی با عقل سلیم سوال طرح نکرده.
پاسخ ها
زادوک
|
1398/03/29 - 13:37
با عرض پوزش اشتباه می کنید
حسام
|
1398/03/29 - 15:09
بله منم باید با عرض پوزش بگم که اشتباه می کنید و در این مورد کلید درست گفته هرچند که منم غلط زدم
حسام
|
1398/03/29 - 09:13
0
2
سلام مجدد ببخشید من زیاد نظر فرستادم ولی واقعا حال مارم درک کنید خیلی سخته یه سال با شرایط سخت درس بخونی بعد اینطوری بشه... خواش میکنم کیهان جواب این سوال منو بدید.... میخوام بدونم توی قسمت ثبت اعتراضات سنجش که باید دلیل و صفحه کتابی که میخوای بهش استناد کنی رو وارد کنی حتما باید از کتاب های مرجع استفاده کرد؟ مثلا من نمیتونم به جزوه ی خود کیهان یا کتاب جای دیگه ارجاع بدم؟ آخه من همه این سوالارو مطمئنم ولی از روی کتاب های مرجع نخوندم از جزوات و کتاب های خلاصه شده خوندم
پاسخ ها
کیهان
|
1398/03/29 - 11:13
سلام حسام


ما استقبال میکنیم از کامنت های شما و اینکه بتونیم کمک کنیم به بهتر شدن حال داوطلب ها :)
به جزوه کیهان نمیشه استناد کرد، باید حتما کتاب مرجع باشه.
 
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
یگانه
|
1398/03/29 - 12:30
سلام با احترام به شما ولی جواب صحیح همون set هست به معنی مجموعه ای از , ... و برایش فعل مفرد به کار می رود
کمندلی
|
1398/03/29 - 08:59
1
1
سوالات علم النفس جواب گزینه 93 میشه 3 ولی سنجش زده 2 که برای سنجش غلط اید یکبار دیگه سنجش کلید ها رو بررسی کنه تا حق هیچ کس ضایع نشه
حسام
|
1398/03/29 - 08:58
0
1
دوستان سلام همه ی ما یه تعدادی از سوالات رو با کلیدش مشکل داریم ، من هم به جز سوالاتی که پایین تر اعلام کردم با سوالات دیگه ای هم هست که مشکل داشته باشم اما چون احتمال میدم در مورد اونا اطلاعاتم کامل نباشه حرفی در موردشون نزدم، خواهش من اینه که برای جلوگیری از پراکنده شدن موارد مشکل دار و به نوعی لوث شدن قضیه و پایین اومدن احتمال ترتیب اثر از سمت سنجش بیایید خودمون روی یه تعدادی که کاملا واضحه و 100 درصد به غلط بودن کلید اطمینان داریم توافق کنیم و همگی اعتراض خودمون رو ثبت کنیم. .. اینطوری شانس مون افزایش پیدا میکنه به نسبت وقتیکه هرکس روی یه سوال متفاوتی اعتراض گذاشته باشه... من این سوالات رو با احتمال بالای 95 درصد ( بیشترش که 100 درصد) مطمئن هستم که پاسخ کلید غلطه ، اگر موافقید اعلام کنید لطفا و اگر با هر کدوم مخالفید هم اعلام کنید : 56-60-66-89-90-95-100-109-115-123-181-191-195 کیهان عزیز، شما اطلاع دارین که برای ثبت اعتراض لازمه مرجع رو هم ذکر کنیم یا صرفا گزینه سوال مشکل دار را اعلام کنیم کفایت میکند؟
پاسخ ها
ناشناس
|
1398/03/29 - 12:33
من هم سر آزمون داشتم این سوال رو گزینه رضایت می زدم ولی وقتی دوباره خوندم دیدم نوشته نقش علی دارد که همون عقل میشه و کلیدش درسته
ناشناس
|
1398/03/29 - 12:36
به نظر من هم 56-60-66-90-100-181-191-195 اشتباهه
مرضیه
|
1398/03/29 - 08:25
0
0
سلام من امسال درصدام خیلی پایینه تخصصیام سی درصد زدم ویکی عمومیام پنجاه درصد بقیش ده درصد گرایشم مشاوره هست بنظرتون احتمال قبولیم هست؟
پاسخ ها
کیهان
|
1398/03/29 - 12:12
سلام مرضیه


واقعا هیچ نظر دقیق و معتبری نمیشه داد. باید دید باقی داوطلب ها چطور دادن آزمونشون رو.
اگر آزمون سخت بوده باشه، میانگین درصدهای همه داوطلب ها میاد در همین حدود و احتمال قبولیتون بالا میره...

کمی صبر کنید، فقط دو هفته تا اعلام نتایج مونده :)
 
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
میلاد
|
1398/03/29 - 01:46
0
0
سلام. سوال 106 رو اگر کسی با من موافقه با این مضمون اعتراض کنه. من نوشتم بعد حواسم نبود پاک کردم دیگه اجازه ثبت نداد، ممنون. : "روانشناس بالینی را "دانشمند-متخصص" می دانند که علم، نظریه و عمل را ادغام می کند. اگر بخواهیم ماهیت روانشناسی از گزینه ها انتخاب کنیم. گزینه 3 به هر حال نقص دارد. از نطریه خبری نیست و علم و عمل شبیه به توصیه اخلاقیست تا نشانه ای از "دانشمند-متخصص". اما پژوهش که یک عمل محققانه است بیشتر می تواند ترکیبی از نظریه و عمل باشد ونماینده بهتری برای "دانشمند-متخصص" بنابرین یا سوال مبهم است یا به هر حال گزینه ها درست نیستند یا گزینه 2 جوابی نزدیکتر. با احترام"
پاسخ ها
بابک
|
1398/03/29 - 13:47
سلام اون چیزی که در کتاب ها به عنوان "دانشمند-متخصص" ترجمه شده (مدل بولدر) در واقع ترجمه ی عبارت "Scientist-Practitioner" هست. که از دو عبارت Science به معنی علم و Practice به معنی عمل (اجرا) تشکیل شده. به طور کلی در علوم انسانی و سایر علوم همیشه اختلاف بوده بین طرفداران علم یا نظریه و طرفداران تجربه و عمل (دوگانه ی Theory-Practice). که Theoretical : نظری و Practical : عملی ترجمه میشه. حالا مدل بولدر میگه که روانشناس بالینی باید طوری تربیت بشه که هم اهل علم باشه (پژوهش، مطالعه، تولید علم و ...) و هم اهل عمل (روان درمانی و ...) بنابراین به نظرم جواب سنجش درست هست و در گزینه دو با این تعریفی که گفتم، علم و پژوهش یکی هست و اون جنبه ی Scientific رو پوشش میده.
نسترن
|
1398/03/29 - 00:11
0
1
سلام.به نظر من درس فیزیولوژی ،روانشناسی عمومی،رشد آ سون بود ،بالینی ،آ سیب ،زبان اینا سخت بودن..یه چند تا سوالم هم جوابش غلطه.سوال56،66،83،84،95،109،113،139،191
مریم
|
1398/03/28 - 22:15
0
0
میگما کسی با زبان مشکلی نداره؟ من اینقد با سوالا وپاسخشون نگاا کردم دیگه هرگزینه بگه میگم عه چه اشناس شاید اینو زده باشم . تموم شد امتحان هرکاری کنیم نتیجه تغییر نمیده 😑
مریم
|
1398/03/28 - 22:08
0
2
سلام من که امید قبولیم کم رنگ شد . با این کلید واژه ها درصد بالینیم اومد پایین . بادرصدهای بین ۲۰_۴۱ نمیشه جایی قبول شد که ؟😣😣
پاسخ ها
ناشناس
|
1398/03/28 - 23:11
همه درصداتون یا فقط بالینی بین۲۰تا۴۱هستین؟ شاید اگه درصدای دیگه بیشتر باشه قبول بشین... چه کنکوری شد امسال سالی که نکوست...
مریم
|
1398/03/30 - 00:31
بالینی ۳۸- رشد ۴۱ کودکان استثنایی احتمالا۴۵ زبان ۲۲ آمار ۳۰ فیزیولوژیک ۳۳ علم النفس ۳۷
نیلوفرآبی
|
1398/03/28 - 21:33
0
3
سلام دوستان من به جواب سوال های ۶۶،۷۴،۱۰۹، و ۱۹۱ اعتراض دارم و طبق مطالعاتی که من داشتم جواب این سوالاتی که سنجش داده اشتباه است. در عجبم که اینگونه با روزهای عمر یک انسان بازی میکنند و سوال هایی طرح کردند که خودشان جوابشان را نمی دانند و یک سال تلاش ما را به بازی گرفتند. سیستم آموزشی ما از این بهتر نمیشود. سوالات سخت که نه ولیکن بسیار مبهم و پر شک و شبهه بودند.
محبوب نیا
|
1398/03/28 - 21:26
0
2
سلام دوستای خوبم.سوال ۱۸۱ درسته.تو جزوه و کپسول مشخصا گفته شده هنگام خواب رم مقدار سروتونین کاهش و مقدار نورآدرنالین افزایش پیدا میکنه.ولی سوال ۴۱،۴۹،۵۶،۶۴،۶۵،۷۴،۷۹،۸۹و ۱۹۱ غلط هستن.چه کار باید کرد؟
یه کنکوری زحمت کشیده
|
1398/03/28 - 21:11
1
2
من فکر میکنم این سوالات مشکل داشتن؛ 56-60-66-89-90-95-100-109-115-123-181-191-195 هرکس موافقه اعلام کنه و بیاد که تو سایت همگی اعتراض بزنیم و اینکه دوس دارم نظر کیهانم بدونم
حسام
|
1398/03/28 - 20:48
0
2
تعداد سوالاتی که جوابش توی کلید با مطالب کتاب های مرجع در تضاده خیلی زیاده و بنظرم فراتر از سوالای ۱۰۹-۱۸۱-۱۹۱-۱۹۵و....است کیهان عزیز.... چطور میتونیم زحمات چندین ماهه مون رو زنده کنیم؟ من از وقتی این کلید عجیب رو دیدم شوکه شدم و اعصابم خورده....
پاسخ ها
کیهان
|
1398/03/28 - 21:27
سلام حسام


حالتون رو خیلی خوب میتونیم درک کنیم ...
الان تنها کاری که میشه کرد این هست که در سایت سازمان سنجش اعتراضتون رو ثبت کنید. هرچه تعداد بیشتری باشه این اعتراض ها، احتمال ایجاد تغییر در پاسخ کلیدی سنجش بیشتر خواهد بود.

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
امین
|
1398/03/28 - 20:44
0
2
منم با 181 و 191 موافقم! مرکز پاداش تو ساقه ی مغز آخه؟!؟!؟! به نظرتون سوالای 56 و 60 آسیب هم مشکل ندارن؟
پاسخ ها
ناشناس
|
1398/03/28 - 23:07
آره واقعا.منم موافقم.
مهدخت
|
1398/03/28 - 20:40
0
2
سلام. به نظر منم سوالای 181 و 191 غلط هست جوابشون
پاسخ ها
ناشناس
|
1398/03/29 - 12:40
به نظ منم 56-60-66-90-100-181-191-195 مشکل دارن
کنکوری
|
1398/03/28 - 20:39
0
2
سوال 181 هم به نظر من قطعاً غلطه. باید اعتراضمون رو در سایت سنجش ثبت کنیم هرچند من چشمم آب نمیخوره تاثیر بدن
رضا
|
1398/03/28 - 20:35
1
3
خیلی عجیبه که کنکور امسال اینقد داستان داره!!! اون از خود سوالات! اینم از کلیدش! سوال 109 و 191 غلط نیست به نظرتون؟!
ناشناس
|
1398/03/28 - 09:20
0
6
من واقعا این مدل طراحی سوال رو درک نمیکنم. سوال سخت با سوال مبهم خیلی ماهیتش متفاوته. یه زمانی سوال، سخته که اگر فردی خوب خونده باشه تا اندازه معقولی می تونه به سوال جواب بده اما یه زمانی سوال مبهمه که ربط چندانی به میزان تسلط شما به مباحث نداره و حتا دو نفری که هم اندازه روی مباحث تسلط دارن ممکنه پاسخ های متفاوتی بدن که این ابهام دار بودن سوالات و گزینه ها و اقعا خیلی خیلی بده و متاسفانه تفاوت فردی که درست و اصولی و از روی منابع خونده با کسی که مطالعه کمتری داشته و یا تسلط کامل و کافی نداشته قابل تشخیص نیست. الان هم که سوالات بیرون اومده وقتی سوال مثلا درس بالینی یا رشد یا آسیب رو می خونم سوالاتی هستن که واقعن با اختیار داشتن همه ی منابع هم نمی شه جواب قطعی بهشون داد و گزینه های مختلف می تونه پاسخ سوال باشه و حتا سوالاتی هستن که نمی شه منظور نویسنده رو از سوال متوجه شد و این روشن و واضح نبودن متاسفانه خیلی بده و به ضرر شرکت کننده هاست. خیلی متاسفم بابت این مدل طراحی سوالات که زحمات ماهایی که چندین ماه مطالعه داشتیم رو ندیده گرفت.
ساناز
|
1398/03/25 - 22:30
3
6
ب نظر من ک خوب بود انچنان هم نپیچونده بودن سوالات مفهومی بود و کسی ک ب همه درسها مسلط بود میتونست تا 70/80 درصد جواب بده...من یکم تو رشد بی دقتی کردم درس امار و فیزیو رم بااینکه منابع کامل نخوندم 59درصد زدم فقط امیدوارم جوابای زبان و بالینیم درست باشه تا بتونم دو رقمی شم
شهین مشکوری
|
1398/03/25 - 16:58
5
5
سلام . واقعا سخت بود من سال گذشته هم شرکت کرده بودم خیلی اسان بود ولی امسال خیلی خیلی سخت بود انگار تست هوش بود.سوالاتش قابل هضم نبودن مخصوصا برای من و کسانیکه رشته مرتبط نبودن
افشین
|
1398/03/25 - 00:31
0
2
با این تفاسیر آیا میانگین 50 درصد امکان قبولی در تهران بالینی هست آیا؟
پاسخ ها
کیهان
|
1398/03/25 - 11:12
سلام افشین


میانگین درصدها رو اصلا نمیشه الان پیش بینی کرد...
اما به صورت کلی میانگین 50 پایین نیست و به احتمال خیلی زیاد احتمال قبولی در تهران هست :)


موفق باشید
گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره
از آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!
محمدرضا
|
1398/03/24 - 23:02
0
9
کنکور نبود که، تست هوش بود... باس خودتو میذاشتی جای طراح سوال تا بفهمی منظورش از سوال دقیقا چیه!
مریم
|
1398/03/24 - 21:45
2
2
تربیتی واقعاسخت بود.روش تحقیق هم اصلا از اونایی که خونده بودم نیومده از تست هایی که زده بودم هیچی نیومده...به نظر من کنکورامسال نسبت به سال قبل خیلی سخت تر بود.
محبوب
|
1398/03/24 - 11:52
0
3
دیر متوجه شدم اما الان متوجه شدم که شما موسستون خیلی متفاوته از بقیه موسسه ها که هرکدوم میخوان از دیگری جلو بزنن تواین اوضاع مبهم کنکور ۹۸...ای کاش زودتر متوجه میشدم و امسال رو با شما بودم ولی خب اگه قبول نشم اگه بتونم باگروه شما پیش میرم.میدونم شرایط یه کم سخته ولی خب موسسه شما هزینه ی بالایی هم داره
amir
|
1398/03/24 - 11:11
1
7
سوالات غیر استاندارد و بشدت مبهم بودن بخصوص رشد و بالیتی هر سوال رو باید ۳ بار میخوندی تازه بفهمی منظورش چیه؟ واقعا این طرز طراحی سوال منصفانه نبود
آسنا
|
1398/03/24 - 01:22
0
8
بنظرم کنکور امسال سخت بود نسبت به سالهای قبل...واقعا چرا زبان باید اینقدر طولانی و چند تا متن جدا و خسته کننده باشه....؟ اینهایی که کنکور رو ساختن واقعا قصدشون رشد وپیشرفت و انتخاب درست افراد نیس...وگرنه سوالایی که میدادن کاملا براساس منابع بایدباشه و اینهمه پیچوندن لازم نداره...تو مملکت ما همه چیزش میلنگه... مشکلی نیس قبولی دانشگاه هم روش...
زادوک
|
1398/03/23 - 21:45
1
6
به گمانم در این دو ماه تأخیر، کنکور را بد تیونینگ کردند... مخصوصا ادبیات سوالات. دستکم در سال های گذشته سوالات آسان و متوسط روشن و گویا بود. متن سوال و جواب هم عین همان چیزی که در منابع بود. امسال به غیر از سوالات آسان، متوسط و سخت مفهومیزه شده بودند... انگار!
مریم
|
1398/03/23 - 18:52
0
5
شیوه جدیدی ابداع کردن ،فقط میدونم به نظر خودم سعی کردم اشتباه پاسخ ندم . به نظرم بالینی و استثنایی سخت بود کمی هم رشد ،مفاهیم آشنا ولی مبهم بود منو یاد متون قدیم انداخت باید مبهم میدادن ،مارو گیج کنن ؟ خوب اون دوماه دادنه الکی نبود. امیدوارم ما موفق شیم. امار خیلی کم زدم .کلا فقط میدونم زدم 😥 من تلاشمو کردم از گروه کیهانم بسیار سپاسگزارم دمشون گرم . ازشون میخام لطف کنن توی آزمونهاشون تا میتونن از این نمونه سوالات بدن ما پخته شیم از همه مدل 😄 از مشاورانم تشکر ویژه میکنم نتیجه هرچی باشه من تلاشمو کردم و مشاورانم خیلی توی این راه کمکم کردن ( آقای فلاح بخاطر تدریس زبان ،آقای رحمتی ، وآقای بسطامی مشاوران واستادان محترم )
زهرا
|
1398/03/23 - 17:51
0
1
منم واسه ی بهداشت خونده بودم و امروز بصورت آزمایشی شرکت کرده بودم... بنظرم سوالات بسیار مبهم و غیر استاندارد بود . من سرجلسه فکر میکردم چون منابعشو نخوندم اینجوریم ولی الان می بینم پرت نیستم. صدرحمت به کنکور بهداشت !!
پاسخ ها
زهرا
|
1398/03/25 - 20:57
دوست عزیز.اما من برای همه درسا از جزوات کیهان استفاده کردم فکر نمیکنم تا حدی که شما میفرمایید پرت نبود اگه تحلیل ها رو هم ببینید متوجه میشید.درضمن کسی که منابع وزارت بهداشت رو خونده مشخصا کنکور علوم رو سخت و مبهم میبینه
فائزه
|
1398/03/23 - 17:41
0
5
سلام، سوالا به شدت غیر استاندارد بود. خیلی مبهم به خصوص درس عمومی و علم النفس. مبحثایی که معمولا سوال میومد ازشون اصلا نبودن. من از مهر خوب خونده بودم واقعا نمیدونم قراره رتبم چه جوری باشه!
فاطمه
|
1398/03/23 - 17:38
1
3
زبان طولانی و سخت-آمار و فیزیو بالینی خوب-رشد و آسیب متوسط-علم النفس هم یه جوری بود
افشین
|
1398/03/23 - 16:11
2
4
سلام کسی اطلاع داره سوالات و کلید کی منتشر میشه؟ دکتر هلاکویی: با یقین بد میشه زندگی کرد ولی با شک خوب نمیشه!
افشین
|
1398/03/23 - 16:00
1
0
زبان متن یکی مونده به آخر منو نابود کرد آخری کاملا آسون. رشدو فیزیو و رآمار وعلم خوب بود بالینی و آسیب رو هنوز نمی دونم چکار کردم!
ناشناس
|
1398/03/23 - 15:46
2
3
بحث درست خوندن و نخوندن ما نیست این سوالات اگه یه بار سنجش به دست یه ارزشیاب میداد که تخصص اینه نصف بیشتر می‌ریخت تو زباله دونی.فک کنم لازم باشه آدلر این بابا بی که این سوالات طرح کرده رو ملاقات کنه طفل معصوم عقده حقارت شدیدی داشته
F.r
|
1398/03/23 - 15:41
0
8
انگار منابع فرق کرده بودن😑نمیفهمم دلیل این همه پیچوندنو!!سخت بود....
طاها
|
1398/03/23 - 15:07
0
7
برای من به شخصه همه درسا سخت بود،اصن شبیه به کنکورای قبلی نبود خیلی ناامید و ناراحت شدم
معصومه
|
1398/03/23 - 15:02
0
8
یه سری درس ها ازجمله اسیب و رشد و روش تحقیق سوالای متعادل تری داده بودن اما واقعابالینی و فیزیولوژی سخت بود ...
ساناز
|
1398/03/23 - 14:30
0
3
خيلي سخت بود مطالبي ك ما بيشتر تمركز داشتيم نيومده بود زياد
ناشناس
|
1398/03/23 - 14:24
0
1
سلام منم فک میکنم نسبتا سخت بود.رشد و تربیتی خوب بودن امارو نمیدونم اما زبان و عمومی سخت بود.
نیلوفرآبی
|
1398/03/23 - 14:19
0
1
سلام دوستان گرامی خسته نباشید. لطف میکنید بگید تعداد سوالات بالینی و رشد و آسیب چند تا بودن؟ من به شک افتادم ممنونم
سحر
|
1398/03/23 - 14:16
0
2
به نظر من به جز آمار و فیزیولوژی که خوب بود بقیش سخت تر از سال های گذشته بود من کنکور ۹۷ رو خیلی بهتر زده بودم و از انتظارم خیلی سخت تر بود. زبان واقعا بد بود من زبانم ضعیف بود ولی معمولا حداقل ۲۰-۳۰ درصد میزدم ولی این بار خیلی بدتر از انتظارم بود.
رضا
|
1398/03/23 - 14:16
0
6
چي بود اين ؟بششدت سخت ،سوال ها مربوط به درس مورد نظر نبودن اصلا
محمد
|
1398/03/23 - 14:13
0
4
با سلام دوستان من بهداشتی هستم و همینطوری علومو شرکت کردم و تا ب حال تستی از علوم نزدم..اصلا به این سبک سوال نمیشه گفت کنکور به نظرم..آبروی کنکور و هرچی مفهومی رو بردن به نظرم..آخه فقط پیچوندن الکی بود و هیچ مفهومی نداشت..دید و سوگیری منفیم نسبت به علوم بیشتر شد..بهداشت واقعا استاندارده و البته سخت تر.. با تشکر از کیهان روان
زهرا خسروی
|
1398/03/23 - 14:12
1
3
سلام به همه کیهانی ها و مشاورای خوب کیهان مخصوصا خانم اسفندیاری عزیز مشاور خوبم و جناب آقای فلاح.خیلی ازتون ممنونم بخاطر مشاوره اول مهر و مشاوره هایی که با خانم اسفندیاری داشتم.درصد کنکور زبانم رو تو کنکور۹۶و۹۷حدود۸۳درصد زدم و از کنکور امروز خیلی راضی ام بدون پکیج زبان تخصصی واقعا مشکل بود. درسای رشد و آسیب وآمار به نظرم خیلی خوب بودن. برای گروه کیهان بهترین ها رو آرزو میکنم.
سونیا
|
1398/03/23 - 13:59
1
2
انتقام دو ماه با تاخیر رو گرفتن این چه آزمونی بود اصلا بعضی از سوالات مفهومی نداشت که متوجه بشی چی می خواد چه برسه به اینکه گزینه درست رو انتخاب کنی، به خصوص علم النفس و بالینی
مریم
|
1398/03/23 - 13:37
0
5
بالینی خوب نبود بقیه متوسط رو به سخت زبان خوب بود فقط احتمالا طراح سوالات زبان با خانوم آنجلینا جولی مشکل داشت😁
فرزانه
|
1398/03/23 - 13:27
0
6
سلام وخسته نباشید خدمت گروه کیهان عزیز.امسال واقعا سخت بود من واقعا درس خونده بودم سوالات مبهم بودن.
آرش احسنی
|
1398/03/23 - 12:54
4
2
من از تابستون شروع کرده بودم. زبان و علم النفس و فیزیولوژی و رشد رو عالی زدم آمار و عمومی رو خوب زدم، بالینی و مرضی رو هم متوسط زدم. در کل سطح سوالات بالینی کمی از سال های قبل بالا تر بود.
ناشناس
|
1398/03/23 - 12:45
0
7
وحشتناک سخت و سنگین بود
زهره رفیعی
|
1398/03/23 - 12:42
0
3
سلام رشد و آسیب واقعا جزوه جواب داد ممنونم زبان مطمئنم طراح ایرانی بوده و متن انگلیسی اصل نبوده چون خیلی ضایع بودو شک برانگیز و غیر استانداردافتضاح بااینکه رشتم زبان بوده فک کنم 20 30 درصد شایدم کمتر زده باشم چون وقتم کم آوردم. علم النفس و فیزیولوژی سبکش متفاوت بود سخت نبود ولی برای من مبهم بود با شک این درسا رو زدم. بالینی ام طراح انتقام به سبک مفهوم گرفته بود 80 درصد سوالا استنباطی بود واقعا کنکور امسال قطعیت وجود نداشت امیدوارم همه به خواسته هاشون برسن.
شيماء
|
1398/03/23 - 12:35
0
5
سلام اول تشكر كنم از مؤسسه كيهان كه واقعاً دست مريزاد داره كارها و برنامه ريزيهاشون. من از ديماه شروع كردم و فقط جزوات كيهان رو خوندم. در كل بخوام نظرم رو بگم آمار و زبان و رشد خوب بود. ولى درس عمومى نه 😞 آسيب هم متوسط بود
نیلوفر
|
1398/03/23 - 12:31
1
5
سوالات ارزش سوال شدن نداشتن مبهم و سخت
رضا
|
1398/03/23 - 12:30
3
2
سلام. آسیب رو خیلی عالی زدم. از 25 تا 23 تا رو زدم فقط با کپسول کیهان ! مرسی مرسی مرسی. زبان کمی بد زدم. آمار نسبتا خوب بود اما نتونستم. اما بقیه در کل خوب زدم و فکر کنم بتونم دو رقمی بشم. همینجا از اساتید نکته و تست به ویژه دکتر اسدی و دکتر فلاح هم تشکر میکنم که خیلی کمک کردن بهم. دمتون گررررررم
پریناز
|
1398/03/23 - 12:25
0
6
خیلی تعجب کردم از اول با کانال شماهمراه بودم ولی واسه سوال های امسال واقعا قابل مقایسه نبود با سال های قبل اما دست از سر تلاش و هدفی که دارم برنمیدارم اگه امسال نرسیدم سال بعد من میتونم
کامران
|
1398/03/23 - 12:00
0
6
اصلا موندم ....واقعا واقعا واقعا سوالات نسبت به سالای قبل متفاوت بووود
آزاده
|
1398/03/23 - 11:58
0
3
سلام اول از كيهان و جزوات خوبش ممنوونم من زبان رو براي ٨٠-٩٠ آماده بودم ولي الان گمون نكنم بيشتر از ٥٠ زده باشم رشد رو خيلي راضي بودم وليذفيزيولوژي و باليني قدري سخت بود اميدوارم همه به خواسته هاشون برسن من نيز:)
محسن
|
1398/03/23 - 11:53
0
2
با اینکە تلاش داشتم و عشق به درس و اینام... ولی از نظر من یکی هم سخت و جواب هایی به شدت مبهم و رازآلودی داشت این کنکور 98! ولی بازم میخام تشکر کنم از گروه بسیار خوب کیهان، چون واقعا مطالب جزوات... خیلی به طرح سوالات این کنکور هم قرابت و تشابه داشت. مرسی بازم.🙏💐
ماری
|
1398/03/23 - 11:53
2
2
رشد سخت بود زبانم که من اصلا نزدم
هلیا
|
1398/03/23 - 11:49
1
1
سلام برای من فیزیولوژی امسال سخت بود ولی خدا رو شکر آمار و روش تحقیق معتدل تر بود.
الهه
|
1398/03/23 - 11:48
0
5
من خونده بودم واقعا از مهر . سوالات برام نه تنها سخت که بدتر از اون مبهم بودن به خصوص آسیب. آمار هم سخت بود ولی کلاس آنلاینتون خیلی به من کمک کرد . بعضی وقتا سخته ولی سوالا کیفیت دارن . من به سوالای امسال میگم سخت بی کیفیت که واقعا دانشت رو نمیسنجن
Golnush
|
1398/03/23 - 11:46
0
2
سخت بود،من کم جواب دادم خیلی...ولی خب سعی کردم درست جواب بدم شک دارا رو نزدم زیاد
سمیرا
|
1398/03/23 - 11:46
3
2
به نظر من آسون بود بجز زبانش که سخت بود
رضوان
|
1398/03/23 - 11:42
3
5
سوالاتش مبهم بود زبانشم سخت مثلِ97
الهام
|
1398/03/23 - 11:25
0
4
از نظر من بالینی خیلی سخت بود ولی اسیب خوب بود امارم با اینکه من مختصر خونده بودم ولی خوب بود زبانم که طبق معمول سخت سخت سخت
شهرام
|
1398/03/23 - 11:19
0
6
بنظرم سخت بود خیلی
شهرام
|
1398/03/23 - 11:17
2
3
متعادل بود اما رشد سخت بود
محبوبه
|
1398/03/23 - 11:17
0
8
نسبت به سال های قبل سخت بود و ریتم سوالا مث سالهای قبل نیود.مبهم بود خیلی
علی
|
1398/03/23 - 11:12
0
9
سخت
پاسخ ها
ناشناس
|
1398/03/29 - 15:34
سلام به نظر شما با میانگین ۳۰ درصد روزانه قبول میشم همین قدر بگم که خیل ی زحمت کشیدم تو این مدت ولی سوال ها خیلی عجیب غریب بودن .پرا کلید سازمان سنجش جواب هاش متفاوته.
نظرات كاربران :
نام :
ايميل :
متن نظر : * 
 
متن بالا را وارد نماييد* 
 
دانلود رایگان
تماس با ما
خیابان انقلاب اسلامی - خیابان 12 فروردین - کوچه نوروز - پلاک 4 - واحد 3
شماره تماس: 02166475618 الی 20
شماره پیامک:  02166475620

سوالاتی در خصوص کنکورهای ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره

.